20 juli 2025, 23:06:38

Dagboek Tyco

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:56:03

« vorige - volgende »

Anneke En Bo

Hallo, hoe maken jullie die oogverblindende foto's van jullie valkjes toch?
Tyco is een echt sgatje.
Proficiat en veel geluk.

Anneke En Bo

robentru

Hallo Anneke en Bo,
de foto's van Tyco zijn gemaakt door Lique.
De foto's van Mieppie worden door ons gemaakt met een digitale camera. Mieppie is hier inmiddels aang ewend en blijft dus doen wat ie aan het doen is. Gewoon geduldig er bij gaan zitten en wachten tot het juiste moment.
Bedankt voor je compliment en reken er maar op dat als Tyco hier eenmaal is je wordt overspoeld met foto's  :D :D
Groetjes Rob en Trudy.

Anita1

27 juli 2004, 19:36:48 #92 Last Edit: 27 juli 2004, 19:37:11 by Anita1
 :-/ trudie waarom lukken de fotos bij mij niet? ik moet steeds een ander vagen  :-X iedere keer als ik de naam van de foto moet veranderen,dan ben ik mijn foto kwijt!!!!!!!!!!!!
ik zet dan anita ertussen.of compleer anita met datum en jpg. en foetsie is ie? weet jij wat ik fout doe? knuff anita

robentru

Hoi Anita,
welk programma gebruik je voor je foto's? Scan je je foto's in of zijn het digitale foto's?
We zullen je eens ff gaan helpen.
Gr. Trudy

Anita1

sorry ik was ff weg.maar ben er weer trudie.
ik heb een digitale cam.knuff

Ria

Hoi Rob en Trudy,

Ik wil jullie ook heel veel sterkte toewensen nu het wachten op Tyco steeds langer wordt. Ik heb er alle vertrouwen in dat het weer goed komt en blijf ook voor jullie duimen.

Groetjes,
Ria

robentru

Hoi Ria,
lief van je, ik ben nog steeds ontdaan van het bericht van Lique en vecht tegen mijn tranen (al heb ik ze ook laten lopen hoor). Maar ook al moeten we langer wachten, we willen graag dat Tyco hier zijn stekkie gaat krijgen. We verliezen dus niet de moed. En dankzij dit soort fijne berichtjes voelen wij ons erg gesteund.
Bedankt en lieve groeten, Trudy.

Ria

Hallo,

Die tranen mogen best Trudy ! Ik heb ze hier ook in mijn ooghoeken staan. Voor mij is het zelfs veel minder erg omdat ik nog niet helemaal bewust ben welk valkje voor mij zou zijn. Maar volgens mij komt het wel goed. En we zijn hier voor elkaar om te delen. Mooie dingen maar ook minder mooie dingen.

Groetjes,
Ria

robentru

27 juli 2004, 22:11:06 #98 Last Edit: 31 juli 2004, 18:18:09 by robentru
Hoi Ria,
zo is het en jij ook heel veel sterkte de komende tijd, ook voor jou zal het wachten niet meevallen.
Groetjes,
Rob en Trudy

Anita1

:o wat een naar nieuws nu weer trudy.heh bah.ik heb net maar ff een portie zitten meejanken hoor..dan zit ik buiten bij mijn valkjes en denk ik...wat een geluk..wat ben ik rijk..het zijn er maar 7..maar toch..en dan 2 binnen..
en dan hoop je zooo dat ze gezond blijven he?
het is niet alleen voor jullie,en diegene die allemaal moeten wachten nu..maar ook voor de valkjes zelf. :(
suus zat mij vanmiddag op msn te vertellen dat haar valkjes weer vrolijk waren en aan het fluiten waren..iets wat ze lang niet meer gezien had..
dan denk je..zou het dan toch meevallen..maar dan komt lique..en dan weet je het weer he?
suus zei al: we weten wat het is.. :-/
ik ben er voor jullie ook om je te steunen,en ik heb nu weer een kaarsje branden voor de lieve tyco en voor de valkjes van lique.meestal helpen ze bij mij..ik ben niet gelovig..maar op sommige momenten heb je het ff nodig.
steek zelf ook een kaarsje op..en lique ook.. haal daar de kracht uit meiden.geef niet op! samen komen we er doorheen.
ik denk aan jullie.met heel mijn hart.kussss deze keer.anita

robentru

Hoi Anita,
meid wat verschrikkelijk lief van je. Ik heb ook zo te doen met Lique en Suus, zij kunnen er niets aan doen en hebben steeds van alles gedaan om te zorgen dat het goed gaat met de valkjes.
En dat van die kaarsjes: dat doe ik ook altijd!!! En weet je wat, het helpt. Ik ga er nu meteen een aansteken voor Tyco, Lique, Suus en alle valkjes.
En inderdaad we komen hier samen wel doorheen.
Dat van je foto plaatsen doen we wel een ander keertje, daar staat mijn hoofd nu niet zo naar. Okay? Maar help met het wel te herinneren. :)
Bedankt en tot gauw.
Trudy.

Marianne

Hoi Trudy,

Ook ik wil je even een hart onder de riem steken en duimen dat alles goed gaat met Tyco (en de ander valkjes natuurlijk).
Je moet nu nog langer wachten (en wachten duurt altijd al zo lang) maar als jullie straks Tyco bij jullie hebben weten jullie ook zeker dat alles goed met hem is.( en dat is dan het wachten wel weer waard).
Heel veel sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Rene

Hoi Rob en Trudie,

Ik heb jullie dagboek net voor het eerst gelezen, het straalt over van enthousiasme:)

Heel jammer dat de komst van Tyco nu is uitgesteld, maar ja, de gezondheid van de valkjes gaat boven alles. En voor Lique en Suus is het natuurlijk ook slopend, die onzekerheid :(

Maar uitstel is geen afstel! Tyco zal toch bij jullie komen en met al jullie aandacht, liefde en geduld zal ie vast heel tam worden, ook al heeft ie dan wat langer dan gepland in de voliere rondgevlogen.

Veel sterkte met het wachten en geniet in de tussentijd nog maar even van die andere kanjer die door het huis fladdert. Echt heel leuk die fotos die je vorige week geplaatst had (vooral die met de wasophanghulp :))

Groetjes,

-- Rene

robentru

Hoi Marianne
fijn je berichtje dat doet ons goed. En ja dan maar langer wachten als hij maar naar huis kan komen. Steek die twee meiden ook maar een hart onder de riem, want zij hebben meer te verduren dan wij (doe ik ook).
Bedankt.

Hoi Rene,
jij ook verschrikkelijk bedankt voor je bericht en alles zal wel goed komen, daar hebben we alle vertrouwen in.
Ook bedankt voor je compliment, maar graag een retour: wat een prachtige foto! van twee super valkjes.

Heel veel groeten
Rob, Trudy en Mieppie.

Tara

Hoi lieve Trudy en Rob,

we zijn weer een dag voorbij, en was best leuk, je bent een peetouder geworden :D. En het is idd een meisje, die lutino :-). Ik hoop zo voor je dat alles snel goed komt!

Dikke kus :-*

Groetjes, Tara