14 mei 2025, 22:16:00

Valkje is onkuis :)

Gestart door Mathijs, 27 juni 2004, 00:50:21

« vorige - volgende »

Mathijs

Hoi allemaal,

Mijn (vrouwtjes)valkje vertoont soms behoorlijk onkuis gedrag :o ! Wat ze doet: ze gaat met haar kont omhoog en maakt heel zacht piepende geluidjes. Soms zit ze met haar koppie onder het schommeltje en lijkt het alsof de schommel haar streelt. Wie weet wat voor gedrag dit is? Zou ze een mannetje nodig hebben?

Groetjes
Mathijs

Tara

Hoi Mathijs,

jouw popje lijkt broeds te zijn, als je een nestje wil, kan je haar een mannetje gunnen, en anders ook, het zou altijd fijn zijn voor haar, dan heeft ze een 'echt' iemand :D.

Groetjes, Tara

cyberflunk

Ik heb een gelijkaardig probleem. Mijn valkparkiet is een mannetje. Hij komt spontaan op mijn voet gekropen en maakt daarbij onnatuurlijke bewegingen.  :-/

Hoe leer je dit af? :)

Paul

Hoi,

In elk geval een compliment voor je voet je valkje is daar zwaar verliefd op  :D
Het enige is dat gewoon niet meer toelaten als hij op je voet gaat zitten hem meteen weghalen anders leert ie dat nooit meer af.

Groetjes, Paul

cyberflunk

bedankt voor het advies.Trouwens jullie hebben  een leuke site, veel info

Suzanne

CitaatIk heb een gelijkaardig probleem. Mijn valkparkiet is een mannetje. Hij komt spontaan op mijn voet gekropen en maakt daarbij onnatuurlijke bewegingen.  :-/

Hoe leer je dit af? :)

Volgens mij is er niks onnatuurlijks aan wat je valkje doet  ;D. Alleen dat hij jouw voet als partner uitgekozen heeft is wat onnatuurlijk  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Irene

misschien een idee om jullie valkjes elkaar te late kennen? ;D ;D. Ze zijn tenslotte beiden op zoek naar hetzelfde :D :D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Paul

Citaatbedankt voor het advies.Trouwens jullie hebben  een leuke site, veel info

Hoi Cyberflunk,

Bedankt voor het compliment :-)
De site is Van Peter en Lique en een aantal mensen helpen mee op het forum omdat het erg veel werk is.
Kom gerust vaker langs en je kan ook gratis lid worden dan kan je ook foto's plaatsen dat is ook leuk.
En alle info over valkjes is hier te vinden je kan het zo gek niet bedenken :-)

Citaatmisschien een idee om jullie valkjes elkaar te late kennen?  . Ze zijn tenslotte beiden op zoek naar hetzelfde  .
groetjes, irene

Hoi Irene,

Ik heb hier een valkje wat op mijn hand paart maar een popje daar weet ie niet wat ie daarmee aan moet dus soms helpt het niet om ze bij elkaar te zetten :-(

Groetjes, Paul