21 juli 2025, 20:18:10

Dagboek Mieppie

Gestart door robentru, 28 juli 2004, 23:57:22

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Trudy en Rob,

ik zat met een brede glimlach te kijken naar het filmpje, echt waar, Mieppie heeft zo'n mooi stemmetje zeg :). Zo schattigggg als ie zegt Kom maar Mieppietje, echt waar, hij heeft een keilief stemmetje :-). Rob verpest het weer wahahahhaahh grapje ;D

Groetjes, Tara

Irene

wat een mooie foto's, en wat een ongelovelijke kletskous is het toch ;D, whahahah Zou dat wildkleur gebonden zijn ;D, aangzien Rudie er wat van kan, maar onze nieuwste bink Punkie ook never zijn snuitje houd? ;D wel gezellig hoor.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

Hallo allemaal.
Dank jullie allemaal voor de complimenten ik ben daar erg blij mee. Het vrouwtje zegt wel dat ik niet te verwaand moet worden nu... pfff mag ik alsjeblieft? ;) Ik ben toch ook een plaatje, moet die Tyco nog maar bewijzen.

Tante Suus vroeg of ik iets over het baasje en vrouwtje wilde vertellen. Ik zal eens ff boekje over ze open doen ;D.

Eerst maar het mannetje.
Hij is lang en best wel een toffe peer. Ik mag altijd bij hem komen zitten als ik uit de kooi ben, maar dat doe ik alleen als hij iets te eten heeft hoor! Wanneer hij mijn favoriete liedje op zet (The day before you came van ABBA) dan vlieg ik ook snel naar zijn schouder, want dan mag ik met hem dansen en fluiten. Top is dat.

Dan het vrouwtje.
Zij is niet zo lang en best wel een toffe meid. Ik mag altijd bij haar zitten als ik uit de kooi ben, en dat doe ik dan ook erg graag. Ze kan namelijk zo lekker knuffelen met mij en kusje geven op mijn bolletje. Heerlijk. Van het vrouwtje mag ik altijd helpen in de keuken. Dat is toch echt wel een fijne plek voor een valkje. Wat daar niet allemaal te vinden is. Gaat ze koken, dan moet ik "op zouten".... jammer, maar ja ze wil niet dat ik in de pan terecht kom.

Zo nu kennen jullie ze een stukje beter, toch  ;) ;)

Valkjesknuffel van Mieppie.
PS ze zijn wel erg maf af en toe....maar dat is voor mij meestal leuk, kan ik ook eens lachen! ;D ;D

robentru

:D [size=25]1000 ste bericht [/size]  :D

robentru

Hallo allemaal.

GROOT NIEUWS.
We weten wanneer Tyco hier naar toe komt "vliegen".
Hij zal het jullie zelf wel vertellen.

Hiep, hiep, hiep voor Peter en Liq(eu) die zo goed voor hem gezorgd hebben.

Valkenknuffel van Mieppie.

Tara

Wat fijn voor je dat Tyco zo snel komt ;D. Nog heeeel even geduld en dan.....

Groetjes, Tara :-*

Ria

Hoi,

Hahahahahah, ik dacht een nieuw filmpje.  ;D Ben er even helemaal voor gaan zitten. Sylvester al even geroepen van, je vriendje komt zo op tv. Filmpje starten.  :o He, die kennen we.
Maar hij blijft dribbelen op zijn touw. Hij is ook het enige valkje die dit doet hier. Tweety en JP gaan gewoon verder met het poetsen en spelen. Simba geeft zowieso niet thuis, die is allang blij dat hij weer een beetje normaal op de stok kan zitten. Op dit moment hebben ze het blok weer in de kooi maar voor een Mieppie-filmpje wil Sylvester het slopen wel even staken.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Ria,

jammer dat we jou en Sylvester hebben moeten teleurstellen. Ik zal Rob eens lief aankijken om te vragen of hij binnenkort Mieppie weer wil filmen.
Het blijft een bijzonder iets dat Sylvester zo op Mieppie reageert, dus wie weet.
Geef hem maar een knuffel.

