Zieke valk kan ineens niet meer vliegen

Gestart door Paul, 30 juli 2004, 04:50:46

« vorige - volgende »

suus

Ik denk zelf, als hij dit ook woog voordat hij ziek werd, dan is er toch niets aan de hand? Als hij af blijft vallen, denk ik dat het abnormaal wordt. Toen ik niet kon lopen een tijdje met mijn been kwam ik ook aan. En toen het weer normaal was viel ik (niet zo snel helaas) weer af.
Maar als je inderdaad toch feld hebt aan de telefoon zou ikhet ook vragen.
Succes
groet
suus

Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Kolkkie

Hallo,

Punky kan nu weer lekker vliegen. Zijn gewicht is de afgelopen dagen ook niet minder geworden.

Ik had afgelopen maandag ontlasting opgestuurd om de controleren of er nog paratyfus aanwezich was in de ontlasting.
De ontlasting is echter nooit aangekomen daar.
Nu kan ik dus weer ontlasting opsturen en hopen dat het nu wel goed gaat met de TPG  >:(.
Als het meezit zal ik dan a.s. zaterdag de uitslag hebben.

Groetjes,

Mariska

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Irene

hoi mariska,
dat is goed nieuws!!! wat heerlijk dat hij weer kan vliegen; probeert hij de schade in te halen en zit je dus nergens meer veilig? of valt dat wel mee?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Kolkkie

Citaathoi mariska,
dat is goed nieuws!!! wat heerlijk dat hij weer kan vliegen; probeert hij de schade in te halen en zit je dus nergens meer veilig? of valt dat wel mee?
groetjes, irene

Hoi Irene,

Ik kan mijn hart vasthouden met Punky. Hij is er nu elke keer vandoor, echt ontdeugend dus  :P.

Punky wil ook al gekroeld worden door Pukkie, maar die moet er nog niets van weten. Mss dat er toch iets gaat bloeien tussen die 2.

De eerste prio is dat Punky echt genezen wordt verklaard. Dat hoor ik dus zaterdag (als het goed is ::)).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

suus

Hoii,
O wat fijn zeg dat hij weer kan vliegen!!! Maar weer die rare tpg. Wat is dat toch met brieven en pakjes van en naar Feld.. Al eerder medicijnen weg, nu dit weer. Nou ja, het is geen ramp, alleen nog weer een dag langer wachten....
Succes, ik duim voor je!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Kolkkie

Hoi Suus,

Ik hoop dat hij nu wel aankomt. Als je al hoort dat er medicijnen niet zijn aangekomen, dat een dood valkje niet bij Dr. Feld is aangekomen en nu mijn poepske niet. Vind het echt raar.

Ik heb voor de zekerheid nog maar een extra postzegel op de envelop geplakt, al zal dat denk ik het probleem niet zijn.

Zaterdag dus bellen naar Dr. Feld.

Groetjes,

Mariska

Ria

Hoi Mariska,

Gelukkig zeg dat hij weer kan vliegen. Nou nog even spannend voor de uitslag maar dat valt hopelijk mee. Domme TPG-ers anders dat ze maar zo spullen kwijtraken.

Groetjes,
Ria

Kolkkie

Hoi Ria,

Punky wass zostraks beneden bovenop de kast gaan zitten. Never nooit niet meer dat hij naar beneden kwam :D :D. Hij weigerde om naar beneden te komen omdat hij weer met mij mee moest naar boven :D.

Ik kan tenminste weer lekker genieten van Punky's vliegkunsten.

Groetjes,

Mariska

Andrea

Hoi Mariska,

Ik vertrouw de post ook niet echt. Toen mijn broer nog in Utrecht woonde stuurde ik regelmatig een kaartje, maar die zijn regelmatig ook niet aangekomen :-/
Ik hoop dat het nu wel aankomt en dat je snel die uitslag hebt.
Het is het voornaamste dat Punkie weer kan vliegen, dat heb ik van de week al kunnen aanschouwen.

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

Ria

Hoi Mariska,

Ik las toch al dat je weer moet trainen dus hij zal wel gedacht hebben dat je er alvast vandaag weer mee kon beginnen.  :D ;D

Groetjes,
Ria

Kolkkie

Hoi Andrea,

Ik heb voor de zekerheid de envelop maar dubbel gefrankeerd, je weet het maar nooit.

Er zal maar een leven van en valkje aan afhangen en de TPG krijgt weer kuren. De gevolgen kunnen dan natuulijk niet te overzien zijn.

Het pakketje moet de Osteovit werd overigens niet door de TPG gebracht, maar door een ander bedrijf dacht ik.
Nu maar hopen dat het allemaal goed aankomt.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

CitaatHoi Mariska,

Ik las toch al dat je weer moet trainen dus hij zal wel gedacht hebben dat je er alvast vandaag weer mee kon beginnen.  :D ;D

Groetjes,
Ria

Hoi Ria,

Ik ga toch echt niet eerder beginnen met trainen als nodig is :D :D.

Overigens heeft mijn vader Punky van de kast geplukt, over lui zijn gesproken ;D :-X :D.

Groetjes,

Mariska

Kolkkie

Hallo,

Punky is inmiddels 3 gram aangekomen dus hij is nu 91 gram.
Hij vliegt verder nog uitstekend:).

Verder heb ik de uitslag van het ontlastingonderzoek. De uitslag was negatief, dus er waren geen bacterien meer aanwezig in de ontlasting.
Joepie  ;D :)!!!!!!

Groetjes,

Mariska

boezempje

hai Mariska

nou dat is goed nieuws zeg en dan die 3gram ook he,
heeft het duimen toch geholpen

groetjes esther

Paul

Hoi Mariska,

Dat is goed nieuws dan zijn ze dus allemaal weer helemaal gezond bij jou :-)
Ik had het eigenlijk wel verwacht want als ze nog ziek waren na zo'n tijd hadden ze er niet zo goed uitgezien denk ik.
Ik ben in elk geval wel blij om te horen dat het goed is gegaan met de AB anders zou ik nog gaan tweifelen of ik het fout had gedaan.

Groetjes, Paul