27 april 2024, 22:10:04

warmte?

Gestart door Franka, 10 juni 2004, 02:19:03

« vorige - volgende »

Franka

10 juni 2004, 20:22:41 #15 Last Edit: 10 juni 2004, 20:23:55 by Franka
Dokter Verstappen is een hele aardige man die heel wat van vogels afweet .. dat merkte ik al heel snel. dus ik ben ook nietzozeer ongerust over dat mn tjikkie niet in goede handen is.

Ik ben gewoon over de zeik omdat je best wel n klap in je gezicht krijgt als er een man (hoe aardig hij ook is) met een witte jas voor je staat en verteld dat je vogeltje misschien dood gaat.

Hij zou me morgen in ieder geval bellen of eerder als er iets aan de hand was dus ik ga er niet nog langs. Het is best druk op zo'n praktijk en als je daar zonder eigenlijke reden bent maar alleen maar om even naar je vogeltje te kijken loop je volgensmij vreselijk in de weg..

[edit] Rincewind is ongeveer 8 of 9 maanden .. in de dierenwinkel wisten ze t ook niet zeker [ edit]

Anita1

 :o kan me goed voorstellen dat je over de zeik bent.ik ben de mijne pas verloren ook heel jong.maar die was niet eens ziek.daar heb ik niks aan gemerkt.die was pas 2 en ook zoooo tam!!.dus ik hoop voor jou dat het goed gaat.gelukkig proberen ze wat te doen.ik blijf duimen voor je.zal ff een kaarsje aansteken nu.toi toi anita

suus

Hoi Franka,
Jemig meid, dat is behoorlijk schrikken zeg!! Ik hoop dat ie snel opknapt en vooral dat ie weer snel thuis is, want een vogel achter te moeten laten lijkt me zo erg!!!
sterke
groet
suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Franka

hij heeft het niet gehaald ..
vanmiddag om half 2 heeft hij zn laatste adem gelaten ..
tenminste zo heb ik mij laten vertellen door de dierenarts ..

Ik heb ziten janken en krijsen als een klein kind .. en ben daar eerlijk gezegd nog steeds mee bezig .. Dit was namelijk geen vogeltje meer .. dit was een soort hondje .. altijd bij me .. altijd knuffelen.. altijd luisteren en zn eigen verhalen naar mij toe ..

zn nieuwe vriendinnetje die sinds 2 weken bij ons is snapt er ook niet zo veel van .. ik ga haar ook laten onderzoeken .. misschien is zij wel de dragen van een ziekte ofzo .. ik weet t allemaal evn niet meer ..

ik schrijf morgebn wel verdr .. nu eerst slapen

Paul

Hoi Franka,

Wat erg dat ie het niet gehaald heeft  :(
Waar kwam je nieuwe valkje vandaan want die kan best drager zijn van een ziekte want je valkje wat je al zo lang hebt word normaal niet zomaar ziek ineens.
De dierenarts heeft zijn best gedaan hij was al erg ziek denk ik en die had het ook al over 50% halen of niet :-(
Ik heb vorig jaar ook een paar valkjes verloren en krijg soms nog traantjes als ik er an denk dus je hoeft je niet te schamen als je erom moet huilen hoor.
Valkjes zijn als een soort kinderen van je als je ze al zolang hebt.
Als je er ter zijnertijd nog een valkje bijneemt haal die dan bij een kweker van de site of een ander goed adres waar je zeker van bent dat ze geen ziekte hebben.
Het hoeft niet van je nieuwe valkje gekomen te zijn maar het is natuurlijk wel vreemd dat het vlak daarna gebeurde.
Heel veel sterkte met het verlies van Ricewind.

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van je maatje, dit moet verschrikkelijk veel pijn doen.  Ik heb zelf 4 valkjes en ik mag er niet aan denken dat er iets mee gebeurd.

Ik kan best geloven dat je valkje als een hond was voor je, ik heb hier met mijn valkjes ook zo'n goede band.  En huilen vind ik heel normaal hoor, als je iemand kwijt bent waarvan je veel hield, is dit de normaalste zaak van de wereld.


Groetjes
Annouschka

Anita1

 :-/ sjees dat vind ik echt erg voor je.schrik me ff rot.ben er stil van.huil maar goed uit hoor,want je moet zoiets echt verwerken.dat duurt ook nog wel even.zo heb ik het met mijn cio ook gehad.je kan niet bevatten dat waarom<en hoe,en je gaat jezelf van alles afvragen.maar jij hebt er alles aan gedaan hoor.verwijt jezelf niks.hij heeft het bij jou erg goed gehad.ik wens je dan ook echt heel veel sterkte toe de komende tijd.ik zal aan je denken.knuffies anita

Ellen

Ach meis wat een kl-tebericht is dit zeg.
Laat je tranen maar de vrije loop, zou ik ook doen.
Bah wat moet jij je verloren voelen.
Heel veel sterkte !

