Eerste ronde 2004==>roodruggen Nieuwe foto's!!!!

Gestart door Stijn dc, 17 mei 2004, 01:46:52

« vorige - volgende »

Stijn dc

Stijn dc

30 mei 2004, 15:20:24 #46 Last Edit: 30 mei 2004, 15:20:37 by stijn_05
en dan het langverwachte valkenjong :P

Stijn dc

30 mei 2004, 15:20:59 #47 Last Edit: 30 mei 2004, 15:21:10 by stijn_05
en als laatste, alles bij elkaar :)

Marije

hihi, wat een leuk stel samen! :D
Dat valkje past er idd net mooi tussen! :D
Veel plezier met ze!
Groetjes,

Sander

Hello

Is best wel grappig, met dat valkparkietenjong ertussen :D
Mooie foto's!

groetjes
sander

Stijn dc

hoi

alles gaat nog steeds goed. Ook hier zijn geslacht en mutatie al bekend. De eerste twee zijn wildkleur mannetjes, split lutino, en de laatste twee zijn lutino popjes. Het valkje leeft ook nog steeds, en dat wordt een gepareld valkje, dat wil dus zeggen dat de vader ( vader bij koppel 3 van de valkjes) vroeger dus een geparelde witmasker was.

SDC:D

daan

Hoi Stijn,

oh wat schattig die foto en heel grappig dat valkenjong er tussen. He das wel leuk een geparelde toch.

Groetjes daan

Paul

Hoi Stijn,

Goeie pleegouders zijn het dus dat is altijd makkelijk om te weten he :-)
Als je volgende keer weer problemen heb kan je dus altijd een eitje overleggen.
Wel fijn dat het verder zo goed gaat met de roodrugjes en fijn dat de jongen zo goed samen gaan in een nest.
Ik hoop dat je weer snel nieuwe foto's hebt dat is altijd leuk om te zien hoe de jongen gegroeid zijn :-)

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

ik heb me vergist van geslacht, het tweede jong wordt geen wildkleur mannetje, maar een popje. iemand enig idee hoe het komt dat er altijd meer popjes dan mannetjes zijn? Mijn vader had dat vroeger ook altijd.

Stijn dc

hoi

het eerste jong (mannetje) is vandaag uitgevlogen. Hier zijn foto's van enkele dagen geleden.

Nes

Hoi Stijn,

eindelijk kan ik ze dan bewonderen. Je lieve schattige poepies!
Ze zijn echt heel mooi  :)
En het eerste jong is alweer uitgevlogen? Wat gaat het toch allemaal hard he?

Groetjes Nes.

Stijn dc

hoi

ja, het zij necht schatjes. Inmiddels is ook het jong op de tweede foto uitgevlogen.

Stijn dc

hoi

ook jong 3 en 4, de lutino popjes zijn al uitgevlogen. Vandaag heb i kde nestkast schoongemaakt en teruggegeven. Hij werd direct geinspecteerd, dus i kdenk dat ze nog een rondje gaan doen.