27 april 2024, 10:28:43

Wildkleur valkje te koop

Gestart door roaneric, 21 juni 2004, 18:54:57

« vorige - volgende »

roaneric

Hoi Allemaal

Ik heb nog een wildkleur valkje van 4 weken te koop.  Hij is nog niet zelfstandig, en lijkt wel of hij wilt uitvliegen (zit steeds in de gat van de nestkast de wereld te bekijken :D) Hij is door mij een keer per dag bijgevoerd, omdat de ouders niet zo goed ging voeren, maar voor de rest is het echt een schatje.  Ik denk dat het een mannetje is. :)  Hij word minimaal 2 keer per dag uit de nest gehaald, zamen met zijn broertjes en zusje om lekker geknuffeld te worden, en hij is al helemaal handen gewend.  Vind het zelfs al lekker om gekroeld te worden.  Ik kan hem helaas niet zelf houden, dit dreigt overbevolkt te raken hier bij mij :D  Wie wilt deze lieve ventje een leuk huis geven.  
Groetjes
Marijke


Stijn dc

hoi

ik heb momenteel ook jongen te veel, en zelf geen plaats, dus jamer genoeg kan i ker geen nemen. Hoe weet je dat het een mannetje is.

SDC:D

roaneric

Hoi

Ik heb de pendelen metode gedaan.  Het klopte met al mijn andere 11 valkjes, en bij hem zou het dan een man moeten zijn.  Maar ja, veel mensen geloof er niet in, dus maar even afwachten.  :D
Groetjes
Marijke

Stijn dc

hoi

ik weet niet of het kan kloppen. Zou je zelf per ongeluk dep endel niet beinvloeden naar je eigen smaak/wil? :)

SDC:D

roaneric

Hoi Stijn

Nou, of het werkt of niet, dat is een totaal andere onderwerp. ;)  En beinvloeden naar mij eigen smaak,  nee... Hij moet toch weg dus of het nou een man of een pop is, maakt niet uit.    
Groetjes
Marijke


corry

wat wil je ervoor hebben laat me dat eerst eens weten

roaneric

Hoi Allemaal

Sorry, maar ik had al lang moeten schrijven, was het gewoon vergeten... ;)  Die wildkleur jonkie is verkocht. :)  Van mij mag dit bericht worden afgesloten Lique.  Bedankt in ieder geval voor de reacties. :D
Groetjes
Marijke


Theetje

Hoi Marijke,

Fijn dat de kleine een nieuw tehuis heeft gevonden.

Hierbij zal het topic worden afgesloten.

Groetjes

Theetje