28 april 2024, 07:54:01

ekkie

Gestart door wouter, 10 juli 2004, 02:28:04

« vorige - volgende »

wouter

ik heb besloten om ook maar eens een verhaal te schrijven.
ik heb besloten om een valkje te kopen doordat ik een spreekbeurt gehoord (en gezien) had. ik heb lang moeten zagen bij mijn ouders maar uiteindelijk mocht ik er toch 1tje kopen.
ik heb nu 1 valkje: ekkie. het is een mannetje van een half jaar oud. ik heb hem nu 2 maanden. hij is handtam. hij was al tam toen ik hem gekocht had. het valkje is een wildkleur van mutatie. hij zit in een middelgrote kooi (denk ik toch). er hangen speeltjes, voederbakjes,waterbakjes en een kalksteen in. ik laat hem iedere dag de hele avond uit.
maar vanavond moet ik hem missen want we gaan morgen op vakantie vertrekken dus hij is op logé. ik hoop dat hij daar suuuuuuuuuper goed verzorgt wordt maar dat zal wel.
ik ben heel bezorgd want dit is de eerste keer dat ik hem naar iemand anders moet brengen en ik zal blij zijn als ik hem volgende vrijdag weer kan gaan halen.
ik laat nog iets weten.
groetjes wouter(ekkie)

giovanni

yo wouter


tof dat je eentje hebt :)
hopelijk zal je nu en dan eens hier een berichtje
nalaten om te vertellen wat er allemaal gebeurt
met je valkje:)
Mss komen er foto's ;D

grtjs

wouter

mijn valkje is nu terug en is weer even actief als eerst. hij is momenteel met zijn speeltje aan het spelen.
en foto's nu nog niet. fototoestel kapot :'(
groetjes wouter(ekkie)

robentru

Hoi,
leuk dat je valkje terug is en geef hem/haar maar extra veel liefde en aandacht. Heeft ie je gemist? Dus lekker kroelen en de schade inhalen?
Groetjes.

Guinevere

Hoi Wouter,

Ik weet hoe je je voelt!Je bent toch altijd snel bezorgd als je je lieverd moet achterlaten hé ?
Als ik in augustus naar Denemarken ga moet zal ik mijn valkje ook  verschrikkelijk missen.
Heb al een hele kleine 'handleiding voor valkjes op bezoek' getypt maar ik weet dat mijn vriend goed voor Ivo zal zorgen :)

Groetjes
Guinevere

robentru

Hoi,
je zult ontdekken bij thuiskomst hoe erg het valkje (of de valkjes) je gemist heeft (hebben), althans dat is onze ervaring. Eerst het fluiten, dan het negeren en dan het heftige kroelen.
't Liefst neem je ze mee, maar dan kan niet altijd en is misschien ook wel een goed.
Dus veel plezier bij de thuiskomst en een fijne vakantie!

wouter

hoi hoi
het is alweer een maand of meer geleden dat ik nog iets over haar (want achteraf gezien is het een vrouwtje) getypt heb.
even iets over hoe tam ekkie is.
hij is niet bang voor mensen of handen. maar die handen die dienen alleen maar om op te zitten en om te slopen voor de rest vind ie ze maar eng dus aaien vergeet dat maar daar komt niets van in. en kusjes geven of krijgen kan je ook al vergeten daar heeft ie het veel te druk voor. ahja het huis is nog maar half gesloopt dus die andere helft moet ook nog ;D
buiten slopen heeft hij nog 3 hobby's: eten, 's morgens iedereen wakker maken en baasje beletten dat hij goed kan typen. dan gaat ie lekker op het toetsenbord lopen en wat letters en nummers intoetsen.
ik hoop dat ik mijn valkje nog zo tam krijg dat ik lekker samen kan kroelen met hem.
maar ik ga nu weer even ophouden met mijn tekst.
ik ga ook proberen wat vaker hier iets te posten.
groetjes wouter(ekkie)

wouter

was ik vergeten volgende week is mijn fototoestel terug.
dan kan ik wat foto's plaatsen. alleen moet iemand mij dat uitleggen hoe ik dat doe want ik heb nog nooit een foto geplaatst. maar dat ik voor later.
nu eerst het verrasinkje opruimen dat ekkie heeft achtergelaten. :D
groetjes wouter(ekkie)

wouter

5 november 2004, 23:09:15 #8 Last Edit: 5 november 2004, 23:30:23 by wouter
hier komt een foto van ekkie



greetz wouter

wouter

zoals jullie zien lukt het me nog niet helemaal maar het zal me ooit wel lukken.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt tara om te helpen
greetz wouter

Tara

Hoi Wouter,

Ekkie is een heel mooi valkje hoor. Ik hoop voor je dat ze erg tam wordt.
In ieder geval, het kan gewoon zijn dat de foto sowieso wazig is hoor, vaak ligt het niet aan het verkleinen dat ie wazig wordt.

Maar het is graag gedaan hoor ;-).

Groetjes, T&T

wouter

hier is nog een foto van ekkie



greetz wouter

Tara

Hoi Wouter,

Ekkie is een heel mooi valkje hoor, alleen jammer dat de foto wat aan de donkere kant is, maar het is wel een mooi valkje in ieder geval ;)

Groetjes, Tara

wouter

ik heb nu echt de smaak te pakken
hier zijn nog wat foto's van ekkie



wat is me dat hier interressant



even hier een kijkje nemen en dan badderen




badderen wat word je daar moe van zeg

zo dat was het
greetz wouter

Tara

Hoi Wouter,

dank je voor de foto's, die zijn heel wat duidelijker ja, heel mooi valkje is het :). Ekkie is echt heel mooi hoor.

Bedankt voor de foto's! Ze zijn echt mooi!

Groetjes, Tara