12 mei 2025, 17:07:08

Hoe zeldzaam zijn geelwangen??

Gestart door giovanni, 8 juli 2004, 20:51:34

« vorige - volgende »

giovanni

8 juli 2004, 20:51:34 Last Edit: 8 juli 2004, 20:52:36 by giovanni
'low

Wilde even weten of geelwangen goed verkrijgbaar zijn
bij jullie.

Hier in de buurt ken ik iig niemand ::)  :P

grtjs

ps: als je antw 'ja' is, wat zijn hun prijzen??

Stijn dc

hoi

ik ken hier niemand hoor. En als ze al verkocht worden kosten ze wel rond de 250 € vermoed ik.

Tara

:o €250???? :o :o

Jeetje, echt overdreven ... Ik weet dat ze best zeldzaam zijn, maar zoveel daarvoor vragen ... En je moet dan nog vertrouwen hebben ook, dat ze de dag er na nog niet dood liggen ... Ik zou al blij zijn met een valk split voor geelwang :-/

Stijn dc

ik denk het wel ja, maar meestal ruilen de kwekers ze onderling.

ik ken een mutatie roodrug australisch blauw, die gaan aar de 800€

Tara

Hoi,

nou, Gio, waar je albino vandaan komt hebben ze niet veel verstand, en misschien komt daar wel eens een geelwang te zitten :D. Kan je'm ook kopen voor 20 euro ;-).

Groetjes, Tara

Inger m

Hoi,
Volgens mij kweekt Ron uit Den Haag (das bij mij in de buurt) ook geelwangen. Ik heb geen idee of hij wachtlijsten heeft en of hij ze makkelijk verkoopt. Ik heb ze toen gezien op de valkparkietenontmoetingsdag in Apeldoorn en een keer op een grote Parkietenshow in Hengelo.

Gezien de slechte oudereigenschappen en de hoge prijs vind ik het nodig om een geelwang aan te schaffen. Ze zijn opzich wel erg mooi...

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Inger m

Oja,
Ik heb je vraag niet in kunnen vullen, want het juiste antwoord staat er niet bij. Mss je vraagstelling aanpassen, want ik heb geen idee of degene ze verkoopt, danwel wachtlijsten heeft. Ik weet alleen dat hij ze heeft...

gr Inger
problem.

giovanni

'low Inger

bedoel je dan niet gwn het antwoord 'ja'??  ;)

grtz

Inger m

Nee, want je vraagt of ik er makkelijk aan kan komen en dat weet ik dus niet. Mss verkoopt hij ze bv alleen aan collega kwekers of helemaal niet (hij kweekt voor shows) en ik weet ook niet pf er wachtlijsten zijn.

Maar ik hoop dat je zo voldoende hebt aan mijn antwoord...

gr Inger
problem.

Suzanne

9 juli 2004, 01:40:17 #9 Last Edit: 9 juli 2004, 01:41:05 by blozend_appeltje
Hoi,

Ik ken een kweker (in de buurt van Antwerpen) die geelwangen verkoopt (ik heb ze zelf gezien). Volgens mij vraagt hij er 100 euro per vogel voor. En voor zo ver ik weet is er niet een enorme wachtlijst.

Groetjes

Suzanne

ps: deze man heeft ook zwartkoppen (niks aan vind ik persoonlijk)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Stijn dc

hoi

100€ valt nog mee dan. Ze zullen wat in prijs gezakt zijn. :)
maar nog steeds veel voor een vogel vind ik. ik weet dat sander hier op het forum er een gekweekt heeft, en hij heeft wildkleur valkjes met KANS op split geelmasker.

giovanni

yo Inger

ja hoor:)
Heb even de poll aangepast ;)

grtjs

suus

Hallo,

Er stond laatst hier op de site een koppel te koop. Ik geloof vrouw geelwang en man wildkleur, split voor geelwang.
In de buurt van Amsterdam, ze vroegen 175 euro.
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

giovanni

10 juli 2004, 16:03:46 #13 Last Edit: 10 juli 2004, 16:04:11 by giovanni
CitaatHoi,

nou, Gio, waar je albino vandaan komt hebben ze niet veel verstand, en misschien komt daar wel eens een geelwang te zitten :D. Kan je'm ook kopen voor 20 euro ;-).

Groetjes, Tara

:D :D Ja, zou best nu en dan eens gaan kijken dan of er geen
zouden zitten:D
(zou ze echt zo 'dom' zijn?? ;D ivm met valkjes ;))

grtjs

Theetje

10 juli 2004, 20:02:34 #14 Last Edit: 10 juli 2004, 20:03:14 by Theetje
Hoi Gio,

Ik woon in Den Haag, dus ik zou ook eerst bij Ron langsgaan.
Ik weet ook niet of hij een wachtlijst heeft en wat hij er voor vraagt, maar het zal niet erg goedkoop zijn denk ik. Daarbij vind ik het wel een apart gezicht, maar omdat ze moeilijkheden geven met broeden vind ik het niet echt een geslaagde mutatie. Misschien als ze die problemen er uit hebben kunnen kweken dat ik ze zou halen, maar dan komen er ook meer op de markt en worden ze vanzelf goedkoper. Volgens mij is dat namelijk een van de redenen dat ze behoorlijk prijzig zijn. Doorgaans stoppen ze na een aantal weken met voeren en opvoeden en dan moet je maar net een kweekkoppel hebben dat de boel nog kan opvangen, anders is het nest verloren. Schaarste maakt duur zoals in de meeste gevallen.

Groetjes

Theetje