10 mei 2025, 22:19:20

brood

Gestart door Brendatjuh, 25 juni 2004, 22:06:28

« vorige - volgende »

Brendatjuh

Hai mensen!  :)
ik heb een vraagje: Is het niet erg als valkparkieten brood eten... er zat ook kruidenboter op maarre.... t was serieus nie van hem af te houden... :-X hij werd niet goed nadat hij een stukje op had.... beetje verslaafd aan brood duzzz... ;)nou ik hoop dat iemand antwoord op mijn vraag heeft
kussiejs Brenda

::)

kok_roy

25 juni 2004, 23:09:50 #1 Last Edit: 26 juni 2004, 00:41:16 by kok_roy
Mooi valkparkietje heb je hoor, wat is zijn naam?
Brood kan geen kwaad ik weet niet of te veel brood kwaad kan. Ik denk dat te veel niet echt goed is.

Groeten Roy :P

Stijn dc

hoi

mijn vakjes in de voliere krijgen af en toe ook eens stukje brood. Het kan geen kwaad, maar teveel is noit goed.

SDC:D

sadelienda

Bij voorkeur bruin boven wit.   :)

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)

Mandy

Het brood is hier niet aan te slepen, ze "vreten" hier tarwe sesam, maar nu vooral vanwege het broedseizoen, voor de jongen. ;)
En dat krijgen ze al 4 jaar zonder problemen.
Alleen lijkt dat boter me niet zo goed, maar verder kan je het gewoon geven hoor. :P
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Joyce28

Mijn valkjes snoepen wel eens de broodkruimels van tafel af,maar ik heb ze eigenlijk nog nooit gegeven
Zal ze morgen eens een klein stukje geven ;)

Kolkkie

Hoi,

Ik geef Coco al jaren brood. Als hij brood ziet dan is hij er niet meer vandaan te slepen. Hij bijt zelfs de zakken kapot om erbij te kunnen.

Ook de andere valkjes vinden brood erg lekker.

Het is wel aan te raden om ze er niet teveel van te geven.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

giovanni

yo

ikzelf geef de valkjes ook wel brood hoor

Mijn peter voerde vroeger al zijn vogels met brood,
zo-ook gebruikte ie het voor voer voor jongen

grtjs

kok_roy

Mijn valken lusten af en toe ook wel een stukje brood. Ze houden bij mij liever van wit brood dan bruin brood. Hebben jullie dat ook?

Groeten Roy

robentru

Hoi allemaal,
ik eet altijd bruin brood met veel zaden, de zaadjes vis ik er voor Mieppie tussenuit; heerlijk (voor mij en hem). Mieppie eet ook kleine stukjes bruin brood, 't lieftst uit mijn mond. Hij gedijt er wel bij. Dus alles met mate kan volgens mij geen kwaad. ;D :-*

brendatjuh

hartstikke bedankt voor de reacties.... ennuh mijn valkparkietje heet sammie, en is 4 jaar oud.... hij is mijn allessiej :p bedankt namens mij (brenda) en sammie  :)