Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Peter

CitaatHoi Peter,

Dat is goed nieuws, dat hun een groot deel ook sponsoren.
Het zal toch een hoop geld schelen op den duur.

Ik vind het klasse van hun, ze hadden ook gewoon nee kunnen zeggen natuurlijk.

Hulde voor de provider :D :D.

Groetjes,

Mariska
Hoi Mariska,

Het scheelt met hun sponsering in de maand eigen niet veel als met digitalus qua geld. Maar de servers van Xel Media doen het altijd. We zijn dus even duur uit maar we hebben nu wel een veel stabiele webserver, grotere snelheid enzo...

Dus wel degelijk voordeel!

Groetjes,
Peter

robentru

5 augustus 2004, 00:17:41 #46 Last Edit: 5 augustus 2004, 00:19:04 by robentru
Hoi Peter,
chips negatief in de kas, goed dat je het duidelijk in rood op de site hebt gezet, moet zeker meer mensen op de gedachten brengen jullie geldelijk te ondersteunen.

Dus allemaal: kom op, als je kunt!
En doe er wat aan om te zorgen dat deze geweldige site kan blijven draaien zonder dat alle kosten voor Lique en Peter zijn.
Dus, als je het kunt missen, doe een donatie.

Groet, Trudy.

Peter

CitaatHoi Peter,
chips negatief in de kas, goed dat je het duidelijk in rood op de site hebt gezet, moet zeker meer mensen op de gedachten brengen jullie geldelijk te ondersteunen.

Dus allemaal: kom op, als je kunt!
En doe er wat aan om te zorgen dat deze geweldige site kan blijven draaien zonder dat alle kosten voor Lique en Peter zijn.
Dus, als je het kunt missen, doe een donatie.

Groet, Trudy.
Hoi Trudy,

Het idee is van Fred, de vriend van Irene. We hadden het er laatst over en hij kwam met een paar ideeen. Waaronder dus ook kenbaar maken hoe veel er op dit moment aanwezig is de kas. Fred gaf zelf aan eerder te doneren als er een bedrag in beeld staat, geeft het een visueel beeld. Dit idee is dus uitgevoerd :)

Groetjes,
Peter

Irene

jeetje peter, :o :o dat je naar hem luistert!!!!! Doe ik nooit! whahahahah  ;D ;D ;D. Maar het valt nu wel op en is direct overzichtelijk  hoe de vlag erbij hangt.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Peter

Citaatjeetje peter, :o :o dat je naar hem luistert!!!!! Doe ik nooit! whahahahah  ;D ;D ;D. Maar het valt nu wel op en is direct overzichtelijk  hoe de vlag erbij hangt.
groetjes, irene
Hoi Irene,

Dankje :)

Ik luister altijd naar mensen hoor, zei je iets??

Groetjes,
Peter

Peter

Hoi allemaal,

Vandaag zat bij de post een afschrift van de donatie rekening! We staan nu 23,78 in de plus! We zijn echt super blij :) Iedereen echt heel erg bedankt!

Groetjes,
Peter

Joyce28

5 augustus 2004, 18:54:05 #51 Last Edit: 5 augustus 2004, 18:54:55 by Joyce28
CitaatHoi allemaal,

Vandaag zat bij de post een afschrift van de donatie rekening! We staan nu 23,78 in de plus! We zijn echt super blij :) Iedereen echt heel erg bedankt!

Groetjes,
Peter

Ik zie staan -33,70 of moet je dat nog veranderen?
Maar ik zal eerdaags ook eens wat doneren,want ik vind het een gave site die wel moet blijven draaien natuurlijk ;)

robentru

Goed zo joyce  :) :) :)
misschien moet je op je browser ff de knop vernieuwen aanklikken

grtn

Rob 8)

Kolkkie

Wat goed dat jullie nu weer in de + staan.

Mijn donatie zal de denk ik nog niet bij zitten want die banken werken niet zo snel.

Gisteren heb ik een overschrijvingsformulier in de daarvoor bestemde brievenbus gestopt.

Zal denk ik eind van de week/begin volgende week bij jullie op de rekening komen te staan.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Joyce28

CitaatGoed zo joyce  :) :) :)
misschien moet je op je browser ff de knop vernieuwen aanklikken

grtn

Rob 8)

hihi,oke F5 doet wonderen,thnx ;)

Irene

kijk eens aan; het lijkt goed te werken peter en lique ;D.
het is nu heel overzichtelijk voor iedereen. ook mijn vaste donatie gaat er an komen hoor!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Peter

Hoi allemaal,

Net nog even de complete admin gereed gemaakt van de website. De moet nu alleen gecontroleerd worden door twee mensen. De meeste van jullie kennen het systeem wel via een vereniging , dit jaar wordt de admin/kas gecontroleerd door persoon A en B, volgend jaar is persoon B er ook weer bij samen met persoon C, enzovoort.

Wie wil persoon A zijn? En wie B? Natuurlijk onder het genot van een kopje koffie :)

Op deze manier willen laten zien dat alles klopt:) Of als er foutjes in zitten deze recht trekken :)

Groetjes,
Peter

Irene

als je ook thee hebt, wil ik wel helpen hoor ;D ;D ;D. weet aleen niet wat er verwacht word? dus als het te ingewikkeld is, is het misschien handiger als anderen het doen; zeg het maar....
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Ria

Hoi,

Je mag mij wel noteren Peter, heb een beetje verstand van administraties.  :D

Groetjes,
Ria

Peter

Citaatals je ook thee hebt, wil ik wel helpen hoor ;D ;D ;D. weet aleen niet wat er verwacht word? dus als het te ingewikkeld is, is het misschien handiger als anderen het doen; zeg het maar....
groetjes, irene
Hoi Irene,

We hebben idd ook thee :) Het is niet moeilijk hoor :) Eigenlijk alleen maar optellen wat er binnen gekomen is. En wat er uitgegeven is :) Het verschil moet dan gelijk wat er nu op de website staat!

Groetjes,
Peter