6 mei 2025, 09:08:44

Nieuwe valk dus nieuwe foto´s

Gestart door Tessa, 26 juli 2004, 04:57:58

« vorige - volgende »

Tessa

Na het drama met izzy (te lezenbij tam maken aanvallen) heb ik een nieuwe valk gekregen en zoals beloofd zijn hier wat foto´s ze zijn niet echt scherp want de baterijen van mn camera waren leeg dus kon niet flitsen

dit is ´m dan met de naam mormel(tje)
 jammie jamie das lekker

wanneer mag ik er mee spelen denkt speedy

groetjes Tessa

Tara

Hee Tessa,

leuk joh, wat een mooi valkje, en Speedy is ook zo'n schatje ;D

Veel plezier met Mormel!

Groetjes, Tara

Guinevere

Wat een mooi mormeltje is mormeltje  ;) :D
Proficiat hoor !

groetjes
Guinevere

Lique

Wat een mooi valkje is het zeg.
Ik wens je veel plezier met hem/haar.

groetjes LIque

Carla_en_Yoshi

Hallo

Mooi valkje is mormel(tje),trouwens mormel(tje) niet alleen.
Speedy vind ik ook mooi en kijkt zo leuk naar de nieuwe aanwinst :).
Heel veel plezier met je valkjes.
Groetjes van Carla.

Marianne

Hoi Tessa,

Veel plezier met je nieuwe aanwinst Mormel.
Het is een mooi valkje hoor.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tessa

Hallo allemaal ik heb gister mormel en speedy bij elkaar in een kooi gedaan was er best nerveus voor omdat speedy en izzy het niet zo goed met elkaar konden vinden in de kooi (ik heb een nieuw paleisje voor ze gekocht)maar het gaat hartstikke goed,ik zag alleen dat mormel dr nagel bij het vlees aan het bloeden was(heel klein beetje) er zat ook opgedroogd bloed op dus dat moet ik even in de gaten houden.
volgens mij heeft ie ook erg veel last van de ring om ze pootje ze loopt daar erg moeilijk mee en tikt ook steeds tegen de grond als ze loopt kan ik de ring er desnoods af laten knippen??

de nieuwe kooi

zoals je ziet heeft ze een knik in een van de staartveren maar ik neem aan dat dat wel weer goed komt na de rui

groetjes Tessa,Speedy en Mormel.

Tara

Hoi Tessa,

wat een mooie kooi dat je voor hun hebt gekocht he :-).
Wat is Mormel een schatje ::). Als ze echt last heeft kan je de ring wel af laten knippen (best door een dierenarts). Is het een gesloten ring?

Groetjes, Tara

Tessa

CitaatHoi Tessa,

Als ze echt last heeft kan je de ring wel af laten knippen (best door een dierenarts). Is het een gesloten ring?

Groetjes, Tara

hoi tara

ja het is een gesloten ring ik heb het idee dat ze hem erg zwaar vind maar hij zit om dezelfde poot als waar de nagel stuk is dus moet nog even afwachten hoe het gaat als de nagel weer goed is

groetjes Tessa

robentru

Hoi Tessa

is dat nu een zwartkop of heb ik het verkeerd

grtn

Rob

Tara

Hoi Rob,

nee, Mormel is een gepareld valkje hoor ;-). En Speedy wildkleur. Waarom denk je aan zwartkop?

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara

Welnu op die derde foto lijkt het toch een beetje of niet ?  ::)
tja wij zitten nu een maand of wat op deze site, daarvoor
wisten we niet eens dat mieppie een wildkleur was
en nu ik moet me er nog ff in verdiepen wat voor soorten
zijn. maar dat komt nog wel we hebben een grotere kooi gekocht voor als tyco komt maar ik denk dat ik een kamer voliere ga maken voor onze gevlugelde vriendjes.

grtn

Rob

Tessa

CitaatHoi Tessa

is dat nu een zwartkop of heb ik het verkeerd

grtn

Rob

wat is nu weer een zwartkop ben net zolang als jullie op het forum ik weet dat het een valk is en dat ie vliegt  ;D dat ie parels heeft en heel hard bijt :D :D

robentru

Hoi Tessa,
lees maar eens bij zwartkoppen.
Leuk om hier te lezen dat Rob een kamervoliere gaat maken, wist wel dat hij plannen had, maar dat hij het ook echt gaat uitvoeren. Te gek!
Enne, zoals ik het kan zien is het echt geen zwartkop hoor.
Groeten, Trudy (de wederhelft van Rob dus).

Tessa

hey trudy moest je dat ier lezen wist je dat nog niet wat een boef die rob dat ie dat niet even verteld aan je hahahaha