13 mei 2025, 08:50:00

mssch toch nog kweken????

Gestart door bannanne, 24 juli 2004, 17:02:19

« vorige - volgende »

bannanne

héhéhé, 'kwou dit even kwijt je ziet m'n vorige topic wel hellup omdat m'n vogeltjes lief nix van elkaar moesten weten.
nu blijkbaar wel want zoals je kan zien in m'n handtekening hebben ze gistren heel lief voor elkaar geweest en pino mocht zelfs bannanne kroelen wat zeer uitzonderlijk was voor haar, ma nu durf ik ze nog niet echt samensteken in 1 kooi daar ze minder vliegruimte hebben dan en niet kunnen vluchten moest de ene ineens een beetje boos zijn ofzo.
maar nu zit ik nog steeds met zeeeeeeeeer veel vragen hoor, want bij mij kregen ze bijna nooit eivoer omdat ik dat nergens vond, ik gaf dan wel vervangende producten maar nu lees ik dat ze dit voeren aan hun jongen, weet iemand waar ik dit kan halen dicht in de buurt van oudenaarde (B)

Tara

Hoi Caroline,

eivoer hebben ze in elke dierenwinkel hoor, ikzelf geef er van Orlux of van CéDé. Orlux vind ik beter maar het hangt af van naar welke winkel we gaan. Wel lief dat ze nu plots zo lief doen tegen mekaar. Ben je van plan een grotere kooi te kopen ofzo?

Groetjes, Tara

bannanne

hey tara, je zei caroline maar ik noem bart ::)
nee hoor de kooi waarin bannanne zit is zeker groot genoeg
en toch zal ik nog eens moeten zoeken, normaal haal ik m'n vogeleten uit de colruyt maar zal eens gaan kijken naar de avévé want dat is een soort van dieren winkel maar niet echt het is de boerenbond lijk da ze zeggen want de dichtste dierenwinkel is op meer dan een halfuur rijden

giovanni

yo

ja, ik haal het eten ook van avévé, de boerenbond dus.
Ik heb er een hier 200m vandaan :P dus makkelijk hè ;)

Ik zag dat je van de kluisbergen bent, niet ver van hier,
ben van de regio Kortrijk ;D
Dus kverstoat aj vlams klapt :P ;D (net als Tara)

grtjs :D

bannanne

héhéhé 'kverstaan et ook als ge wa kortrijks klapt want m'n opie en omie zijn van harelbeke, 'kvind wel coowl ze wonen aant forestier-stadion dus aan de gavers en 'kben onlangs nog naar kortrijk geweest om te gaan karten  ;D kan wel eens nodig zijn om uit de stress te ontsnappen toen ze nog nie wouden kweken en nu mssch wel :o de max-> mega (finding nemo ==> nemo en dat klein schildpadje op het einde als ze naar school moeten) :D
zal overmorgen moetn gaan kijken daar ze niet op zondag open zijn

Tara

Ooh Sorry Bart ik was verstrooid omdat ik Caroline zag op dat gele zeil, echt sorry, ik was verstrooid (bloos bloos)

Neem het mij niet kwalijk, zit er niet bij met m'n gedachten ;-).

Groetjes, Tara

bannanne

hey tara is niet zo erg hoor maar zorg dat het niet meer gebeurt hé  ;D

en dat gele zeil is m'n sjaaltje van paar jaar geleden op kamp maar ze zitten er precies graag op
vandaag ging het nie zo vlot als gisteren om ze te laten vliegen
bannanne had precies geen goesting
maar 'kzou graag weten ofdat jullie ze nu ook al zouden samensteken, ze zien elkaar al een tijdje maar moesten nix van elkaar weten en nu vliegen ze al een dag of drie , vier samen

Tara

Hoi Bart

Ik zou nog een weekje wachten voor de zekerheid, en dan kan je ze eens samen doen :-). Nu gewoon nog even bij elkaar los laten :-).

Groetjes, Tara