7 mei 2025, 13:26:39

moet ik het nou echt voordoen?

Gestart door breezer, 11 juni 2004, 02:47:07

« vorige - volgende »

breezer

Hallo allemaal

Heb me vandaag helemaal dood gelachen, mijn pas gekochte man heeft zich gekoppeld met één van mijn poppen, ze beginnen wat te knuffelen en vandaag ging de pop bovenop de man zitten  :-/ en toen vielen ze allebei van de stok af naar beneden  :D :D :D. Ik moest wel erg lachen, maar nu doen ze dat dus de hele tijd zo, nu vraag ik het me dus af moet ik het ze nou echt letterlijk voor gaan doen of komt het vanzelf goed?  ::) ;) :P.

Groetjes Ramona

Paul

Hoi Ramona,

Dat is inderdaad lachen als je zoiets ziet gebeuren he  :)
Hier had ik ook zo'n koppel de man was jong en ging eerst verkeerd om zitten dat mislukte.
Toen ging ie dwars op de pop zitten en ze vielen beide van de deur waar ze op zaten  :D
Maar na een paar pogingen is het toch gelukt hij leerde het zelf dus ik zou gewoon even afwachten ik denk dat het vanzelf goed komt.

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

ooit zal ie het wel onder de knie krijgen, en van dan af zal ie niet anders meer willen :P

SDC:d

daan

Hahahahha,
Ja ik heb met hier ook een deuk gelachen ik hebook een jonge man die er werkelijk niks van snapt en het moois is nog hij probeert het zelfs met 2 poppen en nog wil het niet lukken hahahahaha. Ach oefening baart kunst hé hahaha.
Het komt vanzelf goed.

Groetjes Daan

breezer

Hallo allemaal

Hij heeft het begrepen hoor ze waren daarnet flink bezig, het was alleen wel standje ongemakkelijk  :D ;D :D want Breezer zat in een bakje waarin de eivoer zit en Baco zat erboven op dus nu zaten ze goed alleen kon hij nergens met zijn staart naar toe wiebelde telekens op en neer  ::).

Ben erg benieuwd of het wat opgeleverd heeft over 2 weken dan komen de eitjes toch?

Groetjes Ramona

Paul

Hoi Ramona,

Het kan heel erg verschillen wanneer de eitjes komen.
Ik heb het wel eens na 5 dagen al gehad en ook wel eens 14 dagen en 2 maanden moeten wachten.
Maar als ze echt willen broeden kunnen ze best met een weekje al gaan leggen :-)
Heb je een broedhok hangen waar ze al in gaan?

Groetjes, Paul

breezer

Hoi Paul

Ze hadden binnen een broedhok waar ze inderdaad al ééns in zijn geweest, maar sinds 2 uur geleden zitten ze in de buitenvoliere en daar staan 2 andere broedhokken klaar dus ik hoop dat ze er daar 1 naar hun zin tussen zien zitten, ff afwachtten dus ;).

Groetjes Ramona