12 mei 2025, 06:39:25

vraagje aan Inger!

Gestart door marianca., 11 juli 2004, 16:19:26

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo Inger,

Daar ik nu in het bezit ben van 2 kakarikis ben ik op zoek naar een boek over dit soort.Helaas leverde mijn speurtocht op het internet weinig resultaat op.Heb wel verschillende mooie sites gevonden over de Kakarikis(waaronder een duitse site)maar boeken zijn in het algemeen alleen in het engels.Weet jij misschien waar ik een mooi boek in het nederlands kan krijgen?

Bij voorbaat dank,
groetjes
marianca

Inger m

Hoi Marianca,
Over kakariki's zijn in het Nederlands helaas (nog) geen specifieke Nederlandse boeken geschreven. (zover ik weet en ik heb er ook naar gezocht). Je moet het vaak hebben van boeken die algemeen gaan over parkieten, waarin dan ook een stukje over kakariki's geschreven wordt. Ik ben lid (geweest) van een aantal vogelbladen, waarin weleens een artikel geschreven wordt over kakariki's. Mocht je daar interesse in hebben kan ik het wel een keer kopieeren.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

marianca.

Hallo Inger,

Ik zou dat heel graag willen als je mij iets kopieert van dat artikel en mij dat via mijn email of hier plaats.Ik heb ook alleen maar hele kleine stukjes over de Kakarikis...hier heb ik een duitse site voor...staat veel over de Kakarikis in.

www.ziegensittich.de

Is een hele mooie beschrijving over de Kakarikis.
Als je mijn emailadres wil hebben hoor ik het wel.

Alvast bedankt,
groetjes
marianca