28 april 2024, 15:02:23

Even voorstellen

Gestart door Jusem, 27 juli 2004, 19:53:55

« vorige - volgende »

Jusem

Hallo allemaal,

Wij willen ons even voorstellen. Ik ben Sem ( man of vrouw ben ik nog niet geheel zeker van, mijn baasje denkt man, maar die is niet goed wijs. Na mij 3 dagen in huis te hebben denkt ze het gelijk te weten...maar ik fop haar lekker hoor !!!!!) afgelopen weekend bij mijn nieuwe baasje Judith gaan wonen. Daar woonde al 2 van die kleine ukkepuk graspietjes, maar zoals bekend is de Valkparkiet oppermachtig en ben ik gelijk de baas....... ;)
Nee, alle-gekheid-op-een stokje, ik kan het prima vinden met die andere twee en eigenlijk nog beter met de logee, een gezellige gele kanarie. Hij zingt precies op mijn toonhoogte dus je kan begrijpen dat we al gezellig aan het kletsen zijn.
Maar, ik zal even vertellen waar ik vandaan kom, want daar is natuurlijk iedereen nieuwschierig naar :D
Ik zal een klein tipje van de sluier oplichten. Mijn papa heet Theo, mijn mama Thea, zowel hun als ik zijn wildkleur en zoals jullie al raden kom ik uit Hoogerheide.
Mandy heeft zeer goed voor me gezorgd en heeft zelfs geregeld dat ik dan handen van mijn nieuwe baasje niet eens eng vind. Behalve als ze 's-avonds met me wil spelen, maar dat heb ik haar al afgeleerd. Ik heb nu eenmaal een avondhumeur dus effe blazen en ze weet gelijk haar plaats.
Al met al ben ik denk wel goed terecht gekomen. De kamer waar ik sta is niet eecht groot, maar alle deuren staan open dus dan vlieg ik gewoon even naar de keuken, badkamer, slaapkamer en help in even mee schilderen in het atelier. Ja jullie horen het al he!!! Ik ben en blijf een brabander !!!!

Nou, ik hoop nog veel van me te laten horen, ik zal in iedergeval zo snel mogelijk een foto sturen zodat jullie allemaal kunnen zien hoe heerlijke beesie ik ben.

Ciao !!!

Marianne

27 juli 2004, 19:57:15 #1 Last Edit: 27 juli 2004, 19:57:27 by Marianne
Hoi Judith,

Heel veel plezier met Sem.


Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Mandy

27 juli 2004, 20:02:24 #2 Last Edit: 27 juli 2004, 20:03:23 by Mandy
Hoi Judith,

Wat leuk dat je lid bent geworden! ;D
Ik zag de naam Sem en wist al dat jij het was. :)
Ik was al van plan te mailen om te vragen hoe het was gegaan zaterdag, maar nu weet ik het ook en het gaat gelukkig goed, fijn, ik hoop hier nog meer van jullie te lezen en zien! :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Carla_en_Yoshi

Hallo Judith.

Van harte welkom op het forum.
Heel veel plezier hier en natuurlijk met Sem.

Groetjes van Carla.