20 juli 2025, 11:39:29

Dagboek Tyco

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:56:03

« vorige - volgende »

robentru

Hoi pleegmoeke Lique,
ja ik weet dat jullie zo lekker voor me zorgen, maar ik geloof dat ikke er nu wel aan toe ben om van jullie weg te vliegen en nieuwe mensen/valkjes te leren kennen. Zal het strakjes ook wel missen hoor :( Mijn pappa's, mama, broertjes en zusjes en al die andere valkjes.
Maar ik zal nooit vergeten hoe lief jij (en Peter) voor mij zijn geweest en hoe goed jullie voor me gezorgd hebben. Dat weten mijn nieuwe baasjes ook hoor, dus geniet nog maar ff van me en niet verdrietig zijn. Je zit toch voor altijd in mijn valkenhartje.
Een hele dikke valkenknuffel voor jou. :-*
En wil je alsjeblieft wel zelf snel beter worden?

robentru

15 augustus 2004, 21:52:49 #211 Last Edit: 17 augustus 2004, 01:16:56 by robentru
Hallo hier ben ik weer.
Tis is Tcyo kalling from Zwollywood..
Hoewel ik het hier ontzettend goed en naar mijn zin heb, kan ik niet wachten om naar elders te vliegen.
Mijn veren ziijn gepoetst, mijn koffer gepakt en nu kan ik alleen nog maar wachten. Volgens Mieppie is het nog 3 nachtjes slapen. Dus ik ga slapen wordt wakker ga slapen wordt wakker ga slapen wordt wakker en dan.....komen ze (je weet wel dat stel) me halen. Maar hoe ga ik mee? En mag ik dan meteen met Mieppie?
Ik ben nog jong, in de leer en heb veel vragen. Maar dat mag toch? Ik denk dat niemand het antwoord weet, want dat zit in mezelf (hihihihihihiihi).
Oke, op naar de volgende ronde.
Valkjesknuffel van Tyco.  :-*

robentru

Hallo allemaal  :'(
gaat het wel goed met jullie?
Met mij wel al ben ik een beetje nerveus.
Niet morgen, maar de dag daarna ga ik op reis, naar mijn nieuwe huis. Ik vind het toch wel een beetje eng.
En toch verheug ik me er op. Wel dubbel toch?
Ga nu lekker slapen en ik zie het wel.
Valkjeknuffel, Tyco. :-*

Lique

ja, nerveus, dat is het woord ;)
Tja, ik moet natuurlijk nog erg veel leren.
Ik begin wel steeds volwassener te worden, al blijf ik een lief klein schattig valkje.
Ik heb al een erg lange staart, en vanavond kwam vrouwtje voor de zoveelste keer vandaag in het binnenhok.
Ze begon heel lief tegen me te praten.
Ik vond het wel erg interessant hoor.
Ik hing lekker aan het gaas, en  maar luisteren wat ze te zeggen had.
Helaas schrok mijn broertje en toen moest ik natuurlijk ook schrikken. Stel je voor, dat ik "anders" ben.
Maar nog maar eventjes, 2 nachtjes slapen, en dan kom ik hoor ;)
knuffeltje van TYCO

Anita1

whoehahahaah lique .die ene zin:stel je voor dat ik anders ben hahahaah.das gaaf.
nou tyco nog maar eventjes dan mag je naar je nieuwe huisje.heel erg spannend hoor.en dan naar die mieppie,nou daar ga jij veel van leren denk ik.ik tel met je mee de dagen af,want nu kan je al goed tellen.kusss anita ;)

robentru

Ach Lique,
wat een schat ben je toch, ziek en dan nog zoveel aandacht en liefde voor de valkjes.
Tuurlijk is Tyco anders  ;) ;)
Hij is namelijk UNIEK (hahahahaha). En daar komt hij nog wel achter. Het is echt erg nu met mij. Heb vandaag zijn vervoerskooitje schoon gemaakt (nog nooit gebruikt, maar ja, het stond al ff in de kamer, als symbool voor zijn komst). Een lijstje gemaakt van spulletjes die we nog moeten halen, droom er van, vertel Mieppie er van..... morgen de andere kooi van zolder, schoonmaken, inrichten (net of je een kind verwacht....)
Nog 2 nachtjes slapen. Vannacht zal wel lukken, hoop het de volgende nacht ook.
En dan komen we hoor en nemen die scheet mee naar hier.
Bloemen zal ik niet voor je meenemen (die eten de valkjes toch maar op!)... maar ik bedenk nog wel iets. 8)
Lieve groet Trudy (en natuurlijk Rob en Mieppie).

robentru

Hoi Anita,
tof dat je zo meeleeft.
Nog 2 nachtjes! Hoe kom ik het door..... het is maar goed dat ik moet werken... maar na woensdag neem ik anderhalve week verlof om Tyco te helpen hier te aarden, aan ons en het huis te wennen. Verheug met daar ook verschrikkelijk op.
Groetjes, Trudy,

