19 juli 2025, 08:00:33

Dagboek Mieppie

Gestart door robentru, 28 juli 2004, 23:57:22

« vorige - volgende »

Bianca

Hey
Wat een leuke vogel is Mieppie zeg!
Ook erg gave filmpjes en geluidsopnames!
Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

robentru

Dank je Bianca,
had ook erg mijn best gedaan.

Morgen de laatste dag alleen (als valkje dan). Spannend, nieuwsgierig en onrustig. Zal het allemaal wel goed gaan en vind ik Tyco wel leuk (op afstand is dat gemakkelijk, maar straks zit hij hier in de kooi, in de kamer en bij het vrouwtje).
Zal hij zijn familie niet missen?
We zien wel.
Welterusten, groetjes Mieppie.

suus

Hallo Mieppie,
Nou nog 1 nachtje slapen en dan is het EINDELIJK zover!! Dan gaan baasje en vrouwtje Tyco ophalen! Ik ben erg benieuwd wat jij van hem vind! Maar ik weet zeker dat je hem zal gaan verwelkomen, en een rondleiding geeft?? Laat je hem maar zien waar je allemaal goed kunt zitten, en wat je favoriete plekjes zijn?
Ik ben erg benieuwd!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Tante Suus

Ja dat zal ik doen en ik zal hem ook leren om met zijn snavel van de plantjes af te blijven (ik mag er ook nie aan komuh  >:()

pootje

Mieppie

bogey

hoi hoi supermiep.

Ik hoop dat we nog lang van jou kunsten mogen genieten. je bent een SUPERSTUK!!!!!

groetjes Daphne

robentru

18 augustus 2004, 01:52:13 #170 Last Edit: 18 augustus 2004, 02:41:04 by robentru
Hoi Daphne,

hihihihihi, je maakt me verlegen. Ikke een superstuk.
Maar wel heel erg leuk om te horen. Dank je wel.
Ik zal dat stelletje van mij vragen om weer wat foto's neer te zetten, misschien wel samen met Tyco  ;D ;D ;D
Hij moet eerst nog maar eens bewijzen dat het ook zo'n lekker ding is als ik ;)
Voor concurrentie ben ik niet bang... 8)
Een dikke knuffel van Mieppie.

Jij hebt daar trouwens ook mooi valkjes zitten.

robentru

Jeetje,
wat heb ik nou aan mijn fiets hangen :-/ :o
Zit daar ineens iets in mijn oude hokketje.
Wat een raar ding, zegt niks, zit stil op een stokkie.... is dat nu Tyco?
Ben er stil van......
En dat vrouwtje van mij zegt allemaal lieve woordjes tegen Tyco, maar die geeft geen kik. Tegen mij zegt ze ook lieve dingen, maar ik vind het niet leuk en hak lekker tegen haar.
Wat moet ik hiermee? Ik kijk mijn oogjes uit, maar kan nog niets leuk aan Tyco ontdekken.
Waarom heeft ze Rudi niet meegenomen? Daar kon ik lekker mee fluiten en kwebbelen :-/ :( Een foto ja, daar moet ik het doen....

zucht, wat is het toch moeilijk als een ander een beslissing voor je neemt waar je bij neer hebt te leggen ;D
Maar het zal wel een kwestie van tijd zijn. Wie weet ga ik het nog ontzettend leuk krijgen met Tyco.
Wacht wel af. :) ;) :D ;D
Groetjes van Mieppie, die vol ongeduld wacht op wat er komen gaat.

