9 mei 2025, 07:15:50

jippie mank

Gestart door Anita1, 18 juli 2004, 18:10:23

« vorige - volgende »

Lique

Anita heeft Jippie hiermee naartoe genomen, en hij is gekneusd, het pootje.

Hij moet rust krijgen, en zo min mogelijk klimmen en landen.

dan zal het met een week zo goed als over zijn.

groetjes Lique

Inger m

Hoi Anita en Lique,
Fijn dat je nu weet wat het is. (Hoewel niet zo fijn voor Jippie). Veel meer als rust geven kun je idd niet doen. Gezien dat het pijnlijk is, zal het zelf ook zoveel mogelijk het gekneusde pootje te ontlasten.

Beterschap met Jippie!

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Stijn dc

hoi

fijn dat het "maar" een kneuzing is, veel meer als rust zal je niet kunnen doen. Veel succes ermee.

SDc:D

Anita1

;) jippie slaapt nu lekker in zijn kooi.beaker is naar de voliere gegaan,dus jippie is nu alleen nog met boyke in de kooi.dat geeft ook wel rust,want die beakertje is me er een ! :o :D.
ik vond het wel moeilijk om beaker in de voliere te doen.hij is zo tam en liefff.maar hij fluit nu ook de hele tijd naar binnen.ihihi.moet het echt nog leren.hij is nu 4 maanden.powerr zit nu in een kooi binnen,die houden we nog ff appart.ben blij dat idd het pootje MAAR gekneusd is.beter als gebroken.ik hou hem wel veel mij me.dan rust ie ook lekker uit.bij mij valt jippie gelijk in slaap.knuff anita ;D

Irene

Hoi anit,
fijn dat jippie zijn pootj "mar geknuesd" is. :-/. Maar toch liever dat dan dat er nog iets erger aan de hand is! En hoe gaat het met Powerr, al een beeje gewnd?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Anita1

:o wauwwww powerr doet het heeel goed.en is lekker tam!!! ben blij ermee .wauw ik maak snel een foto.knuff anita :D

Anita1

deze kan gesloten worden.jippie is beter!!!!!!!! knuffff ;D

robentru

Hoi Anita,
heerlijk en gelukkig voor Jippie :). Sluit dit item maar gauw.
Hoe is het met Powerr? (In je dagboek?)
Groet,
Trudy