Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Rianne

*klikt nogmaals op Google banner*  Leuk hoor, gratis geld! ;D
Ja Paul, als die man ze ook bestellen moet kan dat anders zijn hoor maar mijn 'schoonvader' ;) heeft zelf een t-shirt drukkerij.
Vraag me alsjeblieft niet naar kortingen want dat kan ik niet regelen. Had t anders graag gedaan maar dan wil iedereen wel.

Peter

Hallo allemaal,

De teller loopt steeds verder op, we hebben nu USD 82,58 !

Groetjes,
Peter

Gerda

Hoi Peter
Ik klik elke keer als ik op de site kom, (soms wel leuke linken) maar ik stuur vanaf deze maand ook 5 euro per maand (toch maar hiervoor gekozen ipv een bedrag ineens).
Als ik iedereen zo hoor kun je straks nog meer geld investeren in deze fantastische site.
Groetjes Gerda

Paul

Hoi,

Dat gaat lekker zo zeg voor je het weet is het 100 dollar.
Wat wel humor is dat we het hier over t-shirts hebben en ik wil op de link klikken en dat gaat over t-shirts :)
http://www.spreadshirt.de/shop.php?sid=44014&affiliate=23737
Is dat toeval of niet hahaha

Groetjes, Paul

Rianne


Peter

Hoi Paul,

De google kracht :) De banner wordt bepaald aan de handt van woorden op de site, dus tshirt dan krijg je tshirts :)

De 100 dollar komt steeds dichter bij :) We zitten nu op de  92,37 dollar!!

Groetjes,
Peter

Anita1

 ;D heb eergisteren 10 euro overgemaakt!
knuff anita :-*

Peter

Citaat van: Anita1 op 25 maart 2005, 23:04:13
;D heb eergisteren 10 euro overgemaakt!
knuff anita :-*

Dankje!

Groetjes,
Peter

Peter

Hallo allemaal,

De admin is weer bijgewerkt, er is 66 euro bij geschreven dus we staan weer goed in de plus :)

Iedereen bedankt!!

Groetjes,
Peter

Anita1

 ;D ;D ;D ooi peter das ook de bedoeling he?
je mag best een keer wat overhouden.ik doe elke maand actief mee hoor.want ik ben ook veel op het forum.knufff anita :-*

Peter

Hoi anita,

Veel rekeningen zijn ook eens in het kwartaal, en als we dan goed in de plus staan wordt het dan weer bijna in de min.

Ondertussen heeft de google zijn resultaten behaald, als we aan het einde van de maand boven de 100 dollar zouden uit komen wordt er uitbetaald en we meer dan honderd dollar op dit moment er wordt dus uit betaald!

Nu nog even zien hoeveel er van 100 dollar overblijft als het naar euro's toegaat.

Groetjes,
Peter

Gerda

Hoi Peter,

Volgens de huidige koers zou dat tussen de 70 en 75 euro moeten zijn. Met uitschieters naar 77 euro.
Maar het is toch mooi meegenomen toch. Al ons geklik is egens goed voor en snel verdiend.

Groetjes Gerda

Peter

Hoi Gerda,

Dank je, ik wou het nog even uitzoeken maar dat hoeft nu niet meer :) Zo'n banner brengt meer op dan ik verwacht had, het komt ook mede door het grote aantal beken pagina's op de website. En de klikkers hier !

Gelukkig wordt het geld overgemaakt naar de donatie rekening door google anders zouden er ook transacties kosten bij komen en wisselkoers.

Groetjes,
Peter

Rianne

Citaat van: Peter op 25 maart 2005, 23:00:27
Hoi Paul,

De google kracht :) De banner wordt bepaald aan de handt van woorden op de site, dus tshirt dan krijg je tshirts :)




Oh ja? Hmmm.... gratis gratis gratis.... ;D

Peter

Hoi allemaal,

We hebben al een tijdje kontakt met Dierenvilla.nl, over een samenwerking. Er komt een banner op de Valkparkiet.com van Dierenvilla.nl

De reden dat we voor dierenvilla gekozen hebben is dat ze alleen kooien en benodigheden verkopen. Geen levende dieren e.d.

Uiteraard wordt de kas d.m.v. banner ook gevuld en dat is altijd mooi :)

Op de startpagina staat deze banner al.

Koop je iets bij dierenvilla? Vermeldt dan dat je via Valkparkiet.com bij hun terecht gekomen bent!

Groetjes,
Peter