9 mei 2025, 06:55:32

Valk van de maand

Gestart door Mandy, 23 januari 2003, 05:41:59

« vorige - volgende »

Mandy

Hallo allemaal  :)

Hoe kan ik zien hoe de score op dit moment is voor valk van de maand februari?
Ik kan wel zien wat de score (aantal stemmen) van valk van januari was.
Misschien wil ik wel een stem uitbrengen op een valk die de tot nu toe de laagste aantal stemmen heeft.  
Meestal ga ik af op het leukste/mooiste verhaal/foto's,
maar eigenlijk vind ik alle valkjes even mooi en leuk!    ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

V_Valkie

je kan de uitslag pas zien nadat je gestemd hebt....maar ik ben zo aardig per instant messege de uitslag te zeggen  :D

Mandy

Ja Valkie, ik zag het net, bedankt  ;)

Maar Peter & Lique, is het niet mogelijk dat je die score zowieso al op kan vragen? :-/

V_Valkie

is maar goed van niet  :-/ anders gaan mensen die niet eerlijk spelen net zoveel stemmen dat ze voorstaan.....

Mandy

Ja, over dat soort lullige dingen heb ik elders in het forum gelezen  >:(

Ik hoor hier echter niet bij, want ik wil dit juist zien om bv. iemand die weinig stemmen heeft een extra stem te geven.
Ze zijn toch allemaal geweldig?! ;)

Mandy

FF een reactie nog, :)
ik was net nog ff aan het kijken bij valk van de maand en zag ineens dat pierewitje, het pas overleden valkje van kathy, er ook tussen staat. Zou het niet leuk zijn om deze keer, bij uitzondering dus, de winnaar en pierewitje te laten winnen? Wat vinden jullie? :-/

Speedy

Hoi Mandy,

Ik denk niet dat je een overleden valkparkietje moet laten winnen, ik denk dan liever dat hij op een speciale herdenking gezet kan worden, dus wel in memoriam, maar dan een beetje groots.
Omdat het ook zeer kort geleden gebeurt is.
En dan boven aan dus, niet dat je hem helemaal onderaan ziet staan met scrollen.
Als dat tenminste mogelijk is.

Groetjes,
Trudie

V_Valkie

het is toch het leukst als je 'eerlijk' wint,dus gewoon op welke de meeste stemmen is lijkt me toch?

Mandy

24 januari 2003, 18:46:47 #8 Last Edit: 24 januari 2003, 18:56:01 by Mandy
Ja jullie hebben gelijk, :) ik heb te spontaan gehandeld,
maar ik wilde dit voor Kathy doen, als een soort "eerbetoon" voor Pierewitje...
Een plaatsje in; In Memoriam is veel gepaster,
maar dat moet Katy natuurlijk zelf ook willen..., :-/
ik zal het haar wel vragen.

Tara

Hallo hallo, dus als ik het goed begrijp gaan de valkjes die genomineerd staan, zolang blijven staan tot ze eens hebben gewonnen, dus zoals Valkie vind ik het leuker en eerlijker als het eerlijk gaat, maar als het eerlijk gaat, zal Pierewitje ook vast eens winnen! En dat weet ik zeker!

Mandy

Hallo allemaal  :)

Zoals je het nu te zien krijgt bij valk van de maand vind ik prima. Je stemt dus eerst op de valk die je het meeste aanspreekt en daarna krijg je te zien wat de score is.
Ook de andere keren in die maand dat je kijkt krijg je steeds de actuele stand te zien en kan je dus bijhouden wie op welke plaats staat. En een tweede keer stemmen kan zo dus gelukkig niet meer. Hopelijk zal het de komende tijd wat eerlijker gaan. ;)

Peter

Hoi Mandy,

Wij hopen ook dat het deze maand eerlijk gaat verlopen. Het is nooit echt geheel waterdicht te maken zodat er altijd wel een weg zal zijn om vals te spelen. Maar daar gaan we niet uit. We wouden dan ook alle deelnemers veel succes toe wensen :)

Groetjes,
Peter