28 april 2024, 12:42:57

Whoehahahahaha!

Gestart door Suzanne, 3 juni 2004, 22:42:32

« vorige - volgende »

Suzanne

3 juni 2004, 22:42:32 Last Edit: 4 juni 2004, 00:10:10 by blozend_appeltje
Hoi allemaal,

Ik stond net in de voliere en kreeg de gelegenheid Pikachu eens goed te bekijken. Wat ik zag deed me hard lachen. Volgens mij wil hij het vrijheidsbeeld van Amerika worden, of studeert hij voor duiveltje  ;D. Het ziet er niet uit.... Oordeel zelf maar:







Groetjes van Suzanne die in een scheur ligt  :D


3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Inger m

Hoi,
Ziet er wild uit in zn Hippie kapsel! :D
Wat heeft hij gedaan?

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Suzanne

Hoi,

Ik heb geen flauw idee. Maar het ziet er echt raar uit vind ik. Of misschien wil hij graag een eland of hert zijn. Kan natuurlijk ook nog  ;D

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Paul

Hoi Suzanne,

Was je geen bus haarverteviger kwijt thuis  :D
Misschien hebben ze die dan wel van je gepikt vanacht :-)
Wel een lollig gezicht om hem zo te zien het ziet er inderdaad heel appart uit :-)

Groetjes, Paul

Stijn dc

hoi

het ziet er inderdad niet uit, maar het is wel enorm grappig :)

SDC:D

Suzanne

Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat hij statisch is, hihihihi.

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Anita1

 :D ;D :D hahahahaahahahahah dat vind ik nou echt een goeie hahahahaaa.ik lig hier echt helemaal dubbel hihihiiiiiii.knuffie anita :D ;) :D

Paul

Hoi Suzanne,

Heb je geen stroomkabels in de volliere in tekenfilms zijn ze er ook zo uit als ze een schok hebben gekregen namelijk en daar heeft dat ook erg van weg  :D
En bijten in stroomkabels vinden ze vaak leuk ik heb hier ook al een paar keer in het donker gezeten dankzij een lollige valkparkiet  :D

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi Paul,

Ik heb geen stroomkabels in de voliere waar ze bij kunnen, maar als je hem zo ziet denk je het wel he  ;D.

Ik ken dat geknabbel aan stroomkabels. Plukkie had een aardig stuk van de buitenkant van de kabel van Jeroen z'n laptop accu weggeknaagd voordat we er achter kwamen.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Joyce28

4 juni 2004, 01:10:52 #9 Last Edit: 4 juni 2004, 01:11:41 by Joyce28
whahaha lachen man  :D ,hij dacht kom ik ga op de versiertoer en doe eens een ander kapsel  ;D

maar jeetje hee,wat zijn Bondje en Lucky groot geworden  :o
Ik dacht eerst ze moet de tekst onder haar foto veranderen,maar toen zag ik het,ze zien er goed uit hoor :)

Raikiri

WHAAAAAAAAHHAHAHAHAHAA. die was goed joh! lijkt wel op dat ie aan een kabel heeft gebeten of je haarlakbus heeft gejat!

Groetjes Q-N

Cheers, Quynh & Raikiri~

marianca.

Hallo suzanne,

Whahahhahahha,ik lig dus ook dubbel :D :D :D.Tjonge,wat doe jij die valken aan,nieuwe kapper en dan eerst uitproberen op je valken :D :D :D

groetjes
marianca

Suzanne

Ik moet iedere keer weer lachen als ik naar zijn foto kijk. Maar goed dat hij niet kan begrijpen dat hij smakelijk uitgelachen wordt ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Hihihihihihi, je hebt een nieuwe mutatie ontdekt! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Marianne

Hoi Suzanne,

Wat een schitterend gezicht.
Misschien vindt hij dat alle valkjes het erzelfde uitzien en wil een nieuwe trend gaan zetten. ;D
Maar goed dat onze valkjes niet op het forum komen wie weet wat ons dan nog te wachten staat. ;)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!