17 juli 2025, 01:34:48

karel, monchou en pipo

Gestart door helen, 2 augustus 2004, 00:16:06

« vorige - volgende »

helen

he die lin en christine.
de kuur is nu helemaal op, heb monchou gister de laatste druppels gegeven, vanmorgen toen ik naar beneden ging schoof monchou gelijk al naar achter in de kooi, en keek raar op toen de kooi niet open ging ;D ;D ;D ;D ;D ;D
na even raar geken te hebben ging monchou toch maar weer voorzichtig richting de deur van de kooi, maar hield me wel goed in de gaten.
en weet je wattttttt  ??? ??? ??? ???
er komen zelfs al weer veren uit zijn lijfje,,
joepie,, raar eigenlijk he dat het zo snel gaat.
er zit geen bobbel meer op de vleugel, dus monchou heeft geen ontsteking meer.
toch hou ik hem goed in de gaten, die onsteking mag niet terug komen, en monchou moet gewoon weer wat dikker gaan worden, dus lekker verwennen en zorgen dat hij goed gaat eten.
karel begint het allemaal een beetje te lang duren hoor, die wil uit de kooi en lekker rafotten met monchou, ze voeld zich een beetje zielig, ;D ;D ;D denk ik, is ook meer in een plaag bui. plaagt monchou meer en zit te krijzen als we bij haar komen. hihihihihihi.
niet dat we ons daar wat van aantrekken hoor, we laten het maar een beetje gebeuren.
tot zover in dit valken land,
een dikke kus :-* van monchou en karel.

Lin

Hey,

Heerlijk dat er veertjes komen en de ontsteking weg is ;D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

helen

joepie,,
vandaag heb ik monchou even gewogen voor de zekerheid, en wat denk je  ???  ???  ???  ???  ???
92 gram.
dus het gaat de goede kant op,
ook komen de veren er weer langzaam aan, waarschijnlijk voor karel gaat dit te langzaam, en monchou is het volgens mij ook best wel zat.
tot nu toe heb ik nog maar 1 veer weer gevonden die van monchou is.
en dit was een oude veer, maar verder gaat het elke dag beter en beter met hem.
karel heeft zelfs al geprobeerd om weer de aandacht te trekken aan monchou  ;D  ;D  ;D  ;D
snap je??
monchou loopt dan naar karel toe en op het laatste moment geeft karel hem dan een por van nee nu nog niet.. :D  :D  :D  :D  :D   :D
een stelletje heb ik.
ik ben zo blij dat het goed gaat nu juist met de vakantie voor de deur,,
volgende maand gaan we namelijk 2 weken weg, naar Kos.
en ik  moet er niet aan denken dat er dan wat is met de vogels. niet meer..
maarja, als monchou zo doorgaat zoals hij nu bezig is dan heb ik er vertrouwen in.
dikke kus van ons allen :-*

Rianne

Dat gaat de goede kant op! En lekker op vakantie, het is rond deze tijd nog lekker warm in die buurt. :)

Lin

Hey,

wat fijn dat het gewicht goed blijft gaan. En heerlijk naar kos, daar ben ik vorig jaar geweest!

Groeten, Lin

helen

heb al een tijdje niks van me laten horen, maar vandaag had ik even tijd dus dacht ik. kom laat ik eens schrijven over karel en monchou.
het gaat zooooo goed met monchou, zijn veren komen goed door, ik heb hem nog niet laten vliegen omdat ik bang ben dat hij dat nog niet kan.
wachten duur monchou te lang hij wil eruit.. ;D ;D ;D ;D ;D
monchou fluit alweer goed, en je merkt dat het eten goed gaat, is goed allert, en ik vind nog steeds geen veren in de kooi die van monchou kunnen zijn.
kortom, toppie.
karel vind het wel best allemaal, zolang zij maar niet gepakt hoeft te worden, die geniet ook met volle teug van monchou.
als monchou gaat fluiten dan gaan mevrouw er eens goed voor zitten.
(niet zo bedoel ik maar geitresseerd voor monchou) :) :) :) :) :)
straks op vakentie waar ik nu best wel zin in heb.
ik weet het kan niet tippen aan de reis van een paar maanden geleden van china maar even met zijn tweeen weg zal goed doen.
we zijn allebij erg druk op het werk.
vandaar.
ik heb me voorgenomen als we terug zijn van vakantie dat er een andere kooi komt voor de vogels. een grotere, alleen heb ik dan een kooi over, heb er namelijk al twee, dus bij deze voor iemand die net begint of een kooi erbij wil hebben, ik heb er nog een over.
voor 30,00 euro kan die van jou zijn.
het is een mooie hoge kooi, maar wel geschikt voor 1 valk of 2 parkieten.
ik heb nog geen foto maar als je hem wil zien dan kan je even een afspraak met me maken.
ps hij is 6 maanden in gebruik geweest.
dus zo goed als nieuw.
tot zover, de groeten van karel en monchou. :-* :-*

Lin

Hey,

Gelukkig dat er nu geen veren meer weg zijn. Dat was toen ook niet leuk. Fijn om te horen dat het nu prima gaat. En misschien kan je even een foto plaatsen van je kooi? wanneer ga je nu op vakantie?

Groeten, Lin

helen

he lin,
we gaan 9 sept weg voor twee weken,  lekker hoor heb er wel zin in.
Ik heb cobie gevraagt of zei even de foto's voor mij op het net wil gaan zetten, mij lukt het niet, op de een of ander manier, cobie heeft het me toen destijds uitgelegt maar wat ik ook doe de foto's worden niet kleiner, dus vandaar heb ik haar even weer gevraagt. ;D ;D ;D
het is echt een mooie kooi met 1 grote ingang waar ook een mooie aanvliegroute is en een kleinere ingang waar ook makkelijker een badje ingezet kan worden.
heb je belangstelling???? ??? ??? ??? ???
laat het me even weten als je wilt??!!
groet helen.
een  :-* :-* :-* :-* van karel en monchou.
later meer over de vogels heb nu even geen tijd meer, krijg zo bezoek en moet nog 1 nachtdienst draaien
doeiiii

Lin

Hey,

Hier staat alle informatie over een foto uploaden.

http://www.valkparkiet.com/nl/files/helpupload.htm

en op deze link staat een programma waar je fotos kan verkleinen. succes

http://www.showyourphotos.com/photoresizer_free.html

Mocht cobie niet in staat zijn om de fotos te plaatsen dan kan je ze ook wel naar mij sturen: wr16@valkparkiet.com

Maar heerlijk hoor straks op vakantie. Dat wordt genieten!

Helaas mag ik nog geen kooi van mijn vriend. Ik ben al blij dat ik twee valkjes erbij mag.

Groeten, Lin

Roosje

Je mág nog geen kooi van je vriend? Heejoh, richt die jongen eens af :P

Lin

Citaat van: Roosje op 22 augustus 2005, 19:48:13
Je mág nog geen kooi van je vriend? Heejoh, richt die jongen eens af :P

tja hij moet mij wel een beetje remmen anders neem ik teveel dieren en kan ik er niet meer voor zorgen. Dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. :D

helen

ik hoop dat het me gelukt is.
ik hoop het zo, weet niet goed wat ik gedaan heb maar ik kom er wel achter.
wat een piep ben ik ook he dat ik het niet kan, ben ook zo'n bangerik achter de compie.

Rianne

Nou ik zie hem hoor! :)

Christine

helen zo bang om iets verkeerd te doen??? dat heb ik hier soms ook men broer speelt de baas over deze pc waar ik nu op zit ik heb er boven op men kamer ook nog eentje staan maar ja omdat ik dan alleen zit zit ik daar niet graag op als er dan iets verkeerd is op deze pc is men broer altijd kwaad op mij en meestal heb ik dan ook niets gedaan maar je foto is heel goed gelukt zelfs met tijd en uur de digi ook goed ingesteld precies :P :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Cobie

Hoi Helen
Keurig gedaan hoor. Ik ben trots op je.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier