28 april 2024, 00:28:41

wie heeft er een nestend paartje? HELP

Gestart door andre, 14 juli 2004, 10:56:53

« vorige - volgende »

andre

Goedemorgen,

Deze week zijn mijn vrouw en ik al een aantal keren geholpen aan informatie via deze site. Het resultaat is dat het jong dat vorige week geboren is nog steeds leeft! We hebben de indruk dat het heel goed gaat. De andere jongen die zijn uitgekomen zijn echter overleden na één dag.

Nu is het probleem dat vandaag om 10.30 ongeveer het laatste ei uit moet komen. We durven het niet aan ook dit jong met de hand op te gaan voeden.

Wie o wie heeft een koppeltje met jongen, waar ons nu nog ongeboren jong bij mag? Vorige week kregen we al aanbod van Lique om een jong bij haar in Zwolle te brengen. Hopelijk is dit nog steeds een mogelikheid, maar misschien is er iemand in de buurt van rotterdam die ons kan helpen.

Laat het ajb weten, ik heb vanmiddag vrij genomen, dus als er iemand is, dan kan ik het jong langsbrengen.

m.vr.gr.
Andre & Esther

Stijn dc

hoi

ik heb wel een paartje met jongen van ongeveer drie dagen oud, maar ik woon nog verder dan angelique, in belgie namelijk, dus ook geen oplossing. Ik hoop dat je snel iemand bij jou in de buurt vind.

SDC:D

Lique

Hoi Andre,

Ik heb nog koppels, waar een jong bij kan.
Dus hou het maar in je achterhoofd.
Als je het wel doet, kan je rustig het eitje brengen.
Dat deze dan bij de nieuwe ouders uitkomt.

groetjes Lique
06-29160311

molenaar

Hoi Andre,
Wij hebben een aantal koppels op eieren, onze woonplaats is Alphen aan den Rijn
Banter