Kosten, donaties en sponsoring Valkparkiet.com

Gestart door Peter, 24 juli 2004, 03:21:13

« vorige - volgende »

Irene

::) ::) ::) sorry mensen, moest ff streng zijn hoor; wilde peter en lique ook rijker rekenen dan ze waren, maar zo werkt dat helaas niet ::) ik vond het erg leerzaam, maar vooral gezellig om te helpen; je hebt zo direct overzicht waar de kosten in gaan zitten, want laten we eerlijk zijn; hoe vaak denk je daaraan , tijdens de chat, foto uploaden of bericht plaatsen? Peter had al een heleboel voorwerk gedaan, dus mijn aandeel was niet echt noemenswaardig. Hopelijk is, nu het overzicht ook in te zien is, voor een ieder een stimulans om , vrijwillig, te doneren. Wat geef eens toe  ;) niemand kan toch meer buiten deze site? ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Ria

7 augustus 2004, 18:57:54 #106 Last Edit: 7 augustus 2004, 18:58:34 by Ria
Hoi Peter,

Toch nog een kleine bijdrage van mij aan het kostenoverzicht. Op het kostenoverzicht staat een tekort van 4,76 en op de pagina's staat deze juist in de plus. En Irene: goed gedaan. Helaas kon ik niet vanwege Simba maar anders had ik je graag geholpen. Leek me wel gezellig toe.

Groetjes,
Ria

Irene

7 augustus 2004, 19:08:44 #107 Last Edit: 7 augustus 2004, 19:19:55 by irene
hoi ria, de fout hadden we al ontdekt, maar bedankt voor het mee kijken; zal vast door het warme weer komen ;D ;D. foutjes zijn menselijk nietwaar?
dus nu nog meer reden om te doneren voor wie dat nog niet gedaan heeft ;D.
groetjes, irene

robentru

maar jammer  ??? genoeg staat het bedrag er nu wel in het rood.

Hopen dat het anderen inderdaad aanzet om te doneren.

Dag meiden!
Groet, Trudy

Peter

Hoi allemaal,

Irene meldde het vanmorgen al, het was gisteren denk te gezellig en we houden en positief houden :) Vanmorgen alles aangepast, helaas wordt het script niet telkens automtisch vernieuwd. Nou ja dat scheelt wel steeds veel dataverkeer dat het niet telkens vernieuwd wordt :)

Groetjes,
Peter

AnnaEnBo

Peter

9 augustus 2004, 04:26:02 #111 Last Edit: 9 augustus 2004, 04:26:38 by admin
Hoi allemaal,

We kunnen uit de teller standen opmaken dat de server waarop Valkparkiet.com nu staat een stuk beter is :) We hebben de boel nu een weekje lang geheel bij Xel Media staat, de server werkt eigenlijk altijd ne is ook supersnel. En wel hebben al we een drukke maand hebben gehad zo'n 300.000 bekeken pagina's over gemiddeld 31 dagen.

Nu alles op een snelle server staat bekijken mensen uiterraad ook meer pagina's, omdat alles sneller is. We hebben afgelopen week (schrik niet) 100656 bekeken pagina's gehad :)

Dus weer een plus puntje dat de website nu sneller is :)

Groetjes,
Peter

robentru

Hoi Peter,
Dat is dus echt goede nieuws.
Ben blij voor jullie, alle gebruikers en mezelf ;)
Een hele goede beslissing dus gewest.
Compliment!

Groetjes, Trudy.

Irene

yeah!!!!!  ;D in de plus, in de plus, in de plus 20 euro en 24 eurocenten in de plus!!! dit gaat de goede kant op!
groetjes, irene

robentru

HOERA, groen is de kleur.
En er komt nog meer bij  ;D ;D ;D
Rob, Trudy, Mieppie en Tyco ;)

Peter

Hoi allemaal,

Vandaag de giro afscriften binnengekregen, en natuurlijk alles direct verwerkt! Er was 68 euro binnengekomen! En we staan nu 88,24 in de plus!

Groetjes,
Peter

Stijn dc

hoi

ja, ik zag het niet, goed dat je weer in dat groen staat, want dat rood  ::)

robentru

hoi Peter en Lique en valkliefhebbers

Wij kregen een leuk idee om deze site te sponseren en dat is als volgt:

Wat lijkt het jullie (Peter en Lique) om een kalender uit te gaan geven met foto's van alleen valkjes van de leden.
Ik denk dat de leden hier best wel een exemplaar van willen kopen. :)

groetjes

R&T

Peter

Citaathoi Peter en Lique en valkliefhebbers

Wij kregen een leuk idee om deze site te sponseren en dat is als volgt:

Wat lijkt het jullie (Peter en Lique) om een kalender uit te gaan geven met foto's van alleen valkjes van de leden.
Ik denk dat de leden hier best wel een exemplaar van willen kopen. :)

groetjes

R&T

Hoi Rob en Trudy,

In het verleden heb ik ooit eens start gemaakt met een kalender :) Ik heb nog wat voorbeelden op fileserver op werk staan. Als ik weer aan het werk ben (Tja nu vakantie) dan zal ik een voorbeeld plaatsen.

Goed idee :)

Groetjes,
Peter

Olga en Hans

Hallo,

Wij willen ook ons steentje bij dragen en proberen jullie in het groen te houden. We zullen elke x aan het eind van de maand wat overmaken. Dit is zo'n fantastische site en dat moet zo blijven.

Hans en Olga.

Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993