14 mei 2025, 14:17:53

Punkie onder hete kraan

Gestart door the_lost_valley, 21 juli 2004, 23:13:19

« vorige - volgende »

robentru

Hoi,
hoe is het nu met Punkie???
Groeten.

tommy

even een bericht via mij van lost_valley haar pc doet raar en ze komt niet op de site

Hoi,

Het gaat alweer een stuk beter met punkie!
Na het ongeluk gisteren is punkie wel moe.. maar verder gaat het weer helemaal goed met hem. de warmtelamp heeft hem echt goed gedaan!
vanochtend, ging punkie zelfs weer badderen..en ik kon zien dat het rode alweer bijna helemaal is weggetrokken
bedankt voor alle reactie, Groetjes Natalie

Carla_en_Yoshi

Hallo Natalie.

heel fijn dat het beter gaat met punkie.
Is punkie verder al weer helemaal de oude,of nog wat rustig?
Groetjes van Carla

robentru

Hoi Natalie,
fijn te horen dat het wat beter gaat.
Hou hem maar lekker in de gaten.
Groetjes.

the_lost_valley

Hoi,
Punkie is weer langzaam zichzelf aan het worden.. vanmiddag gaffie alweer een heel mooi fluitconcert, en begint weer praatjes te krijgen (roepen als ik weg ben, zeggen dattie eruit wilt enzow).. het gaat dus gelukkig alweer stukken beter.. Allemaal bedankt voor de snelle reacties, en hulp, want ik was ff geschrokken.. Ik ga nu echt veel beter opletten met alles, want dit mag niet nog een keer gebeuren.
Groetjes Natalie

bogey

wat je met brandwonden bji mensen altijd moet doen is 20 min onder koel water...beste stromend en anders met een theedoek denk voor een valkje.  ::)

Wij mensen  en waarschijnlijk ook beesten kunnen flinke koorts krijgen van brandwonden.
Wellicht kun je punkie nog wat extra vitaminen geven.

sterke en hopeljk houd ie er niets aan over.
Brandwonden is echt gruwelijk en erg pijnlijk.

groetjes
daphne

the_lost_valley

Hoi daphne,
Zoals ik al schreef, had ik punkie meteen een tijdje onder de lauwe kraan gehouden, om een beetje af te koelen. Ik doe ook vitaminendruppeltjes door het water. (doe ik altijd al, zonder druppels drinkt punkie het niet.. hoe bedoel je eigenwijs)..
Ik hou punkie ook goed in de gaten.
Groetjes Natalie

Paul

Hoi Natalie,

Ik denk dat je er snel genoeg bij was dat scheelt ook een hoop natuurlijk en meteen afkoelen is heel goed.
Als het erger was geweest had je dat vandaag zeker gemerkt maar als het nu al beter gaat is dat een heel goed teken.
Gelukkig ben je nu gewaarschuwd voor de volgende keer zodat het niet meer zal gebeuren.

Groetjes, Paul

Irene

hoi natalie,
fijn dat punkie er weer een beetje bovnop gekomen is! houdt hem maar lekker in de gaten en vetroetel hem maar flink! ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes