28 april 2024, 19:03:45

het begint weer!

Gestart door Irene, 23 mei 2004, 18:14:55

« vorige - volgende »

Marije

En? Al wat meer nieuws?
Sorry....ik hoop alleen zo voor Irene dat ie weer terug kan! :D
Groetjes,

Irene

29 mei 2004, 01:07:52 #31 Last Edit: 29 mei 2004, 01:15:32 by irene
He lique,
hoe gaat het met onze draak? Gedraagt hij zich een beetje, of heeft hij K.C. al van de troon gestoten?

Dank jullie wel, andere lezers voor de steun; vind ik echt super fijn!!!
We missen hem zo verschrikkelijk, dat je het agressieve bijna "vergeet'. Vanmiddag zei Fred; Zullen we hem maar weer halen? Maar ja dat heeft nu nog geen effect denk ik. ook denken we een beetje na over een derde valk; zou dat ook niet een idee zijn?
Het is zo stil in huis, want die lieve Gijs maakt amper geluid en ze is zo druk met haar eitjes; ze zit de hel dag erop. Zou ze zo haar gemis uiten; de hele dag sipjes op haar eitjes zitten? Want  ook zij mist die boef hoor, weet ik zeker!
Ik hoor het wel!
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Lique

Hoi Irene,

Het gaat goed met Rudie.
Hij is meerdere malen vandaag op zijn plekje gewezen.
K.c. en Chico hebben hem vaak weg gejaagd van ee nplek waar zij wilden zijn.
Hij doet alleen niet veel met de poppen.
Hij is wel ontzettend gek op lutino's. Coco die hier nu tijdelijk zit, vindt hij wel erg leuk.
En P.D. ook. Maar K.C. laat dat natuurlijk niet toe.

Ook is hij niet zo fluiterig en praterig meer.
Als ik met Chico zit te fluiten, wil hij ertussen komen.
Alleen krijgt hij totaal geen aandacht, en een knauw toe van chico.
Hij leert nu hoe het is, om niet in het middelpunt van alle belangstelling te staan, en dat gaat heel erg goed.

groetjes Lique

Irene

he lique,
zoe je misschien van de week een foto van Rudie willen maken, hoe hij er bij zit? Niet dat we niet meer weten hoe hij eruit ziet hoor, hahahha, maar dan hebben we weer wat naar te kijken, dan hang ik die naast de kooi; kan Gijs hem ook zien!! hahaha.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Annouschka

Hoi,

eerst even zeggen dat ik het heel lief vind van Lique dat ze dit doet, echt waar super!

Hopelijk kan je hem terughalen, ik weet hoe moeilijk het is om een valkje weg te brengen en niet zeker te zijn dat ie nog terugkomt.  Heb ik een paar weken geleden met Solo gehad, die was toen ziek en die is bij Tineke teruggegaan, ik heb ook al huilend het huis daar verlaten omdat ik niet wist of ik hem nog levend terug ging zien.  Het is gelukkig goed afgelopen, dit is wel niet hetzelfde als wat jij nu meemaakt maar toch was het voor mij ook zeer moeilijk ook al was ie pas een weekje bij ons.

Nu maar hopen dat je boefje vlug beseft dat ie niet de baas is, maar dat lukt volgens mij wel, hij is in goede handen daar. ;)

Groetjes
Annouschka

Lique

29 mei 2004, 02:16:56 #35 Last Edit: 29 mei 2004, 02:31:19 by Angelique



Dit zijn v.l.n.r.:
Papa K.C.
Mama Kyra
en zoontje Rudie

Marije

hihi....
Die heb je er even snel opgezet!

Suzanne

Hoi,

En welke is Rudi?

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Irene

Ahhhhhhhhhh! dank je Lique!!!
Het linker wildkleurtje is Rudie!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

hoi Lique,
hoe gaat het vandaag met Rudie?
Gaat hij wel goed de kooi in, op het moment dat het jullie dat zouden willen? Hier kon hij af en toe echt geen zin in hebben, waardoor het een heel gevecht kon zijn. het lukte namelijk alleen als Gijs er al in zat, maar ja als zij eruit zichzelf had in gezeten en meneer er ook al bijna in zat en zij er weer uit ging, dan kon je het eerst komende half uur zeker vergeten dat hij er weer in zou klimmen!
Grappig, dat hij een "voorliefde" voor lutino's heeft!
is hij al enigszins op weg zijn sexuele frustratie te "lozen"? Of heeft hij nog geen voorbeeld gezien, want ja..., wat lessen in de romantiek heeft hij wel nodig!!
geef je hem een dikke kus van ons?
groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

Hoi lique,
hoe gaat het vandaag met hem? wat een zeur ben ik toch he; iedere dag ff controleren. Nee hoor, zo is het niet hahahahah. Rudie heeteen lutinotik, want naast Gijs gaat hij ook achter de lutino's van Lique aan!De een houdt van blond, de ander weer niet1 hahhhaahah.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Lique

Hoi Irene,

Ik zat vandaag nog eens ff de foto's van toen rudie klein was te bekijken, en ik kom opeens deze tegen:

Hij was me toen ontsnapt, ik heb heel lang moeten zoeken, maar uiteindelijk tussen de vensterbank en verwarming gevonden.
Toen was het al een boefje.

Maar het gaat lekker met hem, hij wordt echt op zijn plek gewezen.
Misschien is het toch goed om er een3e en evt. 4e bij te nemen.

Irene

ach, wat een schat; we kijken nu ook veel de oude foto's terug van toen hij zo klein was; idd toen al een boefje!
we zijn idd aan het nadenken voor een derde en evt 4e; dit willen we even goed afwegen. Als er twee bijkomen is het handig zeker om een popje en een man te doen, en dan waarschijnlijk en oudere man dan Rudie en een jong popje?
wat denk je? Hoe lang schat je ongeveer in dat handig voor Rudie is om te blijven/ kunnen we alvast een aftelblad maken, hahahah!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

hoi Lique,
hoe gaat het vandaag met de kleine man?
Hij voelt zich al zo thuis dat hij Lique heeft geprobeerd te bijten toen het knuffelen hem niet aanstond. Maar was dat meer een ongeduldige beet of echt aanvallen/
want chagerijnig happen dat deed hij altijd wel, is ook niet leuk, maar is nog niet zo vervelend als het echte aanvallen!!
groetjes, irene
ps: kun je van de week weer ff een foto plaatsen?

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Lique

Hoi Irene,

Rudie is echt een pubertje. Dat merk je gelijk aan hem
Hij kan zijn sexuele gevoelens niet kwijt en dat gaat over in agressie.

Maar het zal wel beter gaan, na verloop van tijd.

Kyra heeft ook een moeilijke periode gehad, toen ze ook een puber was, stond ze heel veel kippetje. Voor een popje is dat natuurlijk heel anders, mannen worden over het algemeen erg agressief, zowel naar andere vogels als naar mensen.

Kyra is er bovenop gekomen, en het is een leiverdje. Ze is natuurlijk nog steeds erg bijdehant, maar dat is haar (en rudie) karakter.

Als hij in de kooi zit, zou je echt denken: "ooo wat een lieverd zeg, wat een schat.

Dat is hij natuurlijk ook, alleen moet je hem heeeel goed onder de duim ouden, anders staat hij zo boven je.