27 april 2024, 23:14:45

valk overleden, anderen niet lekker

Gestart door suus, 23 juli 2004, 14:52:12

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo Suus,

Hier gaat het goed met de valkjes ondanks de warmte.Heb vanmiddag alle kooien goed uitgeschrobt en ze lekker gewassen met de plantensproeier.Ze kwetteren er vrolijk op los.Maar,jij hebt ze lekker in de voiliere buiten en daar is het natuurlijk stukken warmer nu...ze zijn al ziekjes en de warmte zal daar ook nog eens aan mee helpen..dat het voor je valkjes maar snel mag gaan regenen voor wat afkoeling.
Ik hoop dat Hope snel beter wordt..al je valkjes natuurlijk...ik duim voor je :-*

groetjes

marianca

Mandy

Dus toch, het vermoeden was er al, maar nu weten we het in ieder geval zeker. Het is jammer dat het zo is, maar je weet nu waar je aan toe bent en ze kunnen er goed voor behandeld worden. Hopelijk knappen ze allemaal snel op en vallen er geen slachtoffers meer. Sterkte.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Kolkkie

Hoi Suus,

Ik lees net je hele verhaal pas. Ik was met vakantie en loop dus ook een beetje achter en bovendien waren ze bij mij ook ziek.

Ik hoop dat al deze ellende snel voor je over is en dat al je valkjes weer lekker gezond worden.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Annouschka

Hoi,

hoe gaat het met je valkjes nu?  Hopelijk worden ze niet ziek, breekt de ziekte niet echt uit.
Ik had al zoveel verhalen gelezen over die smerige ziekte en vond het allemaal heel erg, maar je weet pas wat het is als je het zelf doormaakt. :'(

Ik wil jou ook veel sterkte toewensen.

groetjes
Annouschka

Kolkkie

Hoi Suus,

Hoe is het nu met je valkjes?

Ik hoop dat ze alweer opgeknapt zijn.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

suus

Hoii,
Het gaat prima met mijn valkjes. Hoewel ik nog iedere keer met angst naar de voliere ga.  Hope het valkje wat als eerste ziek is geweest, blijft toch echt een beetje poesterig. Maar het kan ook door haar uiterlijk komen maar ik vind haar soms nog wel wat boller erbij zitten. Ook de andere geparelde witmasker (sanyo) heeft 2 dagen gehad dat ontlasting bleef plakken. Gelukkig niet in erge mate zodat ik het moest weken maar toch.. De angst zit er bij mij nog steeds goed in. Ik wil volgende week Feld bellen, om te kijken of er nog een controle moet plaatsvinden.
Maar vooralsnog heeft Hope haar naam goed onthouden, en heb ik hoop voor de toekomst...
Bedankt voor de interesse, ik waardeer het!!
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Anita1

 ;) lieffie ik ben erg blij voor je dat het al beter gaat.je hebt er geuld genoeg mee moeten hebben,zeker..als je net een nieuwe voliere hebt.het is altijd vreselijk natuurlijk..maar als je net een nieuwe voliere hebt,en de pgg ziekte breekt los,dan kan je echt niks meer.terijl je dan juist zooo veel zin hebt om nieuwe mutaties erbij te doen enz.
ik kan het weten! maar met alle liefde gun ik je straks de allermooiste mutaties.kusss anitaatje ;)

Kolkkie

Hoi Suus,

Ik kan me voorstellen dat je elke keer met angst naar de voliere gaat.
Volgens mij ga je ook meer op je valkjes letten (heb ik althans op dit moment). Zodra ze maar iets bol zitten of een rare beweging maken schrik je al.

Je kan denk ik beter de ontlasting controleren. Dat stelde de DA bij mij wel voor om ontlasting op te sturen, 5 dagen na de AB is gestopt.
Dat is ook erg goed voor je gemoedsrust denk ik.

Als het goed is, heb ik vanmiddag de uitslag, bijna een week te laat door de TPG  >:(.
Dan weet ik of Punky weer genezen is of dat die bacterie nog in de ontlasting zit.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006