4 mei 2025, 15:00:35

JIPPIE SLAP!!!

Gestart door Anita1, 8 juni 2004, 20:37:46

« vorige - volgende »

Lique

8 juni 2004, 21:38:35 #15 Last Edit: 8 juni 2004, 21:38:58 by Angelique

Zelf heb ik deze in huis. gekocht bij de C1000
Staat bij de natuurlijke voedingen en de dieetspullen

Anita1

die heb ik net ook gekocht ja lique.tuurlijk weet ik dat hij het goed bedoelt.ach ik ben een beetje van slag hoor.schrik me rot.maar ik denk in de file dat het te ver is.en dat beter ff wachten tot zon wat minder is en file opgelost.daarom wil ik nu druivesuiker proberen.hoe kan ik het het beste geven? met welke hoeveelheid?? knuffie anita

Lique

Als je 1 theelepeltje druivensuiker op 2 theelepeltjes water doet, is nu heel goed.
Je kan het proberen te geven. Dit kan je met een lepeltje doen, of een spuitje.
Niet te ver spuiten, dan komt het in de longetjes, wat hij zeker nu helemaal niet kan gebruiken.

groetjes lique

Anita1

oke ga nu gelijk doen.laat je weten knuffie

Lique

succes. en je moet gewoon rustig blijven, niet druk en panisch worden.

daan

Hoi Anita,

Sterkte met Jippie, ik hoop niet dat het ernstig is.
We duimen voor je okay heel veel sterkte en geef Jippie maar een knuffie.

Groetjes Daan

Anita1

ik rij hier om 19.15 uur weg.ik moet om 20.15 uur  bij dr feld zijn zometeen.ik wil geen risico nemen.ik ga m nog wat druivesuiker geven.knuffie ik hou jullie op de hoogte.thnx voor alles.anita

Lique

Hoi Anita,

Goed, dat je al zo snel terecht bij Feld kan.
Heel veel succes en sterkte.

groetjes Lique

daan

Hoi hoi,

Nou veel succes he bij Feld.
En voorzichtig rijden hé. Ook om je zelf denken hoor.
Sterkte met Jippie.

Anita1

dank je daantje lief van je.ja je bent idd.minder rustig dan ja.ik heb hier 4 valkjes maar jippie was mijn eerste en die is nu 14 weken en is echt echt mij allesie.haha.maar ik kijk hier nog ff.want ik vind rolo er ook niet goed uitzien.pffffff.laat zo wel ff wat horen knuffie anita

Anita1

;) ik hoef gelukkig niet alleen naar dr feld.er gaat een vriendin van mij mee.och daar ben ik echt wel blij om zeg!okee tot straks.(ps.jippie eet nu trostgierst .snappen jullie het nog?)

suus

9 juni 2004, 03:09:29 #26 Last Edit: 9 juni 2004, 15:48:08 by Angelique
Fijn anita dat het niet de papegaaienziekte is! En met baytril komt hopelijk alles weer goed, je was er in iedergeval snel bij!!!

groet suus
Groet
Suus

Mijn liefste Chico

Lique

Hoi Anita,

Gelukkig zeg, ik ben blij dat hij ehh. zij er weer helemaal bovenop komt. Heej goed dat je bij Feld bent geweest.

groetjes Lique

Paul

Hoi Anita,

Met de medicijnen zal ze wel snel opknappen denk ik hoor.
Maar ik denk niet dat Feld echt een virus heeft bedoeld anders geeft ie nooit Baytrill mee.
Tegen een virus helpt namelijk geen antibiotica.
Ik had vorig jaar ook een valkje wat zwaar ademde en dat kwam daar een minimum aan toch in combinatie met natspuiten die had meteen een longontsteking te pakken :-(
Dit kan net zo iets zijn de tocht die jij niet voelt kan voor je valkje fataal zijn dat gaat heel snel.
Met papagaaienziekte hebben ze volgens mij ook niet zo'n zware ademhaling hoor.
Ik denk zelf aan een luchtweginfectie en vandaar ook dat je antibiotica mee hebt van Feld.
Hopenlijk knapt ze snel op maar zorg in elk geval dat ze niet te koud zit vanacht.
Je kan een kaarsje of waxinelichtje neerzetten om te kijken of je ergens toch hebt voor de zekerheid.
Sterkte in elk geval Anita.

Groetjes, Paul

Marianne

Hoi Anita,

En .... hoe is Jippie de nacht doorgekomen?
Sterkte.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!