6 mei 2025, 15:02:31

valkje

Gestart door boezempje, 2 juni 2004, 12:34:40

« vorige - volgende »

Andrea

Hoi Esther,

Dit is Sparkle een geparelde wildkleur pop van 2003 (van Pipo en Truus) die ook bij mandy vandaan komt.
Ze is nu bijna 1 jaar en heeft dus ook al haar parels nog.

Over zo'n twee weken krijg ik ook bij Mandy weer een jonkie, een cinnamon geparelde witmasker. Omdat ik nu niet weer of het een man of pop is, weet ik niet of hij de parels houd. Valkparkieten zijn idd verslavend  ;)

Groetjes Andrea

Binkie en Sparkle

boezempje

hai hai

het is een knap valkje hoor.
hoeveel valkjes heb je nu dan?

marianca.

Hallo paul en esther,

Natuurlijk heb ik de boerderij gekocht voor de valkjes :D :D.
En,ik heb dadelijk jonkies over..van peppie en sammie sowieso 3 en van Sita en Kokkie 4...erg???...nee hoor :D :D.Nou,ik kan ze nog plaatsen bij de ouders,de kooi van Sita en kokkie is zo ruim dat er wel 4 valkjes bij kunnen en bij peppie en sammie de nieuwe kooi ook makkelijk nog 3 ;).Maar,ik hoop toch wel dat volgend jaar een mooie voiliere gebouwd kan worden buiten...zal ik wel bij de valken slapen he :D :D.

We hebben dit gekocht voor de rust.Ons huis in nederland wat we bezaten lag aan een hele drukke weg,werd er echt gek van.Hier is het heel landelijk en rustig wonen en hele aardige mensen.Het is ook de bedoeling dat als de tuin klaar is ik wat kippen,ganzen..dwerggeitjes wil hebben,,,echte boerenmadam he :D :D.
Ik ben dol op dieren,ik hou er zoveel van,geen een dier is me tot last,behalve zo een misselijke dikke vlieg :D :D

groetjes
marianca

Paul

Esther schreef:
Citaatnee nee paul.

het blijft echt bij 3valkjes
ik kan er 4 niet kwijt dus blijft het bij 3

Hoi Esther,

Dat heb ik meer mensen horen zeggen maar toen vonden ze de kooi te klein er er kwam een volliere en daarna wat de kooi weet te groot en kwam er weer een valkje bij  :D
Dus ik ben benieuwd :-)

Hoi Marianca,

Wel heel mooi als je zoveel ruimte hebt zeg ik vind ganzen in de voortuin ook altijd heel leuk om te zien en dat zijn hele goeie bewakers :-)
Zeker als je wat ruimte hebt kan je een hele mooie volliere maken ik ben benieuwd hoe het gaat worden als je daar volgend jaar mee begint :-)
Dan kom ik wel een keer controleren of de volliere mooi genoeg is geworden :D

Groetjes, Paul

marianca.

Hallo paul,

Nou,je bent van harte welkom ;).Als mijn voiliere dan maar niet afkraakt :D :D :D.Dan zet ik je op het vliegtuig terug richting Rotterdam :D :D.

Ganzen vind ik ook zo leuk ja...wil dan graag een koppeltje.Wil ook graag zo een kleine siereendjes...ohhhhhhh ik wil zoveel.Mijn man moet altijd lachen en zit al met zijn grijze haartjes omhoog zovan...pffffffffffffff...wat wil die allemaal :D :D.

groetjes
marianca