7 mei 2025, 23:14:18

Ruilen?

Gestart door Cwazi, 8 juni 2004, 05:38:02

« vorige - volgende »

Cwazi

8 juni 2004, 05:38:02 Last Edit: 17 juni 2004, 19:55:30 by Cwazi
Over een vijftal weken heb ik als alles goed gaat "in de aanbieding" :

1 Lutino popje (zonder ring) geboren rond 1 mei, deze wil ik graag ruilen tegen een witmaskertje.

Ik heb ook nog 2 wildkleurtjes liggen waarvan de mannen in elk geval split zijn voor gepareld en 50% kans op split lutino en gepareld. Als je daar liever eentje van hebt vind ik dat ook prima :)

De jongen zijn uit de combinati wildkleur/lutino man x geparele pop.
Eventueel wil ik het jong van je keuze wel tam maken, maar handvoeren doe ik niet en ze gaan pas weg als ze zelfstandig zijn.

Marianne

Hoi,

Wil je zeggen dat je een valkje die je nog niet thuis hebt nu al weer weg wilt doen?
Ik snap het even niet........... :-/

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Cwazi

CitaatHoi,

Wil je zeggen dat je een valkje die je nog niet thuis hebt nu al weer weg wilt doen?
Ik snap het even niet........... :-/

Groetjes Marianne

Lees eens goed dan, misschien is het dan duidelijk  :D Uit het verhaal blijkt lijkt mij wel (dagelijks geknuffelt maar niet door mij gevoerd) dat de jongen bij MIJ liggen. Het is MIJN nestje dus en nee... ik kan en wil ze niet allemaal houden en zoek vast een leuke vent voor 1 van de Lutino popjes die erin zit. Omdat het mijn eerste Lutino's zijn van deze ouders en zeker is dat het poppen zijn wil ik er daar eentje van houden, de andere drie gaan dus weg inderdaad.

Cwazi

Marianne

Hoi Cwazi,

Sorry dat ik het even verkeerd begrepen had, bedankt voor de opheldering.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!