6 mei 2025, 14:26:46

Uitwerpselen en dergelijke.

Gestart door An-Sofie En Bo, 24 juli 2004, 14:18:04

« vorige - volgende »

An-Sofie En Bo

Hoi omdat ik goed geinformeerd wil zijn heb ik nog een vraagje : Is het normaal dat mijn parkiet zijn uitwerpselen wit met groen zijn?
Ook schrikken confituurdekseltjes hem soms af en gaat hij niet graag onder de douche.
Is dit allemaal normaal en is er wat aan te doen als het niet normaal is.

An-SofieEn Bo

CitaatHoi omdat ik goed geinformeerd wil zijn heb ik nog een vraagje : Is het normaal dat mijn parkiet zijn uitwerpselen wit met groen zijn?
Ook schrikken confituurdekseltjes hem soms af en gaat hij niet graag onder de douche.
Is dit allemaal normaal en is er wat aan te doen als het niet normaal is.
ik was dit nog vergeten : Als hij/zij iets laten vallen heeft en zijn/haar achterwerk is vuil...Wat doe je eraan?

Tara

Hoi hoi,

het is normaal dat de ontlasting groen met wit is, als de ontlasting vast is? Maar ik denk eerder dat het waterachtig is als je zegt dat het aan zijn kontje blijft plakken :-/. Als er ontlasting blijft plakken is dat vaak niet goed en moet je dat wel in het oog houden en zeker goed afkuisen want het zou anders wel kunnen verstoppen.

Sommigen gaan graag onder de douche, anderen niet, kan je weinig aan veranderen hoor.

En valkjes zijn wel voor iets bang, al is dat van een confituurdeksel, is best normaal..

Groetjes, Tara