2 mei 2025, 17:51:41

felle kleuren

Gestart door suus, 14 juni 2004, 04:35:52

« vorige - volgende »

suus

Hallo,
Onze 2 supertamme valkjes okke en chico zijn echt helemaal verzot op felle kleuren, de bijna lichtgevende gele en groene kleuren. Wanneer ze deze kleuren zien, worden ze bijna gek! zien het object (maakt echt niet uit wat het is en hoe groot) ook als iets wat van hun  is, en gaan er dan bijzitten en verdedigen het. Zijn er meerder valkjes die dit gedrag vertonen, en is dit ddan ook met felle kleuren of met andere kleuren??
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Bianca

Ik heb het met Punky gehad toen ik 'm nog met de hand voerde.
Dat deed ik altijd op een blauwe placematt daarna heeft het een hele tijd geduurd voordat ie blauwe dingen met rust liet.
Alles wat blauw was en waar ie op kon zitten daar zat ie te bedelen om eten.
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Kolkkie

Hoi Suus,

Valkjes kunnen idd reageren op felle kleuren. Vaak vinden ze die ook leuker als zwart en wit.

Natuurlijk hebben ze ook voorkeuren, de een is gek op geel en de ander bijv. weer op knal groen.

Bij mij zie ik ze zo geen echte voorkeuren hebben voor kleuren. Het enigste voorkeur wat ik kan vinden is dat ze kunstplanten leuker vinden om te slopen als echte planten :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

sadelienda

Chessna "likt" altijd aan de gele knop op de afstandsbediening  :D
De andere kleuren laat ze met rust.
Die gele springt er kwa kleur best uit ja.

Boeing & Chessna zijn mijn Valkmaatje. Samen met 3 grasparkietjes breken ze het huis af. Wat een beesteboel in huis hier ;-)