15 mei 2025, 17:33:00

micky gewond

Gestart door boezempje, 27 juni 2004, 23:06:17

« vorige - volgende »

boezempje

hai

nou dat heb ik weer micky heeft tussen de ijskast gezeten :-[ :-[mijn zoontje wesley van 3 heeft zijn drink fles gepakt en de deur dicht gegooid dus micky zat vast in de ijskast met zijn vleugeltje tussen het boterbakje en de deur.we hoorden haar niet schreewen hellemaal niks ???ik voel me zwaar rot nu ik let altijdt goed op en nu dus niet >:(ze kwam blaazend uit de ijskast :-[ :-[ :-[en bloed aan haar vleugeltje en haar oogje is ook wat gewond niet erg gelukkig.ze heeft veel geslapen maar ook weer haar eten op en ze heeft water gedronken,
en ze vliegt ook weer gelukkig,maar ik hou haar wel in de gaten vandaag ???echt ik vergeef mijn eigen dit niet dat ik niet beter heb opgeledt >:( >:( >:(

groetjes esther > :-[ :-[

Bianca

Poe wat zullen jullie geschrokken zijn!
Heeft ze lang in de koelkast gezeten of valt het mee?
Bah eng hoor, ze wilde waarschijnlijk gewoon 's kijken waar jullie eten en drinken vandaan komt.

Ik hoop dat ze weer snel bijtrekt en dat de wondjes mooi helen!
Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tara

Hoi,

jee, da's altijd schrikken, gelukkig is het niet zo heel erg, en komt ze er weer bovenop :-). Wel zielig hoor, maar ja, je zoontje kan daar ook helemaal niets aan doen hoor en jij zeker ook niet.

Groetjes, Tara

boezempje

28 juni 2004, 01:51:56 #3 Last Edit: 28 juni 2004, 01:52:37 by boezempje
hai

dank jullie voor de reactie hadt ik ff nodig :-[
het gaat goed met haar ze eet nog verzorgt haar zelf en slaapt op 1poot.zal er ff een foto bij doen van mijn schatje.

bij het pijltje bij haar oog is ze ook gewond :-[

Bianca

agossie................ ???

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Tara

28 juni 2004, 02:10:57 #5 Last Edit: 28 juni 2004, 02:11:22 by tara_dewulf
Hoi,

dat vind ik bijlange nog niet zo erg, een tweetal weken geleden was Marilyn aangevallen door een van mijn valkjes, weet nog steeds niet door wie, ik heb dit hier niet verteld maar ik zal het dus toch maar ff doen. Het was 2 weken geleden vrijdag (11 juni) we kwamen thuis en Marilyn bloedde ernstig, haar oogje was helemaal aan het bloeden, haar vleugel, ik gelijk gebeld naar de DA, ik moest het bloeden stoppen, als het niet zou gaan moest ik gaan. Het is gelukt, en Marilyn heeft een anderhalve week binnen verbleven, ik ga enkele foto's tonen van haar toen ze net aangevallen was en toen ze een tijdje verder was, momenteel zit ze weer in de volière en het gaat heel goed, ze is blind met dat oogje, dat oogje bloedde echt, het was niet rond het oogje, maar echt het oogje zelf die bloedde, er kwam allemaal bloedslijm uit, ik viel bijna flauw als ik het bloed moeste stoppen...

Op de eerste foto is het een dag later dan de gebeurtenis, het oogje is gestopt met bloeden en ziet helemaal rood.

Op de volgende foto zie je de andere kant van Marilyn, die veel beter was:

Sorry dat ik ff van je onderwerp afdwaalde in ieder geval :-[
Maar is om je te tonen dat het niet zo erg is van Micky.

Groetjes, Tara

boezempje

hai

mijn god tara nee als ik het zo zie is het van micky niet erg nee.hoe gaat het nu met je valkje.
maar ik ben gewoon erg geschrokken dus vindt ik hoe erg het ook is erg als je snapt wat ik bedoel.valkjes zijn gewoon heel breekbaar om het zo maar te zeggen,

Tara

Hoi,

ja ik begrijp wat je bedoelt :).

Met Marilyn gaat het wel goed, ik heb nu nog een kooi vrij, als het niet gaat mag ze daar in, ik vind wel een partner dan voor haar, want alleen is ook niks, binnenshuis had ze nog mij om mee bezig te zijn. Maar voor de rest gaat het goed, het is alleen zielig, ze ziet bijna niets, en moet altijd haar koppie helemaal draaien als ze iets wil zien wat aan de andere kant is. Ze was ook heel zwak, waarschijnlijk te veel bloedverlies, gelukkig is dat in die anderhalve week ferm veranderd :-). Het was ook ff schrikken hier :(. Ik dacht eerst dat ze zou sterven, en dat zou wss het geval zijn geweest als ik niks gedaan had.

Groetjes, Tara

boezempje

hai tara

heb je het oogje ook moeten behandellen of niet,dan weet ik of ik ook iets moet doen.

Tara

Hoi hoi,

het enige wat ik heb moeten doen is haar bloeden stoppen en ik heb haar ook apart gezet, zodat ze tot rust zou komen en versterken, want andere valken zouden nieuwsgierig kunnen zijn en het erger maken.

Groetjes, Tara