2 augustus 2025, 21:07:11

even een vraagje

Gestart door shirley van der holst, 22 juli 2004, 23:35:12

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Shirley,

da's heel mooi, waarschijnlijk kan je morgen je jonkie verwachten ;)

Groetjes, Tara

sproet

sproet

was toch niet goed  :'(
maar e5r is een ander eitje aan het piepen en het beweegt :D

Tara

Hoi Vicky,

da's wel heel mooi hoor, ben heel erg benieuwd!
Jammer dat het vorig niets werd, maar dit kan niet missen ;-).

Groetjes, Tara

sproet

er is een jonkie  ;D  :)  :D

Paul

Hoi Sproet,

Wat leuk dat er een jonkie is nu :-)
Weet je al wat voor kleur het gaat worden ?
Vaak kan je al meteen zien of ze rode of zwarte oogjes hebben ook al zitten ze nog dicht de eerste 2 weken.
Misschien kan je een foto maken en hier plaatsen dat is altijd leuk om te zien.

Groetjes, Paul

sproet

geel dons en zwarte oogjes het woord net als de moeder een cinamon gepareld denk ik zelf want de vader is wildkleur en dan geb je toch geen geel dons ?

sproet

jah we weten niet hoe je een foto erbij zet hebben we al geprobeerd maar het lukt niet

Tara

Hoi Vicky,

wat leuk dat je een jonkie hebt!!!

Om foto's te plaatsen is het niet zo moeilijk, je moet zorgen dat je foto kleiner is dan 60 kb. En als die dan klaar is, kan je upload doen hier op het forum en dan bladeren, je verkleinde foto uitzoeken en dan zenden naar de valkparkiet.com, de url kopiëren en in je bericht die dan plakken.

Ik zou zeggen als het niet lukt, zend de foto maar naar mij, alleen kan ik moeilijk nu iets doen voor je omdat ik amper op de pc ben..

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Sproet,

Ik heb hier beschreven hoe je de foto's op het forum kunt zetten met plaatjes erbij dat is best wel duidelijk zo denk ik.
http://www.valkparkiet.com/cgi-bin/forum/yabb/YaBB.pl?board=updaat;action=display;num=1087554279;start=0
Als een jong geel dons heeft en zwarte oogjes kan het heel goed een wildkleur worden hoor dat hoeft geen geparelde te worden.
Als de vader wildkleur is en de moeder cinnamon gepareld worden alle jongen wildkleur namelijk alleen zijn sommige split voor gepareld dan.
Maar met 2 weekjes kan je zien wat het gaan worden dus nog even geduld :-)

Groetjes, Paul

sproet

ik kan nu nog even niet plaatsen maar over een weekje plaats ik er wel een !

Tara

Hoi Shirley,

jammer dat je nu nog niet kan plaatsen, maar in ieder geval wachten we ongeduldig af :D :P

Groetjes, Tara

sproet

keej ik hoop dat het snel gebeurt  :D

sproet

het woord een mengemoessiej
het heb al best veel veertjes maar we hebben nu pas de comp terug en dan m0oeten die foto's er weer op maar i probeer zo snel mogelijk te reageren met een foto  :P

alice

hoi
ik heb een vraag ?mijn poppetje heeft op 28 september de eerste ei gelegd heeft nu in totaal 5 eitjes gelegd het rare is dat 1 van die eieren heel donker is is het dan dood? durf ook niet te kijken of die andere eitjes bevrucht zijn hoorde van iemand dat je nie aan de eieren mag komen.
ze ligt wel te broeden erop .
kan iemand me helpen op mijn vraag aub.
groetjes alice.