Groetjes, Trudy.

robentru

Hallo allemaal,
nu gaat wel ff alle aandacht uit naar Tyco. Maar ikke dan?
Ik zit hier ook maar een partijtje te wachten en niemand die het iets kan schelen.
Ik was nog wel de valk die het in mijn dagboek heeft gezet en de eer aan Tyco heeft gelaten. Tja, een paar lieve vrouwtjes die reageren, maar verder: HELEMAAL NIKS.
Vind er geloof ik niets meer aan.
Laat die Tyco het ff bekijken, strakjes neemt hij ook nog mijn plekje in bij het vrouwtje......

Van de andere kant.
Zou ook wel eens heel leuk kunnen zijn.
Ik kan Tyco natuurlijk van alles leren: de leuke en lekker plekjes in het huis, bij het baasje en natuurlijk bij het vrouwtje.
Hm, misschien niet zo'n gek idee. Leuk met z'n tweetjes tegen dat stelletje. We kiezen tocht wel partij voor elkaar... Grgrgrgr. Laat dus maar komen die Tyco!!!!

Hoe meer ik er over nadenk hoe leuker ik het ga vinden.
Dus stelletje: PAS OP. Here we come  ;D ;D ;D
Mieppie :-*

Enne Tyco, gaaf dat je rekenles krijgt van Ria.
Ik kan al wel een beetje tellen en volgens mij komt na negen acht, of wat het nu tien???

robentru

10 augustus 2004, 16:40:08 #129 Last Edit: 10 augustus 2004, 16:41:35 by robentru
Hoi valkjes

hier weer een paar foto's
Kers eten... :D

Tafel afruimen ;)

vaatwasser slopen :P

macaroni eten lekker !!!! :D

Toetsenbord slopen :D

groetjes Mieppie

boezempje

hai trudy

het zijn weer super foto van die mieppie.wat is het tog een schoonheid en een boef ook he ;)

groetjes esther

Tara

Mieppie toch, lieve schat, in de vaatwasser :D. Ik hoop dat je daar niet per ongeluk blijft zitten ;D. Zal wel niet met zulke goeie baasjes :-).

Mooie foto's hoor lieverd!

Groetjes, Tara :-*

suus

Het lijkt wel of Mieppie bij ons op bezoek is geweest,,, Bij ons zitten ook de valkjes zoo graag op de bestekla van de afwasmaschine! (en dan hebben we ook het zelfde blad, de senseo en op die plek het kookgedeelte ;) ;)) Vandaar dat het wel bij ons geschoten kon zijn die foto's.
Lekker he het scharrelen van mieppie in de keuken! Maar het verbaast me dat de foto's zo scherp zijn. Of heb je er tig geschoten en zijn dit de beste? Bij mij zitten de valkjes geen seconde stil dus worden alle foto's zo wazig /  bewogen..
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

hoi

Tante Tara, Tuurlijk let het baasje en bazinnetje erop dat ik niet in de vaatwasser beland, maar als ze die la opschuift moet ik altijd ff kijken (slopen :D)
ik vind trouwens alle laden in de keuken interessant  :o

Tante Suus, hebben jullie ook zo'n ding en zo'n ander ding
met knopjes erop die probeer ik nou altijd los te krijgen
maar lukt niet  :( :( maar ik geef de moed niet op  :D

ennuh dat pitje van die kers heb ik helemaal schoongemaakt voor baasje en bazinnetje.  :P

Tante Esther, dat vind ik ook  :D :D

groetjes Mieppie

Maja

Wat is het n schat!
Echt de mooiste wildkleurvalk die ik ooit in m'n leven heb gezien. En wat n mooi stemmetje. Zat gezellig mee te zingen met 'zag twee beren' zelfs Nuno keek er raar van op :D.
Zet maar nog veel foto's en filmpjes! Is toch telkens zo leuk om te zien en te horen ;).
xxxMaja
ps: wat leuk dat z'n meissie eraan komt