valkje zelf staartveren scheuren?? + dreft??

Gestart door giovanni, 8 juli 2004, 20:24:00

« vorige - volgende »

Paul

Hoi Gio,

Dat badzout is ook heel goed voor de veren en er zit een klein maatschepje bij zelfs om het goed te doseren.
Ook daar zouden ze wat schonber van moeten worden want dat badzout heeft ook een licht reinigende werking.
Het is speciaal voor vogels dus kwaad kan het niet.
Ik ben benieuwd hoe het gaat of je hem helemaal schoon krijgt.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

Gio, ja idd t'is nog voorbij de Euroshop, over de brug op je linkerkant, dichtbij een heel vuil chinees restaurant. :D

En over Duponzoo, ja, er zitten soms mooie valkjes maar daar zou ik van m'n leven niks meer kopen, heb het daar eens aan de stok gehad met de baas over een valkje dat doodziek was, het kon niet meer lopen, en hij zei dat het van te wipwappen was. >:(
En ze hebben me daar beduveld met m'n kooi die ik daar gekocht heb ook, ze hadden zogezegd niks anders meer dan het toonzaalmodel, het was wat beschadigd en ik heb dat toch genomen omdat ik geen andere geschikte kooi vond, wel, 2 maand later, toen ik een warmtelamp voor Solo ging halen, hadden ze ze ineens wel terug binnen terwijl ze duidelijk gezegd hadden dat die kooien niet meer konden geleverd worden. >:(

Ik ben gisteren naar Noah geweest maar ze hadden geen valkjes :(.  Als je nog moest van plan zijn om er eentje bij te nemen en je gaat niet naar een kweker, dan zou ik je aanraden om eens naar Tom en Co te gaan in Kortrijk, je hebt niet veel keus maar de dieren zitten er supernet, achter glas met een ventilatiesysteem.  Ze zitten er even proper als zou je ze thuis hebben echt de moeite.

Groetjes
Annouschka

giovanni

11 juli 2004, 17:13:44 #17 Last Edit: 11 juli 2004, 17:15:27 by giovanni
CitaatHoi,

Gio, ja idd t'is nog voorbij de Euroshop, over de brug op je linkerkant, dichtbij een heel vuil chinees restaurant. :D

En over Duponzoo, ja, er zitten soms mooie valkjes maar daar zou ik van m'n leven niks meer kopen, heb het daar eens aan de stok gehad met de baas over een valkje dat doodziek was, het kon niet meer lopen, en hij zei dat het van te wipwappen was. >:(
En ze hebben me daar beduveld met m'n kooi die ik daar gekocht heb ook, ze hadden zogezegd niks anders meer dan het toonzaalmodel, het was wat beschadigd en ik heb dat toch genomen omdat ik geen andere geschikte kooi vond, wel, 2 maand later, toen ik een warmtelamp voor Solo ging halen, hadden ze ze ineens wel terug binnen terwijl ze duidelijk gezegd hadden dat die kooien niet meer konden geleverd worden. >:(

Ik ben gisteren naar Noah geweest maar ze hadden geen valkjes :(.  Als je nog moest van plan zijn om er eentje bij te nemen en je gaat niet naar een kweker, dan zou ik je aanraden om eens naar Tom en Co te gaan in Kortrijk, je hebt niet veel keus maar de dieren zitten er supernet, achter glas met een ventilatiesysteem.  Ze zitten er even proper als zou je ze thuis hebben echt de moeite.

Groetjes
Annouschka

'low Annouschka

jah, ken dat restaurant ;D Zal zeker eens gaan kijken dan ;)

niet meer lopen van te wipwappen (vond geen beter excuus
zeker ::)) is dus idd belachelijk, maarkom, je hebt zo'n mensen. Toen ik ging kon je duidelijk zien dat zieke vlakjes
apart zaten, in kleinere kooien. Toen de wildkleuren en
geparelden in een voliere (bijna overbevolkt) en geen één die
een hele kuif had. De enige die er dus goed uitzagen waren
die lutino's en cinnamon bont geparelden, ed (wel ook overbevolkt)

Ik ga niet zoveel meer als vroeger naar Noah, en heb nog
maar 1maal gezien dat er valkjes zaten (2wildkleurtjes, das
al) Maar het is maar op kleine schaal, ze hebben niet echt
de plaats om in volieres vogels voor te stellen.

En zal dus zeker naar die zaak gaan kijken:)

grtjs

ps: ga nu eens proberen met dat badzout