27 april 2024, 13:03:51

veren vertellen??

Gestart door adnaloj, 2 juli 2004, 16:47:59

« vorige - volgende »

adnaloj

hallo allemaal.

ik heb een vraag ik zag net een oproepje van iemand die niets wist of zijn 2 lutino's man of vrouw waren...
nu is mijn 1 ding ontgaan
op 1 van de foto's is een "visgraat" aan wat gelere vlekken te zien. is dat nou een man of een vrouwtje???
ik heb namelijk een pop die dat visgraat heeft... en das echt een pop naar de eitjes te zien.. gheghe.

groetjes jolanda

Coco en Chantal

2 juli 2004, 18:21:59 #1 Last Edit: 2 juli 2004, 18:23:10 by Coco__en_Chantal
hallo
als de visgraat na de rui nog te zien is , is het zeker een popje want bij de mannetje verdwijnen de visgraten.
En de lutino mannetje zijn  ook witter op hun lijfje dan een popje die blijftt altijd wat geler.

groetjes chantal
Groetjes Chantal en de valkjes


adnaloj

o oke....
ik dacht al.. even volgens mij heb ik een rare pop lutino maar das dus niet zo...
maar de visgraat lijkt dat op pareltjes..

ze heeft alleen een visgraat onder haar staart en verder niets... zijn geen parels he??

zeg bedankt

groetjes jolanda

Paul

Hoi Jolanda,

Als een valkje ouder is dan een jaar ongeveer en dan nog die visgraat heeft zal het bijna zeker een popje zijn.
En dan hoeven er verder geen parels bij te zitten hoor die visgraat zegt eigenlijk alles.
Sommige valkjes houden nog wel veren tot 1,5 jaar voor ze allemaal vervangen zijn dus na die tijd is het gewoon zeker dat het een popje is als ze een visgraat op de staart heeft.

Groetjes, Paul

adnaloj

hai paul...
inderdaad ik heb cleo nu 2 jaar en hey is overduidelijk een meid! ze heeft de visgraat en ze heeft ook eitjes gelegt.

thanx

groetjes jolanda