21 juli 2025, 20:06:10

Dagboek Tyco

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:56:03

« vorige - volgende »

robentru

En nog ff,
als dagsluiting (daar komt een dominee voorbij...)
Op de andere pc staat een plaatje van Tyco zoals wij hem voor het eerst zagen. Ben dus nog steeds verliefd op die vogel. Zo lief en zo aan mijn hart.
Omdat we deze foto inmiddels uit ons profiel hebben gehaald, een herhaling. Ik smelt.

Ria

Hoi Trudy,

Wil je niet zulke vertederende foto's laten zien  :D.
Ik *smelt* hier ook.

Groetjes,

Ria  

Anita1

:o ooow dat is nu precies boyke van mij.die is nu zo!!
die zit hier bij jippie in de kooi.wauww ahahahah lieff heeej,daar kan je alleen maar van houden he? knuff anita ;)

robentru

29 juli 2004, 22:40:08 #123 Last Edit: 31 juli 2004, 18:22:06 by robentru
Hoi Ria,
hihi wou ff jullie ogen uitsteken met dat poepie, al is Tyco zo klein niet meer. Wat groeien ze toch snel, zucht.

Hoi Anita,
ja daar kun je alleen maar van houden, met heel je hart.
Dus dat maakt het allemaal wel erg heftig. Troost is dat wij niet de enige zijn.

Wat een ellende toch allemaal bij Lique, Suus en Mandy.
Getver.
Maar we geven de moed niet op; het kaarsje brandt al weer; moet helpen. En al die mensen die duimen: mag niet mis gaan.

Groetjes,
Trudy, Rob en Mieppie (die schat, is vandaag wel stil, zal wel door de warmte komen, al zou hij daar toch tegen moeten kunnen?).

Anita1

29 juli 2004, 22:43:20 #124 Last Edit: 29 juli 2004, 22:43:55 by Anita1
geef mieppie ff een lekkere douche,met de plantenspuit met dit weer.en met een knuffie van mij zal ze weer helemaal wakker worden.hihi kusss anita :D

robentru

Hoi Anita,
goed idee, ga het meteen uitvoeren!
Jij hetzelfde voor je valkjes.
Knuff terug.

PS Al aan het aftellen om naar Goes te gaan met Suus???

robentru

Hoi
ff Mieppie nat gespoten (hij zat boven op het aquarium), maar geeft daar eigenlijk niks om.

Surfend over het forum zijn mijn gedachten toch wel steeds bij Lique, Suus en Mandy.
En hoe zal het met die kleine Tyco gaan en alle andere zieke valkjes. Hoop dat het goed met ze gaat.
Struin alle berichten af, maar nog steeds geen nieuws.

Het "w" woord krijg in niet meer uit mijn strot, dat duurt zo lang.

Groeten,
Trudy

robentru

Hallo allemaal.
we hebben weer een beetje lucht.
Lique heeft net een aantal prachtig foto's opgestuurd dat Tyco zich lekker aan het badderen is. Lique heeft daarnaast een super lief bericht in het dagboek van Mieppie gezet.
Geweldig.
Wat zijn wij verschirkkelijk blij met die foto's.
Tyco zit inmiddels met zijn papa's, mama, broertjes/zusjes in een van de broedhokken die Peter (met hulp van die kanjer van Irene) gemaakt heeft. Wennen, maar is voor hun gezondheid. Lique heeft het er maar erg druk mee, met hier en daar een blessure.
Mijn hart loopt weer over van goede moed al realiseer ik me ook dat het anders kan. Door de niet aflatende zorg van Lique en Peter heb ik weer meer vertrouwen in de toekomst van alle valkjes (had ff een dippie, maar wie niet?).
Willen jullie de foto's? Overdaad schaad, maar ik zet er toch een aantal hier lekker neer, met heel veel lieve dank aan Lique en Peter.

En hoe Tyco er nu bij zit met zijn familie, kijk bij Lique op dit forum, bij verhalen, Valkparkiet Kwekerij 't Valkje.

Lieve groeten van ons.

robentru

Een aanvulling.
Rob en ik hebben net op ons gemak (want dat was na het krijgen van de foto's van Lique wel ff wat anders) naar de foto's van Tyco zitten kijken. En we zeggen alletwee (op ons gevoel afgaand): het is een mannetje!
Wie wil er een weddenschap op afsluiten.
Prijs: een mooie foto van Tyco  :D ;D :D ;D :D ;D
Rob en Trudy.
Maar bovenal Mieppie die op zijn nieuwe partner wacht.

robentru

Voor het slapen gaan wil ik nog ff een recente foto van Tyco zien :). Dus het dagboek maar weer geopend.
Zucht en smelt, wat een leuke en mooie valk is het toch.
Gelukkig gaat het wat beter met Tyco.
Welterusten allemaal (valkjes en mensen) en morgen is er weer een dag.
Trudy.

Tara

CitaatVoor het slapen gaan wil ik nog ff een recente foto van Tyco zien :). Dus het dagboek maar weer geopend.
Zucht en smelt, wat een leuke en mooie valk is het toch.
Gelukkig gaat het wat beter met Tyco.
Welterusten allemaal (valkjes en mensen) en morgen is er weer een dag.
Trudy.

Waar is die recente foto van Tyco dan :-[.
Ben benieuwd hoor.

Jij in ieder geval ook welterusten Trudy en Rob, dikke kus :-*

Groetjes, Tara

robentru

Hoi Tara,
ff een late reactie op je berichtje.
De meest recente foto's van Tyco zijn die waar hij zich lekker zit te wassen bij Lique in de voliere. Niet echt recent, maar wel de laatst binnengekomen foto's. Wat een lekker poetsvalkje he. Misschien dat Mieppie van Tyco kan leren hoe hij zich kan wassen onder een straaltje water van een plantenspuit of tuinslang. Mieppie ziet dat namelijk niet zo zitten. Zal wel spannend worden die 2 bij elkaar. Wie weet wat ze allemaal van elkaar kunnen leren.
Groetjes maar weer en tot de volgende keer.
En we hebben heerlijk geslapen dankzij je nachtzoen ;)
Trudy.

Irene

Heej,
wat heerlijk die recente douchfoto's; kun je weer heerlijk naar smachten, naaar die lieve schat! En dat deden jullie al 24 uur per dag :-/. Maar het is echt een plaatje. Ik ga mee in de weddenschap dat Tyco een mannetje is!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

robentru

Hoi Irene,
leuke foto's zijn het zeker, heeft Lique toch maar weer knap op de gevoelige plaat vastgelegd. Verzacht het wachten.
Leuk dat je met me meegaat, als we allebei gelijk krijgen win jij de foto van Tyco!
Groetjes,
Trudy

robentru

Okay Mieppie,
wat jij kunt kan ik ook al, al heb ik natuurlijk nog niet zoveel ervaring met typen. Mag vast we ff van het vrouwtje Lique.

Hoe durf je mij een een "nieuw ding" te noemen "dat er niet uit ziet", wat een lef. Ik ben echt een super mooie jonge valk, die niet kan wachten om in jouw leven te komen, jaloers omdat ik jonger ben?. Ik heb het hier erg naar mijn zin bij het vrouwtje Lique en het mannetje Peter. Wat wel erg is dat er hier een paar valkjes ziek zijn en ik dus met mijn papa's, mama, broertjes en zusjes ff ergens anders zit. Maar dat is voor onze eigen bestwil, dus moet het maar.
Je bent wel een bangerd hoor! Er is niets zo lekker als wassen onder een grote straal water. Vrouwtje Lique had de tuinslang (zo noemen ze een groot ding waar water uit komt)
op de voliere gezet, heerlijk, echt super.. Je weet niet wat je mist, maar ik zal je wel leren daar van te genieten.
Zo nu weet je het. Je kunt van mij dingen leren.
Misschien ik van jou ook, maar dat zoeken we later nog wel uit. Ik vind het wel spannend allemaal om te weten dat ik strakjes mijn papa's, mama, broertjes en zusjes achter moet laten om bij jou te komen wonen. Wil je dan wel een beetje lief voor me zijn, want ik zal best af en toe een beetje heimwee hebben. En zeg eens eerlijk: hoe is dat stelletje dat voor je zorgt? Zijn ze wel een beetje lief en aardig? Krijg je knuffels en lekker eten van ze?
Goed, dan. Ik vergeef je lelijke woorden over mij en mijn uiterlijk en hoop snel oog in oog met je te staan. Ik denk dat we heel wat te kwebbelen hebben.
Mieppie, tot heel gauw. Een hakje van Tyco.
PS en doe dan ook maar de groeten aan dat stelletje.