7 mei 2025, 00:23:38

even een vraagje

Gestart door shirley van der holst, 22 juli 2004, 23:35:12

« vorige - volgende »

sproet

Tara

Maar als het donker is dan zit daar een baby'tje ;-). Ik ben heel erg benieuwd, wanneer moeten ze uitkomen denk je?

Groetjes, Tara

sproet

morgen
jippeij hoop dat het uitkomt

Tara

Hoi,

als het eitje piept zal het voor morgen zijn. Heb je eens de eitjes tegen je oor gehouden?

Groetjes, Tara

sproet

neej iuk hoor niks uit het eitje maar dat hoeft tog niet ? ::)

Tara

Hoi,

meestal wel, maar het kan natuurlijk zijn dat het voor overmorgen is, dat varieert eigelijk van meestal 19-22 dagen vind ik. 18-21 dagen is het gemiddeld.

In ieder geval, normaal gezien gaat het jonkie piepen hoor voor ie uit komt, omdat het veel energie vergt. Ook zou je moeten barstjes zien in het eitje die op uitkomen staat. Zoniet kan het nog een tijdje duren. Piepen doen ze niet altijd, maar toch meestal wel.

Groetjes, Tara

sproet

oh ok maar iik heb zoiezo al mijn twijfels bij het eerste eitje

Tara

Citaatoh ok maar iik heb zoiezo al mijn twijfels bij het eerste eitje

Hoi Shirley,

waarom heb je je twijfels bij je eerste eitje dan als ik vragen mag?

Groetjes, Tara

sproet

zoals je al zei dat je dacht dat het niks werd je hoort niks eruit  ::) dus ik weet het niet hoor

sproet

het eerste eitje is nog steeds niet uit ( woordt niks )  :'(

Tara

Hoi Shirley,

heb je al nieuws ?

Groetjes, Tara

sproet

jah er beweegt een eitje  :D

sproet

en een scheurtje aan de voorkant   :D

Tara

11 augustus 2004, 17:14:38 #103 Last Edit: 11 augustus 2004, 17:14:52 by tara_dewulf
Hoi Shirley,

je moet het wel in de gaten houden natuurlijk he ;-). Want ik had onlangs een lutino baby die dood in het ei zat nadat hij alles al open had gedaan, hij had al heel zijn toertje rond met pikjes, je kon het schaaltje zo afnemen en toch was het dood :(. Waarschijnlijk uitgedroogd...

Groetjes, Tara

sproet

jah kan best  maar in het andere ei zit nu een hele scheur aan de bovenkant :D