5 mei 2025, 01:15:40

broedkooien?

Gestart door Anita1, 1 augustus 2004, 01:37:30

« vorige - volgende »

Anita1

hoi.hier ff een vraagje weer van mij.ik ben totaal niet op de hoogte hoe het werkt met de broedkooien.ik weet wel van nestkastjes,of broedhokken.
ik bedoel echt die broedkooien met tralies.
wat is dan de bedoeling? dat je daar 2 broedrijpe valkjes in zet? en gaan daar dan eitjes in leggen? of ervoor of erna?? hoe werkt dat? moet je ze na het broeden erin houden? tot de jongen groot zijn?
is het ook zo dat je zo een koppel kan vormen? wie o wie kan mij helpen daarmee.knuff anita ;)

Tara

1 augustus 2004, 01:40:13 #1 Last Edit: 1 augustus 2004, 01:40:39 by tara_dewulf
Hoi Anita,

ik heb vorig jaar een aantal keren met een koppel in een broedkooi gekweekt. Da's niets meer dan een gewone kooi maar daar hangt een blok aan, of er staat een in ofzo.. Maar bij mij ging die aan de buitenkant, een deurtje afhalen en daar het blok hangen. Dan als ze beginnen met kweken laat ik de jongen in de kooi totdat ze zelfstandig zijn, zodra ze zeker kunnen eten mogen ze ofwel de volière in ofwel gaan ze naar een andere eigenaar. Je kan wel zo een koppel vormen, maar dan moeten ze heel goed met elkaar overeen komen en zow...

Groetjes, Tara

Anita1

okeeeeee dank je lieve tara,je hebt mij zoals gewoonlijk weer geweldig gehoplen schoonheid.whoehahahahaa.grappig toch he? kussss anita :D

Tara

Hoi Anita,

graag gedaan hoor, hahaha, maar je moet vooral niet overdrijven :D. Ben blij dat ik je geholpen heb :-).

Kus terug :-*

Groetjes, Tara

Anita1

:D ach laten we het erop houden dat ik echt echt echt een vreselijke melige dag heb,hihi knufff anitaaaatje