3 augustus 2025, 01:21:07

HOERA we krijgen een nieuw valk!

Gestart door robentru, 8 juli 2004, 20:42:28

« vorige - volgende »

robentru

8 juli 2004, 20:42:28 Last Edit: 10 juli 2004, 00:07:48 by robentru
Hoi allemaal  :) :) :)
we krijgen een nieuwe valk! Vandaag zijn we bij Lique geweest om een jonkie uit te zoeken. Het wordt een wildkleur en is een kindje van Tom & Jerry & Chico  :-/ Dus hebben we besloten hem/haar TYCO te noemen  ::) :P :o
Het is zo'n schatje. Ik heb hem/haar een tijdje bij me gehad om lekker te aaien, knuffelen en kussen. Jammer genoeg moeten we nog een paar weken wachten  :( :( voordat hij mee mag.
Mieppie heeft genoten bij al die valkjes en had al snel een vriendje aan Rudie die steeds op de kooi klom. Samen hebben ze heerlijk gefloten en geflirt.
Binnenkort start ik een dagboek en daar kunnen jullie meer vernemen over onze valken Mieppie en TYCO.
Hier al vast twee foto's van TYCO.

en eenje van Mieppie & Rudie.

giovanni

'low

Wat leuk dat je nog een valkje erbij neemt:)
Ie zal zicht wel goed amuzeren bij jou, ben ik zeker van ;)
Heb je al 3wildkleurtjes dan:) (hopelijk mss eens een
vrouwtje dan :))

grtz

robentru

Hoi Giovanni,
we hebben 1 wildkleurtje en binnenkort er dus 1 bij.
En ik denk dat we in de toekomst er nog wel, als het goed gaat tussen Mieppie en Tyco, 1 of 2 bijnemen. Maar dan waarschijnlijk een witmasker en een witmasker cinnamon gepareld.... :P. Lique heeft van die mooie!

Tara

Hoi Rob en Trudy,

wat leuk, dat jullie een valkje bijnemen van Lique en Peter, wat een schatje ... Ik denk dat je veel plezier zal hebben met 'm :)

Groetjes, Tara

robentru

8 juli 2004, 22:11:31 #4 Last Edit: 8 juli 2004, 22:12:45 by robentru
Hoi Tara,
ja leuk he.
Misschien komen we ook wel eens bij jou kijken; mijn ouders wonen in Bergen op Zoom en dat is niet zo ver van jou vandaan...toch? ;D :D ;) :)
Wie weet?
Groetjes.

Tara

Hoi,

dat zou lief zijn, alleen zou ik je wel helaas geen jong kunnen aanbieden :(. Maar ik ben druk bezig momenteel, dus misschien dat er toch iets op te vinden is, als het mss toch geen Polyoma is ...

Het zou wel leuk zijn in ieder geval ;-).

Groetjes, Tara

giovanni

CitaatHoi Giovanni,
we hebben 1 wildkleurtje en binnenkort er dus 1 bij.
En ik denk dat we in de toekomst er nog wel, als het goed gaat tussen Mieppie en Tyco, 1 of 2 bijnemen. Maar dan waarschijnlijk een witmasker en een witmasker cinnamon gepareld.... :P. Lique heeft van die mooie!

sry, vergissing:D Rudie is van Lique :D ;D

grtjs

robentru

Hoi Giovanni,
dat klopt (helaas wel :-/, want wat een lekker ding is dat volgens Mieppie, ook al; zijn 't 2 mannen.... ;D :D ;D :D)
Groetjes.  8)

Guinevere

Rob en Trudy,

Proficiat met jullie nieuwe aanwinst !
Hij ziet er echt schattig uit ! Hmmm ben jaloers ... Maar dat ben ik zo vaak als ik hier al die foto's van mooie valkjes zie  ;D

Groetjes

Guinevere

robentru

Hallo Guinevere,
dank je wel  :)
Wie weet kun je er ooit ook nog eentje nemen. De voorpret, de kriebels is alles de moeite waard. Ik ben zoooo happy  :D :D :D :D :D en kan niet wachten. Geduld zal wel beloond worden!  ;D ;D

robentru

Hoi Tara,
dat weet ik toch meid en we hebben al die tijd met je meegeleefd. Wat een drama, maar achter de wolken .....
Wie weet? Dikke knuffel  :-* van Trudy (en de rest).

robentru

Allemaal,
ik kan het niet nalaten om te pronken!
Hoop dat jullie met dat niet kwalijk nemen :-/ 't is ook zo'n lekker ding!  :-*  :-*  :-*  :-*

suus

Hoi Rob en Trudy,
Wat leuk om te zien hoe enthousiast jullie zijn!!!
Ik denk dat ik je sterkte moet wensen voor de tijd dat jullie moeten wachten, want dat kan dan lang gaan duren  :D :D :D
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

robentru

Hoi Suus,
bedankt. Daarstraks zat ik ff beneden en helemaal te zwijmelen. Ben dus maar weer snel achter de pc gekropen; daar staat zo'n lieve foto als bureaublad (achtergrond) van Tyco op.
Hm, maar aftellen dus.  ::) ::) ::) ::) ::)

Irene

Mieppie heeft genoten bij al die valkjes en had al snel een vriendje aan Rudie die steeds op de kooi klom. Samen hebben ze heerlijk gefloten en geflirt.

:o ::) ::) ::)o o!  ;D :D :D weet je wel waar je aan begint? Whahaha die lekkere rudie kwam bij ons vandaan! Gelukkig gaat het bij Lique goed, maar pas maar op dat hij Mieppie verkeerde dingen in zijn oortje heeft gefluisterd! Whahahaha grapje.
Wat een lekker schatje krijgen jullie ervij!! Heel veel plezier ermee!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes