7 mei 2025, 20:37:37

ze missen elkaar

Gestart door wezzez, 30 juli 2004, 02:32:41

« vorige - volgende »

wezzez

hey

dus zoals gezegd, ben ik naar de kweker in sint-lievens-houtem geweest. En ik heb daar een cin.geparelde gekocht.

nu het enige probleem is dat ze niet meer zonder elkaar kunnen. ik heb ook nog een tweede kooi gekocht om het jongske alleen in te houden, maar als ik dat doe, vliegen mijn andere twee valkjes bij een jongske en blijven ze bonvenop de kooi zitten, weet hier iemand raad mee

Het komt ook omdat mijn andere twee valkjes tam zijn, en daardoor zitten ze constant vrij op hun kooi.

Voor de moment laat ik het jongske ook constant los, en zitten ze nu alle drie samen in 1 kooi, de kooi is wel groot genoeg voor drie, maar het was toch de bedoeling van het jongske appart te houden, maar dan worden ze alle drie gek omdat ze niet bij elkaar kunnen. Maar mijn andere twee valkjes wil ik niet opsluiten in hun kooi. dus ik zal er moeten mee leren leven, dat ze alle drie constant vrij zijn.

anders zou het geen probleem zijn, dan sluit ik mijn 2 valkjes op in hun kooi en  het jongske in zijn kooi. maar dan worden ze alle drie gek en breken ze de boel af. dus oplossing is ==> constant vrij laten en bij elkaar zetten  ;D

voila grote boodschap  :D

groetjes wezzeke

marianca.

Hallo wezzeke,

:D :D :D..leuke boodschap enne..goede oplossing :D.De liefde kan je niet omzeilen ...ook niet met 2 kooien :D :D.

groetjes
marianca