11 mei 2025, 11:01:23

Nieuwe koppels

Gestart door Sander, 21 september 2003, 19:41:09

« vorige - volgende »

Sander

Hello stijn

ik ga idd al m'n duifjes wegdoen. Dan kan ik als ik jonkies zou hebben van m'n valkjes er enkele houden. M'n kakariki's hebben 1 eitje gelegd maar daar is het ook mee gebleven. Niet bevrucht maar dat had ik ook wel niet verwacht. Ze weten nu al waar ze een nestje kunnen maken. Hoe is het nog met jou vogels. Ik heb ergens gelezen dat je nog enkel valkjes en roodruggen zult houden???

groetjes
sander

Stijn dc

hello

ik ga inderdaad alleen nog maar valkjes en roodruggen houden!
in een deel van de voliere komt de koningsparkiet en de nachtegaal!

SDC:D

Sander

Hallo stijn

heb jij dan een nachtegaal??  een japanse??Je ziet er tegenwoordig niet veel meer. We hadden vroeger ook een koppeltje maar we hebben ze weg moeten doen omdat ze de eieren van de andere vogels roofden. Ik heb er nog altijd spijt van.

groetjes
sander

Stijn dc

hello

ja, ik heb nog een mannetje!
ze komen nu op ongeveer 125€ per stuk!
ik had vroeger, paar jaar geleden eens een grijze roodstaart gevangen in onze tuin!
die kwam daar aanvliegen en was tam! toen heb ik hem gevangen en na veel oproepen, geen reactie, en toen heb ik hem maar gehouden, maar in de winter moest ie weg wegens te koud!
daar heb ik pas spijt van:'(

SDC

Sander

hello

een grijze roodstaart!!! :o :o Je vond het waarschijnlijk niet zo erg dat er geen reactie kwam!!Jammer dat ie weg moest. Mocht ie dan niet binnen voor de winter??
of zat je moeder er voor iets tussen :P :P

groetjes
sander

Stijn dc

hello

ja, dat vond ik niet zo erg!
maar hij mocht inderdaad van mijn moeder niet binnen, en toen hebben we hem moeten verkopen!
echt jammmer want ze zijn duur de grijze roodstaarten en dan nog zo tam :o

Sander

hello

grijze roodstaarten zijn idd duur. Maar de laatste tijd worden ze toch goedkoper. Hopelijk heeft die grijze roodstaart van jou een goed tehuis gekregen.

groetjes
sander

Stijn dc

hello

ze worden inderdaad goedkoper!
hopelijk wel ja, maar ik denk het wel!

Sander

Hello

ik ging net even kijken naar m'n grasjes en zag dat het blauwe parkietje een misvormd teentje heeft. Hij schijnt er geen last van te hebben maar het is toch maar een raar zicht. Ik zal eens vragen aan de dierenarts of ik er iets kan aan doen. Ik moet toch nog om ontwormingsmiddel voor m'n kakariki's.

groetjes
sander