Ellen.

suus

Hoi Franka,
gatsedarrie, wat ontzettend balen zeg. Hoewel je dan al hoort van de dierenarts dat er 50% kans is, hoop je toch op de 50% positieve kant!! en dan haalt hij het niet. Wat moet jij een verdriet hebben.
Goed dat je in iedergeval je nieuwe valkje ook laat testen.
En wat betreft die gevoelens alsof het een hond was, ik denk dat dat voor mensen die geen valkjes hebben en dat dus niet begrijpen, het hondengevoel meer begrepen wordt. Maar een valkje verliezen, iedereen op het forum weet hoe erg het is, of kan het zich voorstellin in iedergeval. Veel mensen denken, ach het is maar een vogel, maar de luitjes hier weten wel beter
Heel veel sterkte!!!
groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Franka

Paul: Rincewind kwam uit een dierenwinkel...
en mijn nieuwe meisje ook.

Na Rincewind was ik ook eigenlijk van plan om de tweede vogel bij een kweker te halen maar ik kreeg voor mn verjaardag van mn vrienden een tegoedbon ter waarde van een valkparkiet... dit omdat ik al een tijdje liep te kwaken over een vriendinnetje voor Rincewind. (een meesterlijk kado vind ik nog steeds trouwens)

Widow ( de nieuwe parkiet dus) snapt er zelf nog niet zoveel van .. dan gaan ze op een overzichtelijke plek zitten en maar schreeuwen .. " waar istie nou?" .. tja .. leg dat maar eens uit aan een babyvalkparkietje.

Ik hoop in ieder geval dat ze snel handtam zal worden en dat er geen rare dingen uit de test bij de dokter komen .. want dan zal ze spoedig een vriendje erbij kunnen krijgen


Franka

Okey ik had voor white widow vanochtend een afspraak gemaakt bij de DA voor vrijdagmiddag .. maar ik heb r de hele dag nog niet zien eten .. ze zit bol en ik kan d'r borstbeen goed voelen. Ze eet wel de trosgierst die ik haar voer maar uit zichzelf eet ze niets.

Ik zal wel hardstikke paranoia zijn maargoed toch maar even opgebeld en ik mag haar vanmiddag langsbrengen voor onderzoek.

 >:(

Anita1

lieve franka.ik vind het heel goed dat je ook ff naar haar laat kijken hoor.zou ik ook doen.stel dat ze ook wat heeft.dan ben je er op tyd bij.ik hoop voor je van niet.hou ons op de hoogte.als je het borstbeen voelt is ze wel wat te mager.hopelijk eet ze door van de trostgierst.daar zit nog wat vet in.knuffie en alweer sterkte.ze zal dr vriendje ook wel missen.gr anita

claudjuh

hai,

weetje al wat hoe het is met die kleine? Heb je verhaal gelezen, vin't zó errug! Mijne is gister weggevlogen...net zoiets! Hoop dat ik het dalik nog lees hiero, veel sterkte met Widow!Kwamen ze eigenlijk uit dezelfde dierenwinkel? misschien kun je het daar ook beter ff vertellen....?

groetjes claudia

Franka

Vanmiddag Widow naar de DA gebracht. De dokter heeft eigenlijk geen prakttijkdienst op maandag en dinsdag op het avondspreekuur na volgensmij. Dus ze is opgenomen en de DA zou wel naar haar kijken.

Ik heb net even gebeld en blijkbaar heeft ze zelf maar een klein beetje gegeten en hebben ze haar dus dwangvoer gegeven. ik zou later meer horen.

Toch wel okey dat ik wat paranoia was dus

De valkjes kwamen trouwens niet uit dezelfde dierenwinkel.

Ik hoop dat je valkje weer terugkomt claudjuh!
heel veel sterkte enne tje .. n beetje geluk kan je ook wel gebruiken denk ik .. veel geluk toegewenst dus!

claudjuh

hai Franka,
bedankt voor je medeleven,ben ook niet zo heppie de peppie nu, maarja, ik ben niet de enige... :-/
Heb je al wat gehoord of gaat hij morgen bellen? Dus waarschijnlijk hebben ze elkaar aangestoken, omdat ze niet uit dezelfde winkel komen; hm,zou evengoed de winkel op de hoogte stellen, zodat anderen dit misschien bespaard blijft. Toch goed dat je 'para' was!!

Ik hoop dat je goed nieuws gaat krijgen! K hou het in de gaten!

groetjes claudia