Irene

tja, mieppie snap best dat het ff wennen is, maar ik weet zeker dat jeveel plzeier zult maken met Tyco. Misschien nog wel meer dan met die kleine boef van mij op de foto. Geef tyco ff de kans om te wennen en je zult zien..... over een tijdje kun je tyco niet meer missen.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

boezempje

hai

tja mieppie het is vast en zeker even wennen voor je,
maar dat gaat goed komen over een tijdje kun je tyco niet meer missen ;D
en tyco heb je het een beetje naar je zin daar bij trudy rob en nieppie ;)

esther

robentru

Hallo  :)
Gelukkig mocht ik daar straks van het vrouwtje uit mijn hokketje. Heb lekker bij haar zitten knuffelen, mijn buikje rond gegeten en nu zit ik me heerlijk boven op de kooi te poetsen. Af en toe kijk ik met een scheef oogje naar Tyco. Doe net of ik Tyco niet zie.
Wel gek hoor, op deze site hadden we zoveel babbels en nu is het stil????
Maakt niet uit: het vrouwtje is nog steeds even lief voor me ;)
Misschien mag Tyco morgen bij me komen?
Groetjes Mieppie (en ik hoop dat het een popje is hahahahaha).

Ria

He Mieppie,

Wat ben je rustig ? Spannend he een nieuw maatje in huis.
Geniet er maar lekker van met zijn twee. Jullie hebben het goed daar.

Knuffels

Groetjes,
Ria

robentru

Maar jullie willen vast niet geloven wat ik daarstraks heb gedaan.... :D
Ik mocht dus uit mijn hokketje, lekker. Heb me daar toch op die kooi zitten poetsen, zo van ik ben druk bezig laat me met rust en bekijk het maar ik ga mijn eigen gang 8).
Toen bedacht ik me dat ik wel eens ff indruk op die Tyco zou kunnen maken. Alle veren uit! Echt alle veren van mijn vleugels tot mijn staart en heerlijk heen en weer wiegen. Ik zal laten zien dat ik een mooie valk ben. En die Tyco gaf zowaar een reactie :) Kwam van zijn stok af, at wat van de gierststengel en zat me maar aan te kijken.
Ik heb ook mijn beste zangnummer ten gehore gebracht, in vol ornaat met mijn vleugels wijd open, zong ik voor Tyco "Ik zag twee beren"  en hij zat aan mijn snavel gekluisterd.
Geloof dat ik het toch wel heel erg leuk ga vinden met Tyco.

En weet je wat het allerleukste is?
Het vrouwtje krijgt me lekker niet in de kooi gepraat.
Bepaal zelf wel of ik dat doe. Tyco kijkt me met die prachtige ogen aan, ben al helemaal weg van HAAR (laat het geen hem zijn).

Heftig toch van mij. Ik ben supertrots  ;) op mezelf.

PS Dat stelletje van mij zat met ingehouden adem te kijken, die heb ik ook ff lekker versierd.....

Ria

Hhahahaahaha Mieppie,

Zet hem op. Ik zie het er nog wel van komen. Miepie en Tyco in love, of ben je dat stiekum nu al. Jij weet wel wat Tyco is denk ik, dat heb je al door. Enne, wel luisteren naar je baasjes hoor. Niet het hokketje in te praten.  :D

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Ria,
voor geen meter.... :-X
Hij zit nu nog steeds boven op de kooi bij Tyco, Als je in de buurt komt gaan zijn vleugels en staart wagenwijd open staan. Hij heeft zich opgeworpen als de beschermengel van Tyco......

Rob heeft Mieppie nu toch maar gepakt en in zijn kooi gezet.
Sputter de sputter. Hoop dat we vannacht allemaal goed slapen en morgen is er weer een dag.
Ga nu ook naar bed, welterusten.
Groet, Trudy.

PS Ik denk dan Mieppie (en anderen) gelijk gaat krijgen. Tyco = een popje? ;)

Marije

Hoi Rob en Trudy!,
Ik heb net even het hele verhaal in èèn ruk uitgelezen......GEWELDIG! ;D
Wat is Mieppie een superpoepie zeg!
En die filmpjes......echt schattig! :-*
Enne....Mieppie..dat je maar veel plezier met Tyco mag hebben...en als ik het zo lees zal dat wel hè!?! :P
Groetjes,
Marije en m'n kleine eigenwijze Pur....