25 juni 2025, 00:17:03

Theetje's valkenparade

Gestart door Theetje, 19 juni 2004, 00:33:17

« vorige - volgende »

Theetje

Hoi allemaal,

Trijntje is zojuist uitgevlogen. Is het nu de bedoeling dat ik haar nog af en toe terugzet in de nestkast, of houd dit gelijk in dat ze alleen nog maar in de kooi zit, of gaat ze zelf weer terug het nest in?

Groetjes

Theetje

pona

Hoi Thea,

Wat leuk dat ze al is uitgevlogen, ik kan je alleen niet verder helpen over het terug zetten ofzo, sorry.

Ik ben ook erg benieuwd naar je nieuwe voilere, is het die gene waar je eerst over vertelde?

Groetjes Ilona
grtjs Ilona

Cwazi

Lekker laten gaan hoor, soms gaan ze terug, anderen blijven buiten als ze eenmaal buiten zijn. :)

tommy

hoera
quasi volg
dan ben je lekker snel thuis
ik heb al een heel lief partnertje voor je
een mooie knal gele
dag lieverd
dikke kus van mama

Hummeltje

Ha die Theetje leuk nieuws van Trijntje nu maar hopen dat het met de rest ook zo snel gaat.Heeft ze haar koffertje nog steeds gepakt staan of vindt zij het bij jullie zo gezellig dat ze weer uitgepakt heeft :D :D. Ik hoop dat Hummeltje ook snel kan uitvliegen want Lisanne kan niet wachten en wij trouwens ook niet. Veel liefs en  :-* Hummeltje

tommy

quasi hoe is het met je
ben je al aan het ontsnappen aan de zorg van thea
ik kom snel weer even met je knuffe hoor
grt annemieke

Theetje

31 juli 2004, 00:59:37 #81 Last Edit: 31 juli 2004, 01:02:32 by Theetje
Hoi Annemiek.

Nee Quasi zal voorlopig nog mijn deskundige zorg nodig hebben ;D. Het gaat prima met haar. Ze groeit als kool en probeert een beetje in de wijde wereld te wennen door af en toe gevaarlijk ver uit het nestkastje te gaan hangen.

Trijntje en Kruimel komen met regelmaat het kastje uit, maar gaan er net zo hard weer in, want gevoerd worden is altijd makkelijker dan zelf moeten eten.

Aangezien Ricky het gewoon vertikt om buiten de nestkast te voeren huppelen ze in en uit de kast. Quasi zal niet lang meer op zich laten wachten.

Hierbij dan nog even de verse foto's van de kleintjes, alhoewel het eigenlijk al geen kleintjes meer zijn. Wat gaat dat enorm hard.

Onze Trijntje, morgen 5 weken oud.

Kruimel, woensdag 4 weken geworden.

Quasimodo, vandaag 4 weken oud.

Hummeltje, zondag wordt de 4 weken oud.

Groetjes

Theetje

tommy

jeetje wat geef je die beesten te eten
super groeizaad
ik kom sneller kijken dan ik van plan was
whahahahahhah
anders mag ze al naar huis
whahahahahaaahhahahahahah
grt annemieke

pona

:o :o :o mijn mond valt open van verbazing.
Geweldig zeg hoe hard ze groeien.
Heb je al enig idee wanneer ze weg mogen?

Groetjes Ilona
grtjs Ilona

Mandy

Wat een mooie valkjes zijn het geworden zeg! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Theetje

Citaat:o :o :o mijn mond valt open van verbazing.
Geweldig zeg hoe hard ze groeien.
Heb je al enig idee wanneer ze weg mogen?

Groetjes Ilona

Hoi Ilona,

Gaat hard he. Ik hoop dat ze over twee en drie weken naar de nieuwe baasjes kunnen, die zitten met smart op hun te wachten.

CitaatWat een mooie valkjes zijn het geworden zeg! ;D

Dank je hoor Mandy, ben er zelf ook best wel trots op.
Trijntje is echt super in de veren. Zelfs het kruintje is helemaal bedekt met veren. Kruimel en Quasi komen ook al echt mooi in de veertjes en Hummel moet nog even de hulsjes kwijt raken zodat die ook zijn veren pakketje toont.

Ik vind Quasi eigenlijk ook wel wat aan de lichte kant voor een wildkleur gepareld. Zou het ook nog een cinnamon kunnen zijn? Dat zou dan een split moeten zijn van de vader, want ik zie het niet terug in de ouders. Hummel is toch wel wat donkerder dan Quasi.

Gelukkig hebben de ouders (nog) geen neiging tot plukken. Ik vind die geplukte kleintjes er altijd zo zielig uit zien.

Citaatjeetje wat geef je die beesten te eten
super groeizaad
ik kom sneller kijken dan ik van plan was
whahahahahhah
anders mag ze al naar huis
whahahahahaaahhahahahahah
grt annemieke

Tuurlijk annemieke. Ze krijgen Pokon, dan kan ik snel die bende het huis uit krijgen ;D
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik speciaal doe. Ik denk dat het gewoon super ouders zijn.

Ik heb nu wel besloten om het volgend kweekseizoen weer eens met Lizzy en Henkie te proberen, want als ik Trijntje zo bekijk komen daar toch mooie valkjes uit. Zomde om dat niet nog een keer te proberen vind ik. Maar over een jaartje is Lizzy natuurlijk weer wat ouder, dus wie weet snapt ze het dan wel, en trekt ze het jong niet meer uit elkaar.

groetjes

Theetje

tommy

jongens als je een super valkje wil moet je je inschrijven bij thea
die voert ze tam maak pokon
quasimodo is echt super
ze is tam en groeit als kool
ben toch wel een beetje erg verliefd op je valkjes hoor thea
hihihihihi
grt annemieke

Mandy

CitaatDank je hoor Mandy, ben er zelf ook best wel trots op.
Trijntje is echt super in de veren. Zelfs het kruintje is helemaal bedekt met veren. Kruimel en Quasi komen ook al echt mooi in de veertjes en Hummel moet nog even de hulsjes kwijt raken zodat die ook zijn veren pakketje toont.
Ik vind Quasi eigenlijk ook wel wat aan de lichte kant voor een wildkleur gepareld. Zou het ook nog een cinnamon kunnen zijn? Dat zou dan een split moeten zijn van de vader, want ik zie het niet terug in de ouders. Hummel is toch wel wat donkerder dan Quasi.

Klopt, het is absoluut een cinnamon geparelde en het cinnamon moet dan van pa komen en dan is dit dus zeker een pop, en een hele mooie. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

tommy

praat lekker verder over me kind
dan groeit ze extra groots
en mag ze al over drie weekjes naar huis
hahahahahah
de trotse mama van quasimodo

Theetje

Hoi Annemiek,

Je kind is al zo groot als een zeemeeuw joh ;D
Ze vliegt overigens uitstekend, alleen het sturen valt niet mee.
Gelukkig is er altijd wel een gordijn of in het ergste geval een keuken in de buurt waar je tegenaan kan vliegen.

Lekker diertje is het hoor.

Kruimel is al begonnen met eten. hij is de eerste. Trijntje blijft een beetje tutten ermee

Groetjes

Theetje