Ik kan een lutino van 9 weken voor 35 euro kopen

Gestart door roderick, 30 januari 2003, 21:33:57

« vorige - volgende »

roderick

Hallo ik zag ik de dierenwinkel een heel lief lutinotje zitten van 9 weken. Ik ging effe vragen wat die koste en ze zijden 35 euro valt toch heel erg mee. Ik mag hem alleen niet kopen meestal krijg ik me moeder wel om. Heeft iemand nog wat bruikbare tips om te zorgen dat ik hem wel mag kopen. IK moet niet lang meer wachten want nu is die teminste nog niet te oud.

PS: hij of komt er wel.....  hoop ik

Mandy

Hoi Roderick  :)

HAHAHAHAHA ja ik weet zeker wel tips, maar ik weet niet of je moeder die wel zo leuk zou vinden;
doe wat slaapmiddel in d'r koffie, ga gauw die lutino kopen en als ze weer wakker wordt zeg je dat ie aan is komen vliegen! HAHAHAHAHA :D

Nee hoor, zonder gekheid, hier zijn niet veel tips voor te geven. Je bent nu eenmaal nog thuiswonend en je kan inderdaad niet zomaar met een vogel aan komen zetten. :-/
Probeer hier rustig over te praten met je moeder, vraag wat de redenen zijn waarom ze dit niet wilt en leg uit waarom jij dit wel zo graag wilt!  ;D
Probeer afspraken met elkaar te maken, bv; dat jij beloofd goed voor 'm te zorgen dus eten en drinken geeft/ de kooi schoon maakt enz.(uiteraard), dat je je huiswerk bijhoudt, elke week je kamer opruimt enz. enz.
Leg haar uit wat er zo leuk is aan een valkparkiet, laat haar hier maar 's op de site rond neuzen en mooie foto's zien en leuke verhalen lezen, als ze dan nog niet overtuigd is...tja, dan weet ik het ook niet meer...
Enne 35 euro is voor een lutino is een vrij normale prijs in een dierenwinkel.
Succes! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

roderickk

hoi,
Ik heb al 2 valkparkieten. IK maak elke week de voliere schoon geef elke dag schoon water en vers voer, dus ik zie het probleem niet zo. Veel zeuren heeft vaak wel effect. Morgen is het bij ons koopavond en als ze hem dan ziet is ze gelijk verkocht (Ook zo'n dierenvriend) Nu maar hopen dat de winkelier gelijk vraagt ''kan ik u helpen'', want dan zegt ze meestal geen nee meer.Nu afwachten dan maar

groetjes roderick

GHOST

4 februari 2003, 01:05:47 #3 Last Edit: 4 februari 2003, 01:06:03 by GHOST
Hoi,
Kopen man is vet cool beest ,ik wou dat ik hem kon kopen ::)