1 mei 2025, 16:55:13

goed of slecht

Gestart door boezempje, 20 juni 2004, 15:34:40

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Esther,

je moet niet boos worden hoor, ik wil jou en je valkje alleen maar helpen, ik weet dat jij ook alles voor 'm doet hoor, echt waar, maar ik ben gewoon bang, want vaak, als het net weer goed gaat, gaan ze paf achteruit en liggen ze plots dood wanneer je het echt niet meer verwachtte ...

Groetjes, Tara

Cwazi

Lege krop is lege krop, ik zie geen enkel kwaad in het dan voeren van het jong. Zeker niet als hij te mager is, een zwak jong heeft meer moeite met zelfstandig eten dan een zelfstandig jong. Je kan een valkje echt niet overvoeren, hooguit kan je in de hand werken dat hij langer lui blijft, maar dat schaadt hem niet mits je ze niet dik laat worden.

boezempje

hai

tara ik boos echt niet hoor.ik zou niet durven ;)maar ik zie dat hij van het eten alleen maar opknapt.maar tog dank je voor de tips ;)

Tara

Hoi Esther,

als hij van het eten opknapt is dat zeker goed, het komt wel goed!

Hou ons op de hoogte :-).

Groetjes, Tara

boezempje

hai

dank je tara voor je tips en op de hoogte houden zal ik zeker doen  ;)

groetjes esther

Paul

Hoi Esther,

Wat fijn dat Kuifje toch weer wat meer aankomt nu :-)
Je kan hem natuurlijk wel wat dwingen maar hij mag niet verhongeren en als ie niet wil zal je hem inderdaad toch moeten voeren.
Hij zal het nu wel redden als ie ook echt aan het aankomen is dus gewoon zo doorgaan hij zal op een gegeven moment toch wel zelf zaadjes gaan eten en dat kan soms gewoon wat langer duren met een handgevoerd valkje.
Sommige eten wel 9 weken pap maar dat is op zicht geen probleem.

Groetjes, Paul

boezempje

hai paul

ja ik denk zelf ook wel dat het goed komt hoor.
en micky heb ik ook tot 9weken moeten voeren en is toen vanzelf over gegaan op zaad.kuifje verzorgt zich goed slaapt op 1poot met zijn kopje tussen de veren.eet goed nu en vliegt ook goed.en speelt nu ook goed.dus als hij echt ziek was geweest zal hij dit allemaal niet doen denk ik zelf.

groetjes esther