8 mei 2025, 11:38:55

jipieeeeeeee

Gestart door marianca., 21 mei 2004, 16:24:08

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties :).Ja,suzanne zijn echt pretparken he,de efteling is er niks tegen :D :D.

Hallo mandy,

Ben ook blij met de kooien,zo hebben die mormels tenminste lekker plaats als we druk bezig zijn aan de boerderij en ff geen tijd hebben om ze eruit te laten tenminste toch nog lekker plaats om te ravotten :D :D.De 2 zebravinkjes zitten in de Rondo voiliere en dat gaat heel goed ;).Moest wel ff opletten in het begin want Rosie de latino was een beetje boos maar nu gaat alles naar wens,de damestjes vinden het heerlijk :D :D.Ze maken inderdaad leuke geluidjes.Toen ik ze net had,ze stonden toen in de nieuwe keuken,en ze maakte dat geluidjes waren alle valken ineens stil :D :D.Zo van,wat is dat nu weer :D.Maar,ze zijn er lief mee ;).

Dus,ik krijg wildkleurtjes van Sita en Kokkie.Ach ja,als ze dan maar niet het karakter krijgen van papa Kokkie :D.Dat is een echte boef.Kokkie en Sita zijn er nu lekker uit en maken de hele bende gek :).Als ze dadelijk uitgevlogen zijn komt de volgende groep aan de beurt.Ik kan ze niet tegelijk doen omdat ze dan op de voiliere van Kokkie gaan en die wordt dan helemaal panisch op het gevaarlijke af :D :D.

Nu ga ik toch maar eens snel met mijn 3 dogs wandelen,ik vergeet ze dadelijk nog :D :D.

groetjes
marianca

marianca.

Hallo allemaal,

Met de jonkies van Sita en Kokkie gaat het uitstekend :).Ze groeien goed en worden goed gevoerd.Sita en Kokkie zijn echt geweldige ouders en plukken niet :)(tenminste nog niet)je weet het nooit.Je ziet nu wel duidel;ijk het verschil tussen de jonkies van Peppie en Sammie toen die zo klein waren.Deze jonkies zijn veel mooier :).
Hier zijn ze:
2 jonkies 18 dagen
1 jonkie 17 dagen
1 jonkie 15 dagen en 1 jonkie 12 dagen :).
Ze zijn ook heel lief en zijn graag in de hand :).

Paul...ik heb dit met irfa gedaan ;).Moest wel de foto s verkleinen naar 350...anders kon ik ze niet uploaden.Mooi programma verders,ben er dik tevreden mee ;)

groetjes
marianca

Joyce28

aaah wat een schatjes  :-*
Ik werk ook al een hele tijd met IrfanVieuw,maarre ik upload ze hier ook,en bij mij doet hij dat wel hoor 400x300
dus het moet willen ;)

marianca.

Hallo joyce,

Lief zijn ze he :).
Bij mij niet,kreeg melding dat het te groot was :-/.Heeft misschien te maken hoe ik de foto s maak :-/.

groetjes
marianca

ben weg,moet brood bakken :D :D

boezempje

hai marianca.

het zijn inderdaad mopjes hoor,
wel leuk om te zien hoor die kleintjes.

Paul

Hoi Marianca,

Leuke foto van de kleintjes :-)
Ze zien er heel erg goed uit ook.
De foto is inderdaad erg groot van formaat als je hem nu naar 425 pixels zet word ie 55 kb en meestal zijn ze veel kleiner.
Maar het kan verschillen met de ene en andere foto dus gewoon even probere volgende keer weer of ie dan wel groter kan.

Groetjes, Paul

Suzanne

Hoi,

Lieeeeeeef Marianca. Veel zijn het er zo zeg. Ik had er maar 2, dus dit is dan wel veel voor mij  :D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

marianca.

Hallo allemaal,

Lief zijn ze he :).In de hand zijn ze ook al zo lief...en ohhhh ze zitten zo te puffen in het blok,haal ze soms eruit om ff fris neusje te halen :D.Het blok staat ook al vanboven ruim open dus meer kan ik niet doen.Het is eigenlijk niet eens zo warm hier binnen bij ons...de andere valken gedragen zich ook heel normaal :).Laten we maar hopen dat het niet zo een warme zomer wordt als vorig jaar want dat is voor onze valken natuurlijk niet zo leuk.

groetjes
marianca

marianca.

Hallo allemaal,

Hier een foto van Bolleke,ze zijn allemaal zoiets hetzelfde van uiterlijk en doen het uitstekend :).Pa en Ma zijn prachtouders en voeren de jonkies heel goed nu ze uit het blok zijn.Ze geven ze als ze uit de voiliere zijn ook uitstekend vliegles...alles met vallen en opstaan :).

groetjes
marianca

bobbie

Hoi Marianca,

Wat een enige foto's heb je hier staan zeg. Ik was op zoek naar je want ik heb je wel een IM terug gestuurd maar volgens mij werkt het niet, dus ik weet niet of je die hebt ontvangen. Dit is dus de enige mogelijkheid om met je in contact te komen. Ik heb allerlei stoornissen bij BOBBIE  ::)

En je hebt ook 3 honden lees ik. Wat voor een ras? Of vuilnisbakkenras, rotebterriers of zo  ;D

Groetjes, Nel :)

marianca.

Hallo nel,

Wat leuk je hier te lezen :DIk heb 3 rottweilers,2 reuen en 1 teefje.Miss Lara komt uit het asiel breda en hebben we nu alweer 3jaar...anders was ze waarschijlijk nu niet meer.Wij werden de 5de eiegenaars en de laatste voor haar.ze is een pracht meisje ;D.
Ik heb je IM ontvangen en ik heb je ook wat terug gestuurd,heb jij dat niet ontvangen?

Trouwens,ik heb nu ook weer 5 jonkies en er zijn er nog 5 op komst..spannend.

Ik ga slapie doen nu...we hebben de voliere uitgebouwd naar 2x2x2 meter,pffffffffffffffffffff..ben moe en de valkje sook :) :)

groetjes
marianca

Nelleke

Hoi Marianca,

Zo, een stevig ras hond, rotweilers. Ik ben niet zo kapot van dat ras alleen al omdat een geflipte rotweiler ooit mijn hond heeft aangevallen. Die had zo'n baasje die dat prachtig vond  >:( Dus ik ben bevooroordeeld, is niet goed natuurlijk.

Dus je hebt hard gewerkt aan de voliere. Leuk als je dat zo ziet vorderen maar inderdaad ergggggggg vermoeiend. ;)

Nee, ik heb geen IM terug gekregen. Ik heb er 1 van je ontvangen en daar had ik op gereageerd.

Tot de volgende keer en succes met verder verbouwen.

Doei, Nel :)

Nelleke

Hoi Marianca,

Je IM ontvangen alleen lukt het mij niet om te antwoorden. Ik schiet weer steeds weg als Bobbie, helaas.

Hoeveel valkjes heb je nu?

groetjes, Nel :)

marianca

Hallo nel,

Ben blij dat je de IM hebt ontvangen ;D..tis toch wat dat internet he..laten jou steeds maar kieperen >:( :) ;)

Ik heb 36 valken..volwassen.4 jonkies en een eitje is momenteel druk bezig om geboren te worden ;DSPANNEND..vind het steeds zo een wondertje..blijft mooi :D

groetjes
marianca

Ohh,ik kan wel inloggen maar ben op het moment te lui ;D :D ;)

bobbie

Hoi Marianca,

Je bent echt solidair  ;D 8) ;) door niet in te loggen.

36 volwassen valken hallo zeg  :o Dan heb jij zeker alle mutaties?

Plaats je nog foto's van je jonkies? zijn we gek op. Dan gaat de rest ook vanzelf reageren joh.

Ik ben benieuwd.

tot de volgende keer, Nel :)