Lique

CitaatAch Lique,
wat een schat ben je toch, ziek en dan nog zoveel aandacht en liefde voor de valkjes.
Tuurlijk is Tyco anders  ;) ;)
Hij is namelijk UNIEK (hahahahaha). En daar komt hij nog wel achter. Het is echt erg nu met mij. Heb vandaag zijn vervoerskooitje schoon gemaakt (nog nooit gebruikt, maar ja, het stond al ff in de kamer, als symbool voor zijn komst). Een lijstje gemaakt van spulletjes die we nog moeten halen, droom er van, vertel Mieppie er van..... morgen de andere kooi van zolder, schoonmaken, inrichten (net of je een kind verwacht....)
Nog 2 nachtjes slapen. Vannacht zal wel lukken, hoop het de volgende nacht ook.
En dan komen we hoor en nemen die scheet mee naar hier.
Bloemen zal ik niet voor je meenemen (die eten de valkjes toch maar op!)... maar ik bedenk nog wel iets. 8)
Lieve groet Trudy (en natuurlijk Rob en Mieppie).
eej Trudy,

ben jij gek, je gaat echt niets meenemen hoor >:( hahahah
Nee, dat is nergens voor nodig.
Ja, Tyco is absoluut uniek. Ieder valkje is dat, maar toch ;) :D :D
Maar als je wat nodig hebt, kan je dat gewoon ff in een mailtje zetten, dan kijk ik wel, of ik hier nog iets heb liggen.
Ik heb toch hele voorraden benodigdheden staan.
Nou, lekker gaan slapen, en niet zenuwachtig worden, dat is nergens voor nodig :)

groetjes lique

robentru

Heej Lique,
wat lief. Volgens mij heb ik niets nodig, hebben we (bijna) alles al; hoort bij de voorbereidingen.
Je vertelt ons woensdag vast wel hoe we het e.e.a. met zo'n jonge valk moeten doen, qua voer en zo; daar heb ik alle vertrouwen in.
En wacht jij woensdag maar gewoon af.
Slaap strakjes lekker dan doe ik dat ook. ;)
Groetjes, Trudy.

Anita1

:o oooow spannend nog maar 1 nachtje!! pfff ik ben ook een beetje zenuwachtig! hahahahaah trudy knuff anita :D ;D :D

boezempje

hai

jajajajaja nog 1 nachtje slapen ooohhhhhwwww
we kunnen niet wachten om tyco te zien hihihihihi

gr esther :D

Ria

Hallo Tyco,

Nog 1 nachtje slapen en dan is voor jou de grote dag. Hopelijk niet een al te lange reis maar morgen ben je bij Mieppie, Trudy en Rob. Heel veel plezier daar, dat lukt vast wel.

Groetjes,
Ria

Anita1

;) na alle ellende bij de andere gelezen te hebben ff naar hier toe.morgen komt tyco..hoe laat? ooow ben zoo benieuwd.ga morgen extra op de mails wachten whahaha.en ben je er klaar voor trudy en rob? knufff anita ;)

robentru

Hoi Ria,
ja nog 1 nachtje en dan is Tyco hier.
Maar ik ben ook erg bedroef voor Mandy en Lique. Wij zitten ons te verheugen op een nieuwe valk en bij hen gaan jonkies dood. Het is zo verschrikkelijk dubbel.
Weet eigenlijk niet goed wat te zeggen. :'(

Maar in vervrouw me.
Vandaag de "oude" kooi van Mieppie opnieuw ingericht. Een belletje en mineraalstok gekocht. Het eerste nieuwe huisje voor Tyco, na Zwollywood. We hebben een plaatsje boven in een andere kamer gezocht, maar toch daarstraks besloten Tyco in de woonkamer te zetten. Daar kan hij het snelste wennen aan Mieppie en aan ons.
Zijn reismandje staat al klaar, morgenochtend houtsnippers er in en een stukje trosgierst en dan kan de reist beginnen.
Moet zeggen dat ik toch echt wel de kriebels heb.

Tot zover, morgen natuurlijk een uitgebreid verslag.
Groetjes Trudy ;)

robentru

Hoi Anita,
zoals je uit bovenstaand bericht aan Ria kan lezen heb ik mixed feelings.

Rob en ik vertrekken morgen rond 09.00 uur en zullen naar verwachting aan het begin van de middag weer thuis zijn.
Dan mag Tyco in zijn nieuwe kooi en gaan we hem natuurlijk observeren.
Ik probeer foto's te maken, maar weet nog niet of dat gaat lukken. Als het ff kan (en ik me kan losrukken van onze nieuwe valk) zet ik hier wat op het forum.
Zal in iedergavel alles bijhouden en een uitgebreid verslag hier neer zetten op een later tijdstip.

Kop op :), dat doen wij ook en bedankt voor je meeleven.
Groetjes,
Rob, Trudy en Mieppie.