5 mei 2025, 15:48:01

Op reis.

Gestart door An-Sofie En Bo, 25 juli 2004, 14:43:26

« vorige - volgende »

An-Sofie En Bo

Als je op reis gaat, neem je je valkparkiet dan het beste mee of laat je hem thuis?
Ook als je hem thuis laat, is hij je dan na een paar dagen al vergeten?
En is het dan niet erg dat hij heel de tijd alleen zit en er niemand met hem/haar bezig is?

An-Sofie En Bo

Anneke En Bo

Marianne

Hoi An-Sofie en Bo,

Ik ben persoonlijk geen voorstander om je valkje alleen thuis te laten.
Zorg voor oppas voor je valkje, waar je hem naar toe kan brengen.
Ik krijg vanaf volgende week ook een valkje te logeren.
Je kan je valkje ook meenemen op vakantie maar dat ligt een beetje aan de afstand. Een reisje naar bv. Spanje of Frankrijk lijkt mij geen pretje voor je valkje maar dat moet iedereen persoonlijk weten natuurlijk.
Succes met je keuze.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Guinevere

Hey An-Sofie en Bo,

Als je valkje niet te lang in de auto moet zitten en je kan er op je reisbestemming nog goed voor zorgen en er genoeg mee bezig zijn dan zou ik het misschien overwegen maar anders misschien best naar een logeeradresje brengen ?
Je zal altijd wel iemand vinden die voor je valkje wil zorgen , niet ?Als er toch niemand te vinden is kan je altijd nog bij de topic 'vakantie oppas' kijken.
Zorg ervoor als je je valkje bij iemand laat logeren dat je genoeg info achterlaat ivm verzorging en voeding enz + je adres van je dierenarts !

Groetjes
Guinevere