16 mei 2025, 16:39:09

man  of pop

Gestart door marc, 21 juli 2004, 20:54:06

« vorige - volgende »

marc

ik zal me ff voor stellen  ik ben marc en heb sinds 5 maanden
een valk.
Volgens de winkel was het een man maar aan haar gedrag te zien is het toch een pop.
als ik haar op haar rug aai zakt ze door haar poten en begint
zachtjes te piepen.
Zijn of haar naam is chicko  hoop dat ik er snel achter ben
of het een man of een pop is.

Ik kreeg ook al reacties toen ik me voorstelde op het forum
en daar werd mij verteld dat mannen dit gedrag ook vertonen.

ik wil er eigenlijk nog een valkje bij nemen,maar weet niet of ik nu een man of een pop bij chicko moet zetten.

alvast bedankt voor jullie advies.

foto is niet zo duidelijk,sorry heb nog geen digitale camera
deze is met videocamera gemaakt.

gr marc

groeten marc

Tara

Hoi Marc,

zo te zien heb je een lutino. Bij deze is het heel moeilijk aan het uiterlijk te zien, en dus beter aan het gedrag.

Het maakt niet uit of je een man of pop er bij zet, valkjes van hetzelfde geslacht kunnen ook heel goed samen hoor.

Groetjes, Tara

marc

dankje wel voor je reactie

chicko probeerd me wel na te praten sommige woorden
kan je al echt herkennen,en ik heb gelezen dat mannen hier
meer aanleg voor hebben .
maar klopt dat inderdaad?

groeten marc

Tara

Hoi Marc,

idd, poppen gaan meestal niet fluiten en proberen te praten, sommige wel, maar dat is echt uitzonderlijk. Je lutino zal dus wss wel een mannetje zijn ja.

Groetjes, Tara

marc

hoi Tara

dank je wel voor je reactie.
ik ben weer een stuk wijzer.

en deze site is echt verslavend

groeten marc

Annouschka

Hoi,

als je valkje al door zijn/haar jeugdrui is, dan kan je even kijken naar de staartveren.  Zit daar een visgraatmotief op, dan heb je een popje.

Als je nog twijfelt over mannelijk gedrag, fluiten enzo, dan kan je even kijken bij Geluid/film, daar staan filmpjes van Birdie en van Daphne's valkje Bogey, daarop zie je duidelijk mannelijk gedrag.

Groetjes
Annouschka

boezempje

hai  marc

ik heb ook een lutino micky.je kunt bij een lutino echt heel moeilijk zeggen wat het is.maar micky doet dat ook wat jij zegt dat piepen als je ze op haar rug aait,micky is nu ongeveer 5maanden en nu kan ik zeggen dat het een vrouwtje is.ze fluit echt hellemaal niet alleen fiet fiet.en daar blijft het bij.

groetjes esther

boezempje

hai marc

ik wilden het eerst niet doen maar heb het tog gedaan ik pendel namelijk heel veel dus heb ikje foto van je valkje uitgeprindt en heb ik voor je gependeldt mijn pendel zegt dat je een vrouwtje hebt,of je het gelooft weet ik niet maakt ook niet uit,ik wilden het gewoon voor je doen,ik wilden het niet op het forum zeggen,tog gedaan :)

groetjes esther,

Anneke En Bo

WAT IS PENDELEN??? :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

boezempje

27 juli 2004, 17:15:04 #9 Last Edit: 27 juli 2004, 17:15:54 by boezempje
PENDELLEN IS MET EEN KETTING EN EEN STEEN OF BOL BOVEN DE VOGEL HANGEN HIJ GAAT DAN JA OF NEE ZEGGEN OKE

GR,ESTHER

marc

hoi

Dank je wel
IK denk dat je gelijk heb begin steeds meer het idee
te krijgen dat het een pop is.
dank je voor de moeite.

gr marc