21 juli 2025, 19:36:59

Dagboek Tyco

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:56:03

« vorige - volgende »

robentru

Hoi

welnu ik hoop het ennuh als ie er is zet ik wel ff een paar duizend foto's van Tyco en Mieppie op het forum.

vriendelijke groeten
en fijne dagen

BOND

Rob  8)

Irene

hahah rob, we verwachtn niet anders dan een paar duizend foto's! ;Dvan iedere stap die tyco maakt minstens 10 foto's vanuit verschillende invalshoeken ;D ;D ;D
ik help jullie mee hopen dat eht nu eindelij gaat gebeuren
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

5 augustus 2004, 14:10:46 #167 Last Edit: 5 augustus 2004, 14:11:42 by robentru
hoi Irene

het hoort hier wel niet thuis maar mijn ontwerp voor de kamer voliere is af.  ps weet jij wat voor merk kooi Lique heeft (binnen) dat is dus het ontwerp geworden  :D
dank je wel

vriendelijke groeten
en fijne dagen

Rob  8)

Anita1

;Dwhoehahahah irene.dan hou ik het vlaggetje ook nog ff half.hihi kuss anita :D

robentru

Okay,
als alles goed blijft gaan in de voliere bij Lique, dan mag misschien (we klampen ons aan elke strohalm vast), heel misschien Tyco over twee weken uitvliegen naar ons, maaarrrre we houden vijfhonderduizend slagen om de arm.
We hopen dus dat alles goed blijft gaan in Zwollywood en dat Tyco (net als andere valkjes) lekker opknapt en weer een super gezonde valk wordt. En al worden het drie weekjes, dan passen we toch gewoon onze handtekening weer aan....
Gewoon doorgaan en blijven hopen.
Wel super dat jullie (Irene en Anita) zulke valkenoogjes hebben dat het jullie meteen opvalt.
Mochten we meer weten dan horen jullie het natuurlijk en gaat de valg uit (en dan bedoel ik ook echt dat de vlag hier uit gaat :)).
Dikke groeten,
Trudy & Rob & Mieppie.
Toppie dames.

robentru

Pfffffff,
moet ff verkoeling bij jullie komen zoeken.
Wat een temperatuur zeg. Jullie maar zeggen dat wij dat goed kunnen hebben. We komen uit zo'n ver land (au stralije) waar het ook erg warm is. Kan wel zijn, maar ikke ben hier in Holland geboren en ik kan nou niet echt zeggen dat ik dit lekker weer vind (of moet daar nog een thee achter? Dat drinken jullie toch?).
Mijn hersentjes willen niet echt hard werken, veel te vermoeiend (met een d?).
Hoop dat moeke Lique dat ding weer ff op ons zet, zal wel niet gaan in dit hokje, maar misschien een klein spuitje water? Hoe doen jullie dat om af te koelen?

Ff m'n hartje gelucht, weet dat jullie en al jullie valkjes hetzefde meemaken. Hallo daar, mag het ff dat er van die grote druppels water uit de lucht komen?

Valkenknuffel, Tyco.

Tara

Hoi lieve Tyco,

hoe gaat het lieffie? Na ik vind moet geen T hoor ;). Dus je spelt helemaal goed :D. Voor zo'n jong valkje, super hoor ;).

Tot snel lieverd :-*

Ik hoop dat je snel slechter weer hebt ;D

robentru

Hoi lief moeke van dat supertrio.
Dat vrouwtje van mij he, da's echt helemaal knetter ;D
Van Mieppie, van mij, maar ook van die Trudy, die bij jou zit.... moet ik strakjes nog alle aandacht delen ook.
Zal wel eens zien wat ik daamee doe.
Hoop voor jou en Chiaro, Trudy (pff) en Pablo ook op slecht  :P weer.
Valkenknuffeltje van Tyco.

Tara

Hoi lieve Tyco,

het weer vandaag was niet zo lekker hoor en ik baalde nogal want had graag buiten gezeten met Chiaro, Trudy en Pablo :(.

Hahaha, je hoeft niet jaloers te zijn ik weet zeker dat jullie evenveel aandacht zullen krijgen met zulke lieve baasjes als Rob en Trudy :-).

Groetjes, Tara

robentru

7 augustus 2004, 00:42:45 #174 Last Edit: 7 augustus 2004, 02:52:00 by robentru
Oh, Tara dat stelt me wel enorm gerust.
Akelig dat je niet met je lievelingetjes buiten hebt kunnen zitten, misschien morgen?
Enne, mag ik dan heel misschien een keertje bij jullie komen zitten. Ik wil die valkjes van jouw wel eens beter leren kennen. Wie weet zit er wel een leuk popje voor mij bij. O, nee, voorlopig mag ik daar nog niet aan denken. Eerst opgroeien en groeter worden... Hoe lang duurt dat nog?
Ach, maakt ook niks uit als ik, mijn broertjes, zusjes, papa's, mama en alle andere valkjes maar eerst gezond worden.
Ik geloof trouwens dat het wel beter gaat met Pino, dat is een heel speciaal valkje van Lique, hoor. En dat is me toch een vechtertje, kan ik misschien nog wat van leren :-/
Tyco, geef ff die valkjes van jou de groeten van mij.

Anita1

hihi wat schrijven jullie leuk met elkaar zeg! mag ik er ook bij?
ik ben de geelwanggie he?
ze hebben me de naam beauty gegeven..van black beauty of zooow.ken je dat van dat paaard?
nouw ik ben niet zwart hoor..ik ben geel.
ik zoek wat vriendjes om mee te chatten en toen zag ik jullie.zijn jullie lief?
ik pik soms hoor. ::) geloof ik..maar ik moet nog wennen bij mijn mama anita.die doet hele rare dingen..die geeft mij dingen die ik helemaal niet ken..trost..of hoe heet dat..ik kan er niet van afblijven.vind ze me dan lief of zoow.
enne dan is er ene beaker..die wilt vrijen.nouw mooi niet .dan heb ik die tic weer..pik ::)
kan dr ook niks aan doen.daaaaaag beauty ;)

Tara

Hoi Tycootje,

als je eens komt mag je van mij een popje uitkiezen als ik dan jonkies heb ;D. Dan mag je die meenemen, gratis :D (of nee, voor een pluimpje van jou ;-)).

En Anita,

kom er maar bij :D

Groetjes, Tara

Anita1

ik heet geen anita hoor das mijn mama! ik ben beauty! :-/

robentru

Joh, wat is dat? Is er nog een lekker valkje bij gekomen?
Beauty? Das mooi. (Vind ik wel een leuk grapje.)
Welkom. Ik hoor dat je er eentje van Anita bent.
Heb ik nu ff keus. Mag al een keertje naar Tara om te schommelen en nu kom jij ook nog ff om de hoek kijken.
KAN NIET WACHTEN TOT IK GROOT BEN.
Nu hoop ik maar dat ik geen popje ben :-[ want dan kan ik alleen maar met jullie snavelen.
Lieve Tara, wanneer denk jij dat mijn eerste rui komt? Ik voel me wel man, maar ben ik het ook? Kan bijna niet wachten. Tjee, wat staat mij nog veel te wachten in mijn leventje.
Hoop dat ik nog kan slapen, maar dat zal wel lukken. Ik heb nu zoveel moois om over te dromen.
He, lieve popjes, dikke knuffel van Tyco.

Tara

Hoii lieve Tyco,

nou, je zal als je 5 à 6 maanden oud bent je eerste rui krijgen schatje ;-). Dus nog even geduld :-).

Als jij een popje bent kies je dan toch gewoon een mannetje ;-). Je mag kiezen welke mutatie want tegen dan zal ik wel vele mutaties kunnen verkrijgen hoor lievie :-*.

Groetjes